Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація робочого місця оператора автотранспортного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Соколов, Василь ДмитровичДля реалізації поставленої мети був проведений аналіз функціональних обов'язків оператора автотранспортного підприємства. У роботі показано що на оператора автотранспортного підприємства покладені обов'язки ведення великої кількості паперової документації, частина якої складається з документів з тією, що повторюється або змістовною частиною, що не сильно змінюється. В ході роботи була запропонована структура автоматизованого робочого місця і складений алгоритм роботи АРМ.Документ Автоматизована система управління інтелектуальним інтерфейсом будівлі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Лобачков, Олег РуслановичУ дипломному проекті розроблено центральний пульт керування, проаналізована схема електрична принципова, побудована структурна та функціональна схеми пристрою, розроблені алгоритми запиту датчиків, роботи з меню, розроблений протокол обміну даними між ЦПК та пристроями, що підключаються. Також, виконаний розрахунок розмірів плати, ширини друкованих провідників, розрахунок надійності.Документ Автоматизована інформаційна система СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сердюк, Аліна ОлегівнаВ роботі було розроблено автоматизовану інформаційну систему для станції технічного обслуговування. Розроблено проект інформаційної системи з врахуванням всіх стадій проектування: інфологічного та даталогічного проектування, нормалізації даних та фізичного проектування. Розроблено інтерфейс додатка, описані деякі основні запити і головні форми – "Робота з клієнтами", "Оформлення замовлення", "Послуги"Документ Автоматизовані системи керування агрегатом живлення на асфальтобетонному заводі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Функендорф, Владислав ВалерійовичОб'єкт дослідження – процес керування агрегатом живлення на асфальтобетонному заводі. Метою є підвищення ефективності керування агрегатом живлення на асфальтобетонному завод, за рахунок розробки комп’ютерної системи диспетчерського управління на платформі SCADA системи. В роботі проведено аналіз існуючих технологічних процесів переміщення і дозування сипучих речовин, надано класифікацію видів регулювання сипучих речовин, розглянуті системи автоматичного керування транспортерами. На підставі проведеного аналізу запропоновано автоматизовані системи керування агрегатом живлення на асфальтобетонному заводі. Це все дозволило реалізувати комп’ютерну системи диспетчерського управління агрегатом живлення АБЗ в інтегрованому середовищі розробки на платформі в SCADA-системи.Документ Багатокритеріальна модель вибору комутатору в умовах нечіткої інформації.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Яковлєва, Христина ДенисівнаВ роботі проведено аналіз проблеми вибору комутатору PoE для системи цифрового відеоспостереження. Розроблена модель вибору комутатору PoE для системи цифрового відеоспостереження в умовах нечіткої інформації. Для розрахунків використано Microsoft Excel.Документ Багатокритеріальна модель вибору програмного забезпечення для проектування дерев'яних будинків.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Пантус, Євген ВіталійовичВ роботі проведено аналіз проблеми вибору програмного забезпечення для проектування дерев'яних будинків. Розроблена модель вибору програмного забезпечення для проектування дерев'яних будинків в умовах нечіткої вхідної інформації. Для розрахунків використано Microsoft Excel.Документ Вибір контролеру для системиуправління транспортерами конвеєру(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клименко, Дмитро ВікторовичРозглядається проектування сучасної адаптивної системи управління на базі конвеєрних ліній. Такі системи управління дозволяють вирішити задачі підключення множини технічних засобів контролю параметрів технологічних процесів, обміну та оптимізації інформації керування, завдяки шляхом нарощування числа робототехнічних модулів і об'єднання їх за допомогою загальної шини. Метою роботи є підвищення ефективності управління транспортерами конвеєрну за рахунок раціонального вибору елементів адаптивної системи управління. Об’єкт дослідження - елементна база системи управління транспортерами конвеєру. Предмет дослідження - вибір контролеру для системи управління транспортерами конвеєру. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління технологічними процесами, методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах моделювання роботи систем управління. Виявлено основні вимоги щодо елементної бази системи управління конвеєром. Розроблено математичні моделі вибору елементної бази та обрано комплект засобів управління транспортерами конвеєрну. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження. Промодельовано роботу технологічного процесу у Proteus.Документ Вибір інформаційного інструментарію системи ідентифікації вантажу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Принь, Анастасія ЕдуардівнаСучасний ринок вимагає жорстких умов стосовно точності, швидкості, контролю руху вантажу, що є вкрай важливим для функціонування логістичних процесів. Ефективність роботи складу в першу чергу залежить від організації операцій по прийманню, розміщенню, інвентаризації й відвантаженню товарів. Від обраної системи ідентифікації вантажу та інформаційного інструментарію (ІІ) залежить якість проведення складськихробіт. Об'єктом дослідження є система ідентифікації вантажу на складі. Предметом дослідження є вибір інформаційного інструментарію системи ідентифікації вантажу на складі. Метою роботи є підвищення ефективності і швидкості проведення робочих операцій з вантажем на складі за рахунок раціонального вибору програмного забезпечення. Задача вирішується методами системного підходу, статистичного аналізу, оцінки та оптимізації даного типу об’єктів, методами формалізації та моделювання. За допомогою пакету програмування MicrosoftExсel наводиться приклад вибору елементів системи ідентифікації вантажу. Проводиться оцінка результатів та їх техніко-економічне обґрунтування.Документ Впровадження інтелектуальних сенсорів в систему управління транспортерами конвеєру(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Власюк, Дмитро ОлеговичДля підвищення якісних характеристик і функціональних можливостей конвеєрних ліній необхідно розширювати асортимент елементної бази системи управління, а також удосконалювати їх цифрові компоненти. Розподілені конвеєрні лінії вимагають вирішити задачі підключення множини цифрових засобів контролю транспортерів. Метою роботи є підвищення ефективності управління транспортерами конвеєрних ліній за рахунок раціонального вибору та впровадження інтелектуальних сенсорів в систему управління. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління технологічними процесами, методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах моделювання та оптимізації. Виявлено основні вимоги до елементної бази системи управління. Розроблено математичні моделі вибору елементної бази та обрано комплект засобів адаптивного управління транспортерами конвеєрної лінії. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження. Промодельовано роботу логістичного процесу на новій елементній базі.Документ Впровадження інтелектуальної системи у роботизований екскаватор(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сердюк, Оксана ВолодимирівнаРозглядається задача проектування інтелектуальної системи управління для роботизованого екскаватору. Задача сучасного машинобудування − адаптивне керування, підвищення інтенсивної експлуатації, моніторинг та прогнозування робочої ситуації. Це завдання може бути вирішено інтелектуальною системою управління. Метою роботи є підвищення ефективності управління роботизованим екскаватором за рахунок раціонального вибору елементів інтелектуальної системи управління. Методи дослідження базуються на аналітичному аналізі, синтезі систем управління складними об’єктами, на методах прийняття рішення у багатокритеріальній ситуації, методах моделювання роботи систем управління. Виявлено основні вимоги щодо елементної бази інтелектуальної системи управління роботизованим екскаватором. Розроблено математичні моделі вибору елементної бази та обрано комплект засобів управління для контролю та моніторингу робочих операцій. Проведено моделювання у MATLAB Robotics Toolbox. Проведено техніко-економічне обґрунтування задач дослідження.Документ Звуковий сигналізатор граничних режимів роботи екскаватора(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Каплун, Богдан АндрійовичВ ході дипломного проектування було розроблено комплект конструкторської документації на звуковий сигналізатор граничних режимів роботи екскаватора. В результаті отримана друкарська плата заданого пристрою товщиною 1 мм. На наступному етапі було проведено всі необхідні розрахунки.Документ Комплексна дипломна робота «Модернізація асфальтозмішувальної установки ДС-185». Частина 1. «Модель системи керування дозуванням бітуму»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Ярута, Андрій ВолодимировичОб’єкт роботи – система дозування бітуму у асфальтозмішувальній установці ДС-185. Предмет роботи – процес дозування бітуму у асфальтозмішувальній установці ДС-185. Мета роботи – розробка моделей системи керування дозуванням бітуму у асфальтозмішувальній установці ДС-185. Проаналізовано технологічний процес виготовлення асфальтобетонної суміші, розглянуто склад та принцип роботи асфальтозмішувальної установки. Особливу увагу приділено системі подачі бітуму, як одного з найважливіших елементів у процесі виробництва якісних асфальтобетонних сумішей. Розроблено структуру системи автоматизації бітумного обладнання асфальтобетонної установки ДС-185, у якій виділено три підсистеми: підсистема регулювання рівня бітуму у бітумних цистернах, підсистема регулювання температури бітуму та підсистема керування подачею нагрітого до робочої температури бітуму до дозатора. Запропоновано моделі та описано принцип дії вказаних підсистем автоматизації бітумного обладнання. Розглянуто заходи щодо охорони праці та навколишнього середовища при виробництві асфальтобетону.Документ Комплексна дипломна робота «Модернізація асфальтозмішувальної установки ДС-185». Частина 2. «Модель системи керування агрегатом живлення»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Щербаков, Олексій ВадимовичОб’єкт роботи: агрегат живлення асфальтозмішувальної установки ДС-185. Предмет роботи: процес керування агрегатом живлення асфальтозмішувальної установки ДС-185. Мета роботи: підвищення надійності та продуктивності асфальтозмішувальної установки ДС-185 за рахунок впровадження перетворювача частоти з автономним інвертором напруги для пуску та забезпечення роботи приводу агрегатів живлення компонентами для асфальтобетонної суміші. Робота присвячена визначенню доцільності використання перетворювача частоти для керування приводом агрегату живлення асфальтозмішувальної установки ДС-185. Побудовано математичну модель приводу агрегату живлення з перетворювачем частоти. Побудовано та досліджено комп’ютерну модель приводу агрегату живлення під час прямого пуску, яка показала недоліки прямого пуску приводу. Виконано комп’ютерне моделювання приводу агрегату живлення з перетворювачем частоти, яке показало перевагу застосування перетворювача частоти з автономним інвертором напруги для пуску та роботи в сталому режимі приводу агрегату.Документ Компьютерна технологія синтезу систем відеоспостереження(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Корольков, Ігор ВіталійовичДипломна робота присвячена питанню підвищення ефективності систем відеоспостереження за рахунок розробки комп’ютерної технології виявлення витоків в мережі теплопостачання. Технічні засоби відеоспостереження грають найбільш істотну роль в структурі інтегрованих систем охорони, так як виводять систему охорони об'єкта на якісно вищий рівень. Цінність технічних засобів відеоспостереження полягає в тому, що вони дозволяють отримати візуальну картину стану об'єкту, що охороняється, що володіє такою високою інформативністю, яку не можуть дати ніякі інші технічні засоби охорони. При цьому співробітник охорони знаходиться далеко від зони спостереження (тобто на безпечній відстані). Це створює йому умови для досить спокійного аналізу одержуваної інформації та прийняття обдуманого рішення. Для досягнення мети були вирішені наступні задачі проведен аналіз існуючих принципів побудови системи відеоспостереження; розроблено технологію синтезу системи охоронного відеоспостереження; розроблено структурна схема системи відеоспостереження; обгрунтовані критерії та розробити систему вибору відеокамер; розроблено комп’ютерну технологія вибору відеокамери для системи відеоспостереження.Документ Комп’ютерна технологія вибору елементів системи регулювання транспортного потоку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06-25) Литвин, Софія РоманівнаДипломна робота присвячена питанню розробки комп’ютерної технології вибору елементів системи регулювання транспортного потоку. В роботі проведено класифікація технічних засобів вимірювання параметрів транспортного потоку, вибір датчиків для управління транспортним потоком, розроблена модель вибору елементів системи регулювання транспортного потоку. А також проведено вибір програмного забезпечення для рішення поставленої задачі. В якості програмного забезпечення запропоновано використовувати пакет MS Access 2003. За допомогою пакету MS Access 2003 створено програмне забезпечення для вибору необхідного датчика.Документ Модель вибору інженера-оператора асфальтобетонного заводу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сергієнко, Катерина ВалеріївнаОб’єкт дослідження – процес розробки моделі вибору спеціаліста на посаду інженера-оператора асфальтобетонного заводу (АБЗ). Мета роботи полягає у підвищення ефективності виробництва на АБЗ за рахунок розробки моделей вибору інженера-оператора з використанням нечіткої математики. Процес синтезу АРМ інженера-оператора АБЗ включає наступні задачі: – провести аналіз принципів побудови АРМ інженера-оператора АБЗ; – розробка технології синтезу АРМ інженера оператора АБЗ на платформі SCADA-систем; – визначення критеріїв вибору спеціаліста на посаду інженера-оператора АБЗ; – розробка моделі вибору спеціаліста на посаду інженера-оператора АБЗ; – реалізація комп’ютерної технології моделей вибору спеціаліста на посаду інженера-оператора АБЗ.Документ Модель оцінювання електронного навчального курсу за багатьма критеріями.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Коротишев, Микита СергійовичВ роботі проведено аналіз оцінки якості електронного навчального курсу. Розроблена багатокритеріальна модель оцінки якості електронного навчального курсу в умовах невизначеності вхідної інформації. Для розрахунків використано Microsoft Excel.Документ Модель регулятора руху у просторі станів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) В’яла, Карина АнатоліївнаВ даній бакалаврській роботі була розроблена модель регулятора руху у просторі станів і оцінена доцільність використання інформації про швидкість зміни обурення. Були визначені проблеми в створенні оптимальних систем спостереження й окреслене коло задач, що потребують рішення в подальшому. Моделювання системи управління зі спостережувачем координат стану і діючого обурення здійснювалось за допомогою пакета Matlab, бібліотеки Simulink. Для розрахунку, створення моделей і оформлення використовувалась ЕОМ з процесором Intel(R) Core(TM) i3-5010U CPU 2*2.10GHz, оперативною пам’яттю 8 Гб, жорстким диском 1 Тб, з операційною системою Wіndоws 10.Документ Модель системи запобігання розгойдування вантажу мостового крана(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-06) Ніщеретов, Дмитро ОлександровичОб'єкт роботи – процес переміщення вантажу мостовим краном. Предмет роботи – модель системи запобігання розгойдування вантажу. Мета роботи – підвищення продуктивності вантажно-розвантажувальних робіт мостового крану за рахунок зниження коливань вантажу. Проведено аналітичний огляд методів запобігання коливань вантажу крана, що дозволив зробити висновок про доцільність розробки системи керування рухом крана на основі нечіткої логіки. Побудована математична модель руху візка з вантажем у просторі станів, та виконано її лінеаризацію. Синтезовано нечіткій регулятор руху мостового крана: обрано вхідні та вихідні змінні та функції приналежності для термів лінгвістичних змінних, на основі дій кваліфікованого кранівника розроблені нечіткі правила. У пакеті MATLAB побудована модель системи керування мостовим краном. Результати моделювання показали працездатність синтезованої системи керування.Документ Модель системи керування роботом-маніпулятором(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Даєн, ІгорОб’єкт дипломного проєкту – дволанковий робот-маніпулятор. Предмет дипломного проєкту – система керування роботом-маніпулятором. Мета дипломного проєкту – забезпечення високої точності позиціонування робочого інструменту робота-маніпулятора. У проєкті виконано аналіз існуючих роботів-маніпуляторів, розглянута їх класифікація, призначення та сфери застосування. Побудована математична модель робота-маніпулятора, що дозволяє розв’язати прямі та обернені задачі кінематики та динаміки маніпулятора. На підставі побудованої математичної моделі у пакеті Simulink розроблено комп’ютерну модель, що дозволяє автоматизувати розв’язання рівнянь кінематики й динаміки та спрощує аналіз руху маніпулятора при різних умовах. Синтезовано ПД-регулятор, що забезпечує позиціювання ланок маніпулятора в задану точку площини за 0,3 с з наступною точністю: 1,49° для першої ланки та 0,17° для другої ланки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »