2015, Випуск 08
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5585
Переглянути
Перегляд 2015, Випуск 08 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Motor transport safety in traffic safety sistems(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Stepanov, O.; Степанов, А. В.This article considers various approaches to motor transport safety in traffic safety system. Much attention is paid to a complex method of increasing the efficiency of a system for keeping active safety. On the basis of authors research it is suggested to solve the problems of motor transport safety in traffic safety system through certain methodology of approach to the analysis and solution to the problem of motor transport safety management in a safety system of the Driver - Automobile - Road - Environment (DARE) complex.Документ Principles of construction hybrid power installations(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Smyrnov, O.; Klymenko, S.; Смирнов, О. П.; Клименко, С. І.; Клименко, С. И.A new classification of the hybrid power plant, that defines of their creating at the main decisive principle: economic, energy and ecological. At creating hybrid vehicles in the budget segment, the most promising is the economic principle of the hybrid power plant.Документ The implementation of adaptive algorithms to optimize the dynamic system(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Nazarov, А.; Gavva, О.; Назаров, А. С.; Гавва, О. С.; Назаров, О. С.The implementation of adaptive algorithms to optimize the dynamic system by constructing an adaptive control system chassis DCC is consider in the article.Документ Анализ процесса регулирования уровня света фар на транспортном средстве(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Никонов, О. Я.; Баранова, В. О.; Ніконов, О. Я.; Nikonov, O.; Baranova, V.Адаптивная система переднего освещения становится все более популярной сегодня. При моделировании системы управления автовыравнивания важно обеспечить ее функциональность и сравнить реальный выход системы.Документ Використання методів математичного моделювання для підвищення ефективності функціонування обчислювальних мереж(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Тиричева, О. А.; Терещенко, Д. С.; Тиричева, Е. А.; Tyrycheva, O.; Tereschenko, D.У статті розглянуте питання визначення оптимальних допустимих інтервалів часу для виконання в локальній мережі комплексу інформаційно пов'язаних задач підприємства (установи).Документ Влияние количества зубьев измерительной шестерни на устойчивость CAP частоты мощной дизель-генераторной установки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Богаевский, А. Б.; Богаєвський, О. Б.; Bogaevskiy, A.Проведено исследование влияния запаздывания по измерению частоты на показатели устойчивости мощной дизель – генераторной установки с импульсным датчиком частоты в обратной связи. На основании критерия Найквиста определено минимально допустимое число зубьев в измерительной шестерне.Документ Вплив завантаженості гібридного транспортного засобу на дальність пробігу на електричній тязі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Борисенко, А. О.; Borysenko, А. ОВ роботі запропонований метод розрахунку пробігу гібридного транспортного засобу на електричній тязі в залежності від завантаженості та умов експлуатації. Моделювання проведено на прикладі гібридного концепту ЗАЗ Ланос Пікап. Підвищення маси автомобіля зі спорядженої (1120 кг) до повної (1595 кг) знижує дальність пробігу на електроприводі на 28 % при любих умовах експлуатації.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015)Документ Информационное моделирование контроля безопасности движения автотранспорта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Симбирская, Л. М.; Герелчулуун, Одгерел; Симбірськая, Л. М.; Simbirskaya, L.; Gerelchuluun, OdgerelНа основе современной компьютерной технологии (системы управления базами данных Microsoft Access 2010) создана компьютерная информационная система контроля безопасности дорожного движения для регистрации, сохранения, систематизации, обработки и анализа информации о нарушениях правил дорожного движения и о дорожно- транспортных происшествиях. Система обеспечивает сохранение информации, редактирование данных, выполнение запросов по условиям, составления и печати отчетов.Документ История и перспективы развития электромобилей и гибридных автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Никонов, О. Я.; Костикова, М. В.; Дыманов, Б. В.; Ніконов, О. Я.; Костікова, М. В.; Диманов, Б. В.; Nikonov, О. J.; Kostikova, М. V.; Dymаnоv, B. V.Представлен исторический обзор создания гибридных автомобилей и электромобилей, рассмотрены перспективы их развития. Приведены преимущества и указаны недостатки этих транспортных средств.Документ Математичне моделювання відносних вертикальних коливань підресореної та непідресореної мас автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Рожков, П. П.; Рожкова, С. Е.; Рожкова, С. Э.; Rozhkov, P.; Rozhkova, S.Проведено математичне моделювання відносних коливань підресореної та непідресореної мас автомобіля при подоланні нерівності дорожньої поверхні гармонійного типу. Проведений аналіз впливу коефіцієнту опору амортизатора на величину вертикального прискорення підресореної маси автомобіля.Документ Методи визначення координат транспортних засобів в умовах щільної міської забудови(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Мнушка, О. В.; Савченко, В. М.; Савченко, В. Н.; Mnushka, O.; Savchenko, V.Розглянуто альтернативні методи визначення координат транспортного засобу в умовах щільної міської забудови без використання супутникових навігаційних систем. Показано, що використання мереж одночастотного віщання в межах міста дозволяє значно зменшити додаткові похибки визначення координат.Документ Особливості алгоритму дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Матейчик, В. П.; Цюман, М. П.; Волков, В. П.; Грицук, І. В.; Цюман, Н. П.; Грицук, И. В.; Mateichyk, V.; Tsiuman, M.; Volkov, V.; Grytsuk, I.У статті описується алгоритм дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху. В межах розробленого алгоритму, показана системна взаємодія його складових при визначенні основних енергетичних, паливно-економічних і екологічних показників двигуна і транспортного засобу.Документ Оценка топливной экономичности автомобиля на стенде с беговыми барабанами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горбик, Ю. В.; Горбік, Ю. В.; Gorbik, Y.В статье предложен метод определения энергетических характеристик автомобиля оборудованного системой распределенного впрыска топлива на стенде с беговыми барабанами.Документ Оцінка характеристик приймача протиугінної системи автомобіля на шумових сигналах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Кубата, В. Г.; Серіков, Г. С.; Фролов, В. Я.; Сериков, Г. С.; Kubatа, V.; Serikov, H.; Frolov, V.Розглянута можливість реалізації протиугінної системи автомобіля на основі застосування каналу передачі інформації на широкосмугових шумових сигналах. Проведена оцінка основних показників приймального пристрою при застосуванні традиційної системи кодування команд управління, що передаються.Документ Пасивна безпека пасажирських автобусних сидінь з А-подібними основами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горбай, О. З.; Horbay, O.Представлено комп’ютерне 3-D моделювання відповідності двомісних автобусних сидінь з А-подібними основами вимогам єдиних технічних приписів щодо офіційної сертифікації сидінь великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів і офіційної сертифікації цих дорожніх транспортних засобів стосовно міцності сидінь та їх кріплень згідно правил ЄЕК ООН №80.Документ Планирование и точность численного эксперимента в математическом моделировании(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Симбирский, Г. Д.; Вязеленко, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Vyazelenko, V.Изложена методология планирования и оценивания погрешностей математического моделирования в машиностроении. Она заключается в использовании таких метрологических показателей как совместные доверительные области и интервалы оценок искомых параметров. Эти показатели зависят от особенностей вектора измеряемых параметров объекта и функций их чувствительности к изменению искомых параметров.Документ Планирование потребления электроэнергии на электротранспорте по данным эксплуатации(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Будниченко, В. Б.; Далека, В. Ф.; Шавкун, В. М.; Далека, В. Х.; Budnichenko, V.; Daleka, V.; Shavkun, V.Рассматриваются вопросы энергосбережения на электрическом транспорте и планирование объемов потребления электроэнергии, а также определения объективных нормативов, в частности значения удельных затрат, для конкретного типа подвижного состава.Документ Повышение точности оценки мощностных показателей автомобильного двигателя путем построения его разгонных характеристик(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Нечипорук, Н. В.; Воробьев, Ю. А.; Клец, Д. М.; Маковецкий, А. В.; Пода, В. Б.; Нечипорук, М. В.; Воробйов, Ю. А.; Маковецький, А. В.; Nechiporuk, N.; Vorobyov, Yu.; Klets, D.; Makovetskiy, A.; Poda, V.Предложен метод оценки мощностных показателей автомобильного двигателя с помощью уточненных разгонных характеристик. Разработанный метод позволяет определить динамические возможности автомобиля с учетом его конструктивных особенностей и условий эксплуатации.Документ Применение порядковой нормализации и скремблирования критериев для решения многокритериальных задач(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Подоляка, О. А.; Подоляка, А. Н.; Подоляка, О. О.; Подоляка, О. М.; Podolyaka, O.; Podolyaka, A.Представлен новый метод решения класса многокритериальных задач, сводимых к поиску наибольшего звездного покрытия, в основу которого положены процедуры порядковой нормализации и скремблирования (перемешивания) критериев.