Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3893
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 177
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудова цифрової моделі місцевості на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Калембет, Юлія РоманівнаОб’єкт дослідження – технологія автоматизованої обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості лінійних споруд. Мета роботи – проведення автоматизованої обробки результатів інженерно – геодезичних вишукувань для отримання точних, повних та достовірних даних про стан місцевості у цифровому форматі, необхідних для подальшої розробки проєкту ремонту ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 засобами автоматизованого проєктування. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є цифрове моделювання місцевості проектними організаціями та установами. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення України щодо виконання інженерно-геодезичних вишукувань та обробки їх результатів; встановлено топографо-геодезичну вивченість району виконання робіт та технічну характеристику об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань; камеральну автоматизовану обробку результатів вимірювань з визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі та точок знімального планово-висотного обґрунтування; аналіз видів цифрових моделей місцевості та їх характеристик; побудову цифрової моделі ситуації та цифрової моделі рельєфу на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000.Документ Автоматизована оцінка безпеки руху та екологічних показників з розробкою заходів по їх покращенню на автомобільній дорозі М-07, км 47+200 – км 55+000. Ч.ІІ. Оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення і розробка заходів з охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бугаєнко, Максим ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги М – 07 км 47+200 – км 55+000 в Київській області. Мета роботи – оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення придорожньої смуги на автомобільній дорозі і розробка комплексу заходів щодо охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту. Методи дослідження – комплекс сучасних методів оцінки екологічного стану придорожньої смуги з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були проаналізовані існуючі методи розрахунку та визначення викидів та концентрацій забруднюючих речовин від автомобільного транспорту. Виконано розрахунок рівня транспортного шуму на заданій ділянці автомобільної дороги за допомогою систем автоматизованого проектування. Проаналізовано вплив дорожніх та транспортних факторів на рівень шуму від автотранспорту. Розроблені природоохоронні заходи, в тому числі заходи щодо зниження рівня транспортного шуму в населеному пункті. Всі розрахунки виконані за допомогою автоматизованого комплексу CAD_CREDO.Документ Автоматизована оцінка безпеки руху та екологічних показників з розробкою заходів по їх покращенню на автомобільній дорозі М-07, км 47+200 – км 55+000. Частина І. Дослідження умов і безпеки руху та розробка заходів з організації руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шапошніков, Володимир ЮрійовичОб’єкт дослідження – безпека дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги М – 07 км 47+200 – км 55+000. Мета роботи – оцінка умов та безпеки руху на ділянці існуючої автомобільної дороги, розробка заходів з організації дорожнього руху. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі проведений детальний аналіз умов руху за показниками швидкості руху окремих автомобілів та транспортного потоку, коефіцієнтам аварійності та безпеки, визначені місця потенційної небезпеки дорожнього руху. Були розроблені заходи з підвищення зручності і безпеки та організації руху на автомобільній дорозі. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ.Документ Автоматизований розрахунок гофрованих дорожніх водопропускних труб(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12-28) Суходольська, Олена ВалеріївнаОб’єкт дослідження – розрахунок дорожніх водопропускних труб. Мета роботи – виконати автоматизацію розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб. Методи дослідження – аналіз методів розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб, методи об’єктно-орієнтованого програмування. На даний момент проблема автоматизованого розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних споруд є актуальною. У роботі проведено аналіз розрахунків максимальної витрати води у сучасних системах автоматизованого розрахунку, та зроблено висновок про актуальність автоматизованого розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних споруд. Розглянуті діючі українські методики розрахунку максимальної витрати води. Розроблено алгоритм та програмний код автоматизації розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб. Створено інтерфейс програми автоматизації розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб.Документ Автоматизований розрахунок прямокутних дорожніх водопропускних труб(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12-28) Суходольський, Владислав ВасильовичОб’єкт дослідження – розрахунок дорожніх водопропускних труб. Мета роботи – виконати автоматизацію розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб. Методи дослідження – аналіз методів розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб, методи об’єктно-орієнтованого програмування. На даний момент проблема автоматизованого розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних споруд є актуальною. У роботі проведено аналіз розрахунків максимальної витрати води у сучасних системах автоматизованого розрахунку, та зроблено висновок про актуальність автоматизованого розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних споруд. Розглянуті діючі українські методики розрахунку максимальної витрати води. Розроблено алгоритм та програмний код автоматизації розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб. Створено інтерфейс програми автоматизації розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб.Документ Аналіз безпеки руху та її підвищення на автомобільної дорозі Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М-18) км 99 – км 109 у Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нікітенко, Артем ЮрійовичОб’єкт дослідження – умови руху та стан дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. Мета роботи – розробка заходів з підвищення безпеки, швидкості та комфортності руху забезпечення спроможності пропускати автомобілі з дозволеними для руху осьовими навантаженнями; рівня інформаційного забезпечення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є виконання робіт з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз статистичних даних; аналіз безпеки руху вулично-дорожньої мережі м. Краснограда Харківської області; автоматизовану оцінку безпеки руху; аналіз впливу дорожніх умов на аварійність; дослідження умов руху на перехрестях з великою кількістю ДТП; розроблено заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху.Документ Аналіз методів побудови цифрової моделі рельєфу розв'язки кільцевого типу автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава на км 75+420 у Сумській області за допомогою геоінформаційної системи Surfer.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Верза, Микола ОлександровичВ дипломній роботі була розглянута нормативно-правова база топографо-геодезичних робіт. Проаналізована інформація про цифрові моделі рельєфу, їх створення, види та їх побудова на основі ГІС-технології. Розглянуто особливості геоінформаційної системи Surfer. Був описаний кожен із методів побудови цифрової моделі рельєфу, які пропонує Surfer та побудовані цифрові моделі рельєфу з подальшим порівнянням їх точності на основі контрольних точок у Excel.Документ Аналіз можливостей геоінформаційної системи QGIS для побудови рельєфу у 2D та 3D проекціях на прикладі гори Говерли(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Губін, Ілля ОлександровичВ роботі проведено аналіз нормативного забезпечення топографо-геодезичної та картографічної діяльності. Окрім того, розглянуто цифрове моделювання рельєфу, використовуючи сучасні методи та технології. Здійснено аналіз геоінформаційних систем, зосереджений на їх можливостях у побудові рельєфу у 2D та 3D проекціях, на конкретному прикладі гори Говерли.Документ Аналіз умов руху на ділянці автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь у Дніпропетровській області та розроблення заходів щодо покращення умов руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Єгоров, Ігор ВолодимировичУзагальнено методи автоматизованої оцінки умов руху, аналізу безпеки руху на автомобільній дорозі, надано аналіз методів автоматизованої оцінки стану автомобільної дороги за технічними та екологічними показниками, проведено оцінку стану ділянки автомобільної дороги «Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь» у Дніпропетровській області, розроблено заходи щодо зменшення впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище, покращення умов дорожнього руху та визначено економічну ефективність заходів з організації дорожнього руху. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розвиток методів проєктування та оптимізації проєктних рішень, методів автоматизованої оцінки проєктних рішень за комплексом показників, в тому числі таких, що враховують ергономічні показники функціонування автомобільної дороги, для вирішення завдань підвищення безпеки дорожнього руху та розроблення оптимальних проєктних рішень за технічними, екологічними та ергономічними критеріями.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гайчев, Сергій АнатолійовичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги загального користування Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги з аналізом умов руху з розробкою заходів з їх покращення. Метод дослідження – використання автоматизованих сучасних програмних комплексів, нормативних документів та літературних джерел стосовно обробки результатів геодезичних вишукувань, розробки проекту капітального ремонту ділянки автомобільної дороги та розрахунку міцності дорожнього одягу. В результаті розробки дипломної роботи виконано: визначено характеристики ділянки автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816 та району її розташування, проведено аналіз умов руху на проктованій ділянці автомобільної дороги, запроектовано поздовжній та поперечний профілі в програмному комплексі CREDO, розроблено заходи з організації дорожнього руху, проведено розрахунок підсилення та уширення конструкції дорожнього одягу, проведено розрахунок одночасних та поточних витрат.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сидорчук, Ярослав ВолодимировичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту автомобільної дороги та дослідити умови руху на ділянці автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, оцінка впливу на навколишнє середовище, проектування поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та на ділянках розширення.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 5+350 – км 7+864(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Аревджанян, Олександр ГеоргійовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 5+350 до км 7+864. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 5+350 до км 7+864. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 5+350 – км 7+864 з оцінкою проектного рішення та розробкою заходів організації дорожнього руху. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики та параметрів ділянки дороги та району її розташування, обґрунтування проведення капітального ремонту, опис процесу створення плану траси ділянки, поздовжнього та поперечного профілів ділянки автомобільної дороги, розрахунок конструкції нежорсткого дорожнього одягу, оцінку умов руху на ділянці автомобільної дороги за коефіцієнтами аварійності та розробку заходів з організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги.Документ Аналіз і дослідження сучасних методів і засобів виконання геодезичних робіт при великомасштабній зйомці території для розміщення об’єктів енергетичного комплексу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хомутенко, Денис ГеннадійовичВ роботі проведено аналіз системи відчудження земельних ділянок для енергетичних комплексів, вивчено виконання топографо-геодезичних робіт із застосуванням БПЛА, визначено способи та методи технічного проектування меж земельних ділянок, що відводяться, проаналізовано методи та інструменти створення геодезичної основи для великомасштабних знімань, проведено удосконалення топографо-геодезичного забезпечення при будівництві об’єктів енергетичного комплексу.Документ Вдосконалення геоінформаційного забезпечення при створенні планової основи території сел. Близнюки Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бурка, Вадим АндрійовичВ роботі досліджено теоретико-методичне забезпечення проведення земельно-оціночних робіт, проведено аналіз і дати оцінку стану використання земельних ресурсів на території населеного пункту, проведено SWOT-аналіз проблем та конкурентних переваг території населеного пункту, досліджено процес формування планово-картографічного матеріалу як основи створення ГІС, досліджено можливості використання ГІС для оцінки земель.Документ Вдосконалення комплексу інженерно-геодезичних робіт при капітальному ремонті вулично-дорожньої мережі в м. Маріуполь(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12-28) Воронич, Наталя ВасилівнаВ дипломній роботі було проведено інженерно-геодезичні вишукування, аналіз нормативно-правової бази у сфері інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз сучасних методів геодезичних знімань, огляд топографо-геодезичної вивченості району вишукувань, огляд порядку обробки даних геодезичних вимірювань в програмних комплексах, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, побудову знімального планово-висотного обґрунтування, топографічне знімання.Документ Вдосконалення методики топографо-геодезичних робіт на території Барвінківської ОТГ Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Вітюк, Михайло ЮрійовичВ роботі розглянуто теоретико-методичні засади використання геоінформаційних технологій в системі просторового розвитку, кадастрова оцінка території району, топографо-геодезичне та землевпорядне забезпечення відведення земельних ділянок, проектні рішення щодо геодезичного та землевпорядного забезпечення територіального розвитку, геодезичне забезпечення перенесення проектів в натуру.Документ Вдосконалення проведення геодезичних робіт при реконструкції автомобільної дороги С050117 Золоті пруди - Новодонецьке км 0+000 - км 12+200(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Співак, Неля ВіталіївнаВ дипломній роботі було проведено інженерно-геодезичні вишукування, аналіз нормативно-правової бази у сфері інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз сучасних методів геодезичних знімань, огляд топографо-геодезичної вивченості району вишукувань, огляд порядку обробки даних геодезичних вимірювань в програмних комплексах, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, побудову знімального планово-висотного обґрунтування, топографічне знімання.Документ Вдосконалення програми розрахунку нежорсткого дорожнього одягу УКРРДО 23(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гурин Олександр ВолодимировичМета роботи – додати у програму УКРРДО автоматизацію посилення і розрахунку дорожнього одягу на морозостійкість. У роботі були розглянуті програми розрахунку нежорстких дорожніх одягів за сучасними українськими нормативами. Зроблено висновок, що на даний момент проблема автоматизованого розрахунку нежорстких дорожніх одягів за українськими нормативами є актуальною. Було поставлено за мету удосконалення програми розрахунку нежорстких дорожніх одягів УКРРДО 23. Напрямки удосконалення обрані наступні: визначення товщини шару посилення дорожнього одягу за ВБН: В.2.3-218-186 та розрахунок конструкції дорожнього одягу на морозостійкість за ГБН В.2.3-37641918-559. У роботі усі поставлені задачі були виконані, програму автоматизованого розрахунку нежорстких дорожніх одягів за українськими нормативами УКРРДО 23 вдосконалено.Документ Вдосокналення системи геоінформаційного забезпечення раціонального використання земель в середовищі MapInfo на території Харківського району Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Свічкар, Дмитро ІвановичВ роботі розглянуто теоретико-правові основи організації раціонального використання земель, виконано оцінку та аналіз стану використання земель на території Харківської області та Харківського району, виконано SWOT-аналіз проблем та конкурентних переваг території Харківського району, сформовано геоінформаційну систему забезпечення використання земель, проведено аналіз формування геодезичної основи.Документ Визначення параметрів автомобільних доріг загального користування на основі застосування методів аудиту дорожньої безпеки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Птиця, Геннадій ГригоровичПроведено аналіз стану безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах України та країн Європейського регіону, виконано аналіз засад аудиту безпеки дорожнього руху та його впливу на безпеку руху, визначено ефективний метод прогнозування інтенсивності транспортних потоків для проведення аудиту на стадії проектування (реконструкції) автомобільної дороги, проведено експериментальні дослідження для визначення технічної категорії автомобільної дороги з відповідними параметрами дорожніх умов між населеними пунктами Куп’янського району.