2019
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2019 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 41
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного електричного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного електричного транспортного засобу містить датчики, відеокамери, блок розпізнавання знаків, радар, супутниковий навігатор, блок зберігання цифрової інформації, блок пам'яті про стан руху транспортного засобу, датчик рівня заряду акумуляторів, приймально-передавальний пристрій, пристрій керування швидкістю та напрямком руху, гальмівну систему, дизель-генераторну установку, керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що містить блоки на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар та вихідний шар, та додатково встановлений лідар.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу містить датчики, відеокамери, блок розпізнавання знаків, радар, супутниковий навігатор, автономну навігаційну систему, блок обробки сигналів, блок зберігання цифрової інформації, блок пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавальний пристрій, пристрій керування швидкістю та напрямком руху, гальмівну систему. Містить керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що складається з блоків на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар, вихідний шар та додатково встановлений лідар.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром та з блоком 3D-карт(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний керуючий блок. Для підвищення точності орієнтації в просторі, точності визначення дистанції до оточуючих безпілотний транспортний засіб об'єктів та безпеки і ефективності керування безпілотним транспортним засобом в реальному режимі часу як електронний керуючий блок використовують керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що складається з блоків на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар та вихідний шар. Додатково встановлено лідар та блок 3D-карт.Документ Барабаннi гальмiвнi механiзми пiдвищеної стабiльностi й довговiчностi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Клец, Дмитро Михайлович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван Олександрович; Шпiнда, Євген Михайлович; Холодов, Антон Павлович; Чаплигiна, Олександра Михайлiвна; Рєзнiков, Олександр ОлександровичДокумент Дисковий гальмiвний механiзм пiдвищеної стабiльностi й довговiчностi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Клец, Дмитро Михайлович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван Олександрович; Шпiнда, Євген Михайлович; Холодов, Антон Павлович; Чаплигiна, Олександра Михайлiвна; Рєзнiков, Олександр ОлександровичДисковий гальмівний механізм підвищеної стабільності й довговічності містить один гальмівний диск і дві колодки з фрикційними накладками, які утворюють фрикційний контакт. Спряжені деталі "диск-колодка", які утворюють спільну поверхню тертя, мають конструктивні елементи, що утворюють спеціальний макропрофіль, який має вигляд криволінійної, клиновидної або торовидної форми, що збільшує площу фрикційного контакту спряження без зміни їх габаритних розмірів.Документ Засiб автоматизованого керування вiдвалом малогабаритного колiсного бульдозера(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Єфименко, Олександр Володимирович; Плугiна, Тетяна ВiкторiвнаЗасіб автоматизованого керування відвалом малогабаритного колісного бульдозера містить панель керування, зовнішній перемикач, лазерний датчик, штангу, блок комутації, батарею, систему керування гідравлічними клапанами, датчик нахилу, ультразвуковий датчик, дисплей датчика нахилу. Для стабілізації траєкторії руху бульдозерного відвалу встановлено додатковий комутаційний блок, який з'єднується з дисплеями датчика нахилу, що використовуються для контролю положення ріжучої кромки відвалу за рахунок подачі сигналу через електромеханічний перетворювач до гідророзподільників керування робочим органом, формування сигналів корекції для приведення відвалу до проектної оцінки. Засіб має GPSантену, що використовується для приймання супутникових сигналів системи GPS і передачі цієї інформації для обробки в GPS-приймач, вбудований у блок керування.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Глушкова, Дiана Борисiвна; Карпенко, Володимир Олександрович; Варавiна, Олена Павлiвна; Назаров, Артем Олександрович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Смiрнова, Наталiя Володимирiвна; Шубiн, Богдан В'ячеславовичКомбінована силова становка (КСУ) автотранспортного засоб містить двигн, який використовє різні дерела енергі - теплов енергію, як двигн внтрінього згоряння (ДВЗ) і енергію стиснтого повітря, як пневмодвигн, двигн праює по черзі. При роботі в реимі теплового двигна теплова енергія рідини системи змаення накопичється в тепловом акмляторі та використовється для підігрівання стиснтого повітря. КСУ виконана з моливістю проходення робочого тіла із пневмобалонів через теплоакмлятор, в який встановлено теплообмінник системи охолодення ДВЗ для накопичвання і зберігання певний час теплоти від рідини системи змаення. Двигн механічно пов'язаний з механізмом трансмісі, о передає кртний момент на колеса ведчого моста. Механізм трансмісі виконано вигляді планетарного механізм, один вал якого пов'язаний з двигном, а дргий - з ведчими колесами автотранспортного засоб (АТЗ) та автономним компресором. Використовють декілька двигнів, праюючих за різними ізичними принипами (два пневматичні роторні двигни мотор-колесо і двигн внтрінього згоряння (ДВЗ)). Теплообмінник виконано окремо від теплоакмлятора, вони з'єднані мі собою магістралями, в системі яких протікає рідина, о підігрівається під час роботи ДВЗ від рідини системи змаення, встановлений теплоакмлятор накопичє і зберігає тепло. При роботі пневмодвигнів стиснте повітря підігрівається в теплообмінник для підвиення енергетично активності робочого тіла, а саме стиснтого повітря пер ні останнє надійде до двигуна.Документ Комбiнований шумозахисний бар'єр з iнтегрованими сонячними батареями(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Лежнева, Олена IванiвнаДокумент Пристрiй для вимiрювання деформацiй елементiв конструкцiй великих розмiрiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Левтеров, Андрiй IвановичПристрій для вимірювання деформацій елементів конструкцій великих розмірів містить блок комутації та реєстратор, лазер, оптичний коліматор, вузол розгортки лазерного променя та n фотоприймачів. Пристрій додатково оснащений другим лазером, другим оптичним коліматором та другим вузлом розгортки лазерного променя, розташованими на опорі, що винесена за межі конструкції на протилежному кінці елемента конструкції, причому чутливі поверхні 1, 2, …, і-1 фотоприймачів повернуті у напрямку лазерного променя, що розгортається першим вузлом розгортки, а i+1, і+2, …, n фотоприймачів повернуті у напрямку лазерного променя, що розгортається другим вузлом розгортки. Причому і-ий фотоприймач виконаний з двосекційною чутливою поверхнею, одна секція якої повернута у напрямку лазерного променя, що розгортається першим вузлом розгортки, а друга секція повернута у напрямку лазерного променя, що розгортається другим вузлом розгортки.Документ Пристрiй для вимiрювання деформацiй елементiв конструкцiй мостiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Левтеров, Андрiй IвановичПристрій для вимірювання деформацій елементів конструкцій великих розмірів, зокрема мостів, містить послідовно зв'язані перший лазер, перший оптичний коліматор, перший вузол розгортки лазерного променя, блок комутації, блок обробки і реєстрації та n фотоприймачів, які являють собою n послідовно розташованих датчиків деформації, що знаходяться на опорах, жорстко закріплених на конструкції, що деформується. Перший і n-ий фотоприймачі, лазер, з'єднаний через оптичний коліматор з вузлом розгортки лазерного променя, винесені за межі конструкції, що деформується. Всі n фотоприймачів знаходяться на одній висоті над поверхнею конструкції, що деформується, а лазер, коліматор і вузол розгортки знаходяться на протилежному боці конструкції на тій же висоті напроти фотоприймачів. Блок комутації з'єднаний з блоком обробки і реєстрації. Додатково пристрій оснащений другим лазером, другим оптичним коліматором та другим вузлом розгортки лазерного променя, розташованими на опорі, що винесена за межі конструкції на протилежному кінці елемента конструкції. причому чутливі поверхні 1, 2,…, i-1 фотоприймачів повернуті у напрямку лазерного променя, що розгортається першим вузлом розгортки, а i+1, і+2,…, n фотоприймачі повернуті у напрямку лазерного променя, що розгортається другим вузлом розгортки.Документ Пристрiй для вимiрювання деформацiї елементiв конструкцiй великих розмiрiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Левтеров, Андрiй IвановичПристрій для вимірювання деформацій елементів конструкцій великих розмірів містить лазер, фотоприймач та блок обробки і реєстрації. До складу пристрою також введені оптичний коліматор, вузол розгортки, блок комутації та n-1 фотоприймачів, які являють собою n послідовно розташованих датчиків деформації, що знаходяться на опорах, розташованих на деякій певній рівній відстані один від одного по горизонталі впродовж конструкції, жорстко закріплених на конструкції, що деформується. Перший і n-ий фотоприймачі, лазер, з'єднаний через оптичний коліматор з вузлом розгортки лазерного променя винесені за межі конструкції, що деформується. Всі n фотоприймачі знаходяться на одній висоті над поверхнею конструкції, що деформується, а лазер, коліматор і вузол розгортки знаходяться на протилежному боці конструкції на тій же висоті від горизонтальної поверхні конструкції напроти фотоприймачів, чутлива поверхня яких повернута в напрямку вузла розгортки. Вузол розгортки здійснює розгортку лазерного променя у горизонтальній площині по поверхні датчиків деформації, а блок комутації з'єднаний з блоком обробки і реєстрації.Документ Пристрiй для вимiрювання дефоромацiй елементiв конструкцiй мостiв та пiдмостового габариту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Левтеров, Андрiй IвановичПристрій для вимірювання деформацій елементів конструкцій та підмостового габариту мостів містить джерело світла та блок обробки і реєстрації. Пристрій додатково містить послідовно розташовані на опорі джерело світла у вигляді лазера ІЧ-діапазону, коліматор та вузол розгортки лазерного променю та фотоприймачі. Перший фотоприймач закріплюється до наміченої точки мостової прольотної балки. Другий фотоприймач встановлюється на ґрунті в одній вертикальній площині з першим фотоприймачем на певній відстані від мосту. Фотоприймачі з'єднані відповідно з першим та другим входом блоку комутації, вихід якого з'єднаний з блоком обробки і реєстрації.Документ Пристрiй для вимiрювання просторової деформацiї елементiв конструкцiй мостiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Левтеров, Андрiй Iванович; Скрипiна, Iрина ВалентинiвнаПристрій для вимірювання просторової деформації елементів конструкцій мостів містить лазер, оптичний коліматор, вузол розгортки, блок комутації, блок обробки і реєстрації, з'єднані між собою, та n фотоприймачів, які представляють собою n послідовно розташованих датчиків деформації, що знаходяться на опорах, розташованих на деякій певній рівній відстані один від одного по горизонталі впродовж конструкції, жорстко закріплених на конструкції, що деформується, причому перший і n-ий фотоприймачі, лазер, з'єднаний через оптичний коліматор з вузлом розгортки лазерного променя винесені за межі конструкції, що деформується, всі n фотоприймачі знаходяться на одній висоті над поверхнею конструкції, що деформується, а лазер, коліматор і вузол розгортки знаходяться на протилежному боці конструкції на тій же висоті від горизонтальної поверхні конструкції напроти фотоприймачів, чутлива поверхня яких повернута в напрямку вузла розгортки, причому вузол розгортки здійснює розгортку лазерного променя у горизонтальній площині по поверхні датчиків деформації. До складу пристрою додатково введені другий лазер, другий коліматор та дзеркало, що знаходиться під кутом 45° до лазерного променя, або призма встановлені на додатковій опорі напроти i-тої опори, що знаходиться на протилежному боці конструкції на тій же висоті від горизонтальної поверхні конструкції, причому додаткова та і-а опори, пов'язані між собою дротом, всередині якого встановлений ультразвуковий датчик для виміру деформації всередині (у поперечному розрізі) мостової конструкції, а на поверхні ультразвукового датчика закріплюється додатковий фотоприймач для контролю прогину дроту, чутлива поверхня якого повернута у напрямку дзеркала або призми, встановленої на додатковій опорі.Документ Пристрiй для вимiрювання тимчасових навантажень вiд рухомого складу мостiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Левтеров, Андрiй IвановичПристрій для вимірювання тимчасових навантажень від рухомого складу мостів містить лазер, оптичний коліматор, вузол розгортки лазерного променю та n фотоприймачів, причому всі n фотоприймачів являють собою n послідовно розташованих датчиків динамічного навантаження мостової конструкції, які знаходяться на опорах, розташованих на деякій певній рівній відстані один від одного по горизонталі впродовж конструкції, жорстко закріплених на конструкції, що деформується, вихід кожного n фотоприймача з'єднаний з відповідними n входами блока комутації, причому перший вихід блока комутації з'єднаний з входом перетворювача "час-лінійні переміщення", перший вихід якого з'єднаний з першим входом реєстратора, причому кожний послідовний фотоприймач, що знаходиться на опорі, розташований на деякій певній рівній відстані один від одного по вертикалі, а перший і n-ий фотоприймачі, лазер, оптичний коліматор і вузол розгортки лазерного променю винесені за межі мостової конструкції, що обстежується, крім того додатково введений блок обчислення експлуатаційного навантаження автодорожніх та залізничних мостів, перший вхід якого з'єднаний з другим виходом блока комутації, а його другий вхід з'єднаний з другим виходом перетворювача "час-лінійні переміщення", вихід блока обчислення експлуатаційного навантаження з'єднаний з другим входом реєстратора.Документ Пристрiй для дiагностування рульового керування автомобiля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир Петрович; Мармут, Iгор Арнольдович; Бєлов, Валентин IвановичПристрій для діагностування рульового керування автомобіля включає два метамайданчики, що переміщуються в напрямку, перпендикулярному поздовжній осі автомобіля, підйомник для вивішування коліс, схему управління, що забезпечує переміщення метамайданчиків. Пристрій додатково містить два поворотні майданчики для установки керованих коліс, змонтовані зверху на метаплощадках, фіксатор рульового колеса, фіксатор кузова, а схема управління і вимірювання включає контролер руху метамайданчиків, підсилювачі-перетворювачі, датчики руху і кута повороту поворотних майданчиків, вимірювачі люфту, індикатори люфту. Причому виходи датчиків руху і кута повороту поворотних майданчиків з'єднані з першими входами вимірників люфту, другі входи вимірників люфту з'єднані з виходами контролера, перші виходи вимірників люфту з'єднані з входами контролера, а другі виходи вимірників люфту з'єднані з входом індикаторів люфту.Документ Пристрiй сканування для систем монiторингу перехресть(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег ВасильовичПристрій сканування для систем моніторингу перехресть містить лазерний випромінювач вузькоспрямованого інфрачервоного променя, електродвигун, на осі якого під певним кутом закріплено дзеркало розгортки і фотоприймач. У пристрої між лазерним випромінювачем та дзеркалом розгортки під необхідним кутом встановлено нерухоме напівпрозоре дзеркало, яке дозволяє відбитому лазерному імпульсному сигналу спрямовано надходити на вхід фотоприймача, при цьому у пристрій також введені блок управління, вимірювач часових інтервалів та локальний обчислювальний пристрій, а сигнал з виходу блока управління одночасно подається на входи імпульсного лазерного випромінювача та вимірювача часових інтервалів, які з виходу вимірювача часових інтервалів подаються на вхід локального обчислювального пристрою і за якими у локальному обчислювальному пристрої визначаються як моменти перетинання лінії сканування транспортним засобом, так і поперечний профіль кожного транспортного засобу у вздовж всієї його довжини.Документ Проколююча головка для установки з можливiстю корекцiї траєкторiї її в грунтi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Сiдак, Володимир Степанович; Супонєв, Володимир Миколайович; Балесний, Сергiй Петрович; Васильєв, Сергiй Андрiйович; Крисанов, Дмитро Валерiйович; Чепусенко, Євгенiй ОлександровичПроколююча головка для установки з можливістю корекції траєкторії її в ґрунті складається з корпусу та наконечника зі скошеною поверхнею. У корпус пілотної ґрунтопроколюючої головки встановлено напрямний конусний стрижень, що забезпечує курсову стійкість траєкторії проколу і можливість виконання робіт з прокладання підземних комунікацій у зимовий період часу.Документ Система регулювання подачi додаткового повiтря в дизель(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Борисенко, Анатолiй Миколайович; Борисенко, Євген Анатолiйович; Богаєвський, Олександр БорисовичСистема регулювання подачі додаткового повітря в дизель містить блок управління, фотоелектричний димомір і датчик частоти обертання підключені до входів блока управління, джерело стиснутого повітря зі встановленим в ньому датчиком тиску, електропневмоклапан з електродинамічним приводом, встановлений в магістралі подачі повітря від джерела до впускного трубопроводу дизеля, неінвертуючий та інвертуючий підсилювачі, реле з нормально розімкнутим контактом. Вихід датчика тиску через інвертуючий підсилювач з'єднано з шиною живлення неінвертуючого підсилювача, другий неінвертуючий підсилювач і елемент пам'яті. Вихід другого неінвертуючого підсилювача через контакт реле з'єднано зі входом елемента пам'яті, вихід якого через другий неінвертуючий підсилювач підключено до обмотки електропневмоклапана з електродинамічним приводом. Вихід фотоелектричного димоміра з'єднано зі входом першого неінвертуючого підсилювача. Для підвищення екологічних показників дизеля введено додатковий неінвертуючий підсилювач з коефіцієнтом підсилення, більшим за одиницю і резистор. Вхід підсилювача підключено до виходу блока управління, а вихід - через резистор з'єднано з обмоткою реле.Документ Скануючий пристрiй для систем свiтлофорного управлiння на перехрестi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег ВасильовичСкануючий пристрій для систем світлофорного управління на перехресті, що містить лазерний випромінювач вузькоспрямованого інфрачервоного променя, вузол розгортки і фотоприймач, причому до пристрою перед фотоприймачем введено оптичний вузол, який складається з послідовно розташованих об'єктива, щілинної діафрагми та колектора, при цьому оптична система фотоприймача сфокусована на лінії, що створюється скануючим променем лазера на поверхні дороги, а конфігурація щілини діафрагми для кожного конкретного оптичного вузла фотоприймача виконується відповідно траєкторії лазерного променя на поверхні кожної конкретної смуги руху на вході і виході перехрестя.Документ Склад захисного покриття(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Багров, Валерiй АнатолiйовичСклад захисного покриття містить тальк, оксид хрому, рідке скло, воду, згідно з корисною моделлю додатково містить піролюзит.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »