Кафедра транспортних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3869
Переглянути
Перегляд Кафедра транспортних технологій за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 128
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір раціональної транспортно-технологічної схеми доставки дрібно партійних вантажів у міжміському сполученні рухомим складом ТОВ «Данкар Логістік»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гапон, Ілля ЮрійовичВ роботі було визначено, що виробникам товарів для споживання дуже важливо знизити витрати на доставку вантажів. В якості цільової функції вирішення задачі по вибору раціональної транспортно-технологічної схеми доставки вантажів обрано загальні витрати на доставку вантажів у міжміському сполученні. Було розглянуто вплив зовнішніх факторів на параметри об’єкту, виявлено, що в найбільшій мірі на загальні приведені витрати в трьох ТТС впливають такі фактори, як: розмір замовлення, кількість заявок. що поступають, площа обласного центру. При мінімальних значеннях вхідних параметрів, особливо об’єму постачань продукції раціонально використовувати третю ТТС, а при середніх та максимальних – другу ТТС. В цьому випадку досягається мінімум витрат на доставку вантажу від відправника до одержувача. Економічний ефект від впроваджених заходів становить 82,3 грн/т. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню вантажів в містах України.Документ Визначення оптимального розміру партії вантажів та періоду постачань замовникам ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Байрачний, Євген ЮрійовичОб'єкт дослідження – процес доставки кондитерських виробів замовникам ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – оптимізація параметрів ланцюга постачань готової продукції замовникам ПрАТ «ХБФ» в умовах мінливого попиту. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні за рахунок визначення оптимальних значень параметрів ланцюга постачань готової продукції в умовах мінливого попиту. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи з визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачань замовникам в умовах мінливого попиту, що безпосередньо матиме вплив на кінцеву вартість товарів, витрати усіх учасників ланцюга постачань і, як наслідок, на підвищення конкурентоздатності виробника. На підставі запропонованої математичної моделі побудовано алгоритм проведення моделювання з заданою системою обмежень та припущень. Визначені оптимальні параметри ланцюга постачань продукції замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків – Рівне при середньому значенні попиту за період планування 250 т: оптимальний розмір партії відправлення дорівнює 10 т, при постачанні з періодичністю 2 рази на місяць оптимальні витрати складають 36927,45 грн. Економічний ефект складає 1307,8 грн на одне замовлення, Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при розробці стратегії формування та трансформації логістичних ланцюгів, планування та організації постачання замовників у міжміському сполученні.Документ Визначення оптимального розміру партії вантажів та періоду постачань замовникам у напрямку Німеччина - Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сергєєв, Олексій ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес доставки товарів народного споживання замовникам ТК «Неоліт Логистик» у напрямку Німеччина – Україна. Предмет дослідження – вплив параметрів ланцюга постачань товарів народного споживання замовникам ТК «Неоліт Логистик» у напрямку Німеччина – Україна на сумарні втрати учасників доставки. Мета роботи – підвищення ефективності транспортного обслуговування замовників ТК «Неоліт Логистик» у міжнародному сполученні за рахунок визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачань товарів народного споживання. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи з визначення оптимальних значень параметрів в ланцюгу постачань з метою встановлення балансу попиту та пропозиції на товари в ланках ланцюга постачань товарів народного споживання та зменшення вірогідності виникнення додаткових витрат, пов’язаних з недопостачанням або надмірними запасами, що матиме вплив на кінцеву вартість товару. Визначені оптимальні параметри ланцюга постачань: оптимальний рівень сумарних витрат досягається при постачанні оптимального розміру партії вантажів 14 т замовнику компанія «Аврора Мультимаркет» у напрямку Німеччина – Україна з періодом постачання 3 рази на місяць. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при розробці стратегії формування та трансформації логістичних ланцюгів, планування та організації постачання замовників у міжнародному сполученні.Документ Визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів автомобільним транспортом замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків - Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Діденко, Максим ІгоровичОб'єкт дослідження – процес доставки кондитерських виробів замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків-Полтава. Предмет дослідження – вплив параметрів технологічних процесів в каналах розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів на сумарні витрати на доставку. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні за рахунок визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків з урахуванням сезонного характеру попиту та витрат всіх учасників технологічного процесу: виробництва, транспорту та споживання. Метод дослідження – математичне моделювання. Розроблено технологічні основи визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів в ланцюгу «виробник – транспорт – споживач». Запропонований інтегральний показник дозволяє врахувати сезонний характер попиту на продукцію та інтереси всіх учасників доставки. По результатах моделювання процесу функціонування каналів розподілу вантажопотоків замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків – Полтава визначено раціональні значення параметрів при різних рівнях. Економічний ефект від впровадження раціональної технології складає 1078 грн на одне замовлення при мінімальному рівні попиту (0,9 т) та 15370,1 грн при максимальному значенні попиту 1,5 т. Результати дослідження можуть бути використані в роботі логістичних підприємств при плануванні та організації каналів розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні.Документ Визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів автомобільним транспортом у напрямку Польща - Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Наслєдухов, Максим ВіталійовичОб'єкт дослідження – дослідження є процес доставки дрібнопартійних вантажів у міжнародному сполученні замовникам ТОВ «НЕОЛІТ-ГРУП». Предмет дослідження – вплив параметрів процесу каналів розподілу вантажопотоків на ефективність процесу доставки вантажів у міжнародному сполученні. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ТОВ «НЕОЛІТ-ГРУП» за рахунок визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартійних вантажів автомобільним транспортом у напрямку Польща – Україна. Метод дослідження – математичне моделювання. Розроблено технологічні основи визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів двухрівневому каналі. Запропоновано математичну модель, яка описує процеси взаємодії виробництва, транспорту і споживання з урахуванням особливостей ринкових відносин та базується на основах системного аналізу, логістики та методів дослідження операцій. За допомогою інтегрального показника сумарних витрат по виготовленню, зберіганню та перевезенню визначено раціональні параметри каналів розподілу вантажопотоків: розмір транспортної партії вантажу, резервний запас вантажу на складі, виробнича потужність складу отримувача Економічний ефект від впровадження раціональної технології складає 135597 грн. Результати дослідження можуть бути використані в роботі логістичних підприємств при плануванні та організації каналів розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів у міжнародному сполученні.Документ Визначення раціональних параметрів процесу обслуговування вантажопотоків у мультимодальному транспортному вузлі по прямому варіанту у напрямку Україна - Німеччина(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Міщенко, Дар'я СергіївнаУ роботi розглядались два види навантажувально-розвантажувальних механізми: автонавантажувач та електронавантажувач. Для них були проведені такі розрахунки, як: операції по навантаженню та розвантаженню, робочого циклу механізму та його продуктивності Провели розрахунки коефіцієнту ефективності для їх раціональної кількості. Коефіцієнт змінюється за рахунок кількості НРМ, сумарних витрат на обслуговування вантажопотоку на терміналi та сумарної вартості виробничих ресурсів. Раціональна кількість навантажувально-розвантажувальних механізмів складає 2 одиниці при коефіцієнтi ефективності 1. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння мінімальних та максимальних сумарних витратах при перевезенні вантажу по прямому варіанту та перевантаженні через склад. Різниця витрат при порівнянні двох способів перевезення складає 838,11 грн. за операцію. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню текстильної продукції в містах України. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Визначення раціональних схем доставки швидкопсувних вантажів на маршрутах Україна - Польща(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Приходько, Андрій ЮрійовичОб’єкт: процес доставки швидкопсувних вантажів на маршрутах Україна – Польща. Мета: визначення раціональної схеми доставки швидкопсувних вантажів на маршрутах Україна – Польща за мінімальними витратами. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Запропоновано методику визначення технології підвищення ефективності доставки швидкопсувних вантажів, на експорт з України до Польщі. Це дозволяє вибрати комбінацію параметрів після обчислення сумарних витрат. В результаті оцінки ефекту визначили, що «Схема 1» (доставка швидкопсувних вантажів відбувається зі складу укрупнення на території України до одержувачів на території Польщі без участі складу розподілення) набула найменшого значення сумарних витрат майже у всьому діапазоні коливань заданих параметрів. Виключенням є «Схема 2» (участь складів укрупнення на території України та розподілення на території Польщі), яка більш ефективна при мінімальних обсягах замовлень та мінімальних відстанях перевезень в міжнародному сполученні, але при максимальній кількості замовників – ефект склав 1996,2 гривень. «Схема 3» ( збір ШПВ у відправників автомобілем великої вантажності на території Україна, доставка до складу розподілення на території Польщі) має значні сумарні витрати при всіх значеннях параметрів впливу в порівнянні з іншими двома схемами. Керівництво компанії Кернел-Трейд прийняло до розгляду питання впровадження результатів у 2023 році. Результати проведених досліджень можуть бути використані для роботи компаній, що надають послуги доставки швидкопсувних вантажів як на експорт з України в Польщу, так і на імпорт в Україну.Документ Визначення раціонального варіанту доставки соняшникової олії в контейнерах в напрямку Європейських країн(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Семенов, Данило ЄвгенійовичВстановлено, що виробництво соняшникової олії є динамічним та прибутковим сектором АПК України. У натуральному виразі експорт рослинних олій зріс в 2023 році на 39,6 % від 2022 року та на 15,6 % від 2021 року. З’ясовано, що існує можливість зменшення вартості процесу доставки олії за допомогою різних видів транспорту за рахунок визначення умов ефективного використання транспортних ресурсів та оптимізації параметрів впливу. Оцінку значень параметрів вантажопотоків пропонується проводити по одному оціночному критерію: сумарні витрати на доставку соняшникової олії в контейнерах. При чому в якості факторів впливу визначенні: обсяг одного замовлення соняшникової олії; відстань перевезення соняшникової олії в контейнерах. Найбільшу економію коштів отримуємо при використанні варіанту доставки соняшникової олії по першому варіанту (за участю річкового транспорту) при максимальних значеннях обсягу одного замовлення соняшникової олії та відстані перевезення – 164516 гривень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці вантажів у контейнерах у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Визначення раціональної схеми доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ - Берлін(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шило, Анна ВіталіївнаОб'єкт дослідження – процес доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Предмет дослідження – вплив параметрів транспортно-технологічної схеми на показники ефективності процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін за рахунок вибору ефективного варіанту переміщення вантажопотоку. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В роботі запропоновано підхід щодо визначення раціональної технології доставки експортних товарів у ланцюгу поставок, яка б дозволила мінімізувати використання ресурсів, знизити витрати всіх учасників при їх взаємодії та підвищити привабливість продукції для клієнтів. Це можливо досягнути при організації контрейлерних перевезень вантажів, які поєднують переваги автомобільного та залізничного транспорту. За критеріями мінімальних питомих витрат та часу на доставку партії вантажів визначено раціональну схему доставки на маршруті Київ – Берлін – це доставка контрейлерами із використанням автомобільного та залізничного транспорту у складі комбінованого поїзду. Величина інтегрованого сумарного ефекту від вибору раціональної схеми доставки партії вантажів обсягом 18 т на маршруті Київ – Берлін становить 35501,2 грн, що свідчить про ефективність запропонованого варіанту. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжнародному сполученні.Документ Визначення умов використання ресурсозберігаючих технологій доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Кучма, Даніїл СергійовичОб'єкт дослідження – процес доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля». Мета роботи – зниження витрат на доставку цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля» за рахунок впровадження визначених умов використання ресурсозберігаючих технологій. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В 2022 році обсяги виробництва та доставки ПрАТ «ПК Поділля» відповідно скоротилися в 1,5 рази. В структурі компанії присутні окремі підрозділи: складський та транспортний. Побудована структурна модель технології доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля», яка включає всі операції з моменту обробки замовлення до моменту передачі цукру вантажоодержувачу, з урахуванням ресурсів, що задіяні на кожному етапі (людські та матеріальні). Запропоновано розглядати п’ять варіантів використання визначених ресурсів: робітничий ресурс, кількість НРМ, кількість транспортних засобів. Значення яких змінюється від одного до двох. Витрати компанії на доставку цукру у мішках збільшується на 26340 гривень при максимальних значення параметрів зовнішнього середовища (обсяг замовлення, відстань перевезення від вантажовідправника (ВВ) до складського комплексу (СК) та відстань перевезення від CК до одержувача). Керівництво ПрАТ «ПК Поділля» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці цукру у мішках з використанням складських ресурсів.Документ Дослідження і аналіз ринку потенційних транспортних послуг для збільшення синергетичного ефекту при їх реалізації при обслуговуванні ТОВ «Агріс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Медведева, Кристина АндріївнаОб'єкт дослідження – процес транспортного обслуговування ТОВ «Агріс». Предмет дослідження – вплив характеристик виробничих ресурсів на ефективність процесу транспортного обслуговування ТОВ «Агріс» при реалізації потенційних транспортних послуг. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування ТОВ «Агріс» за рахунок визначення ефективного варіанту процесу обслуговування для збільшення синергетичного ефекту у виробничо-транспортному ланцюзі при реалізації потенційних транспортних послуг. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи питання дослідження і аналізу ринку потенційних транспортних послуг для збільшення синергетичного ефекту при їх реалізації при обслуговуванні ТОВ «АГРІС». По результатам моделювання процесу транспортного обслуговування встановлено області ефективного використання альтернативних варіантів збору врожаю цукрових буряків. Величина синергетичного ефекту, визначена за рахунок економії сумарних питомих витрат на виконання технологічних операцій в кожній ланці виробничо-транспортного ланцюга та прискорення терміну збору врожаю при забезпеченні безперебійності процесу постачання продукції на цукровий завод за ефективним варіантом транспортного обслуговування (поточно-перевалочний спосіб) складає 1088587 грн при зборі врожаю з п’яти полів, в середньому, за 20 днів. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при аналізі ринку потенційних транспортних послугдля збільшення синергетичного ефекту при їх реалізації при обслуговуванні сільськогосподарських підприємств.Документ ККРБ 2. Удосконалення транспортного обслуговування ПРАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" Частина 1. Удосконалення організації перевезення пасажирів у нерегулярному міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сироватка, Аліна ОлексіївнаОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів у міжнародному сполученні м. Павлоград – м. Рим. Мета роботи – удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень на маршруті м. Павлоград - м. Рим за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що нерегулярні міжнародні перевезення є важливою складовою глобальної транспортної інфраструктури та відіграють важливу роль в міжнародній торгівлі та економічному розвитку країн. Встановлений на маршруті м. Павлоград – м. Рим пасажирообіг в прямому напрямку становить 144480 пас.км, а у зворотньому напрямку пасажирообіг - 137952 пас.км. Розраховано технічну швидкість по Україні, яка складає 62,21 км./год, та по Європейському Союзі 69,68 км./год. Обгрунтовано застосування при перевезенні пасажирів автобусів Neoplan Tourliner N2216 SHD. Розраховані показники роботи автобусів на маршруті. Сформовано графік роботи 3 водіїв, при відхиленнях робочого часу відповідно 6,32; 6,82 та 5,2 год. Проведено розрахунки собівартості перевезень автобусом Neoplan Tourliner N2216 SHD, яка склала 506688,59 грн. Отримане позитивне значення розрахованого економічного ефекту у розмірі 218989,4 грн свідчить про доцільність впровадження запропонованих заходів в роботу підприємства. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПРАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ М Удосконалення технологічного процесу транспортного обслуговування населення на маршруті № 204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Тарасенко, Сніжана МиколаївнаОб'єкт дослідження – процес перевезень пасажирів на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій». Предмет дослідження – вплив раціональної технології транспортного обслуговування населення на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій» на рівень якості обслуговування пасажирів. Мета роботи – підвищення якості перевезень пасажирів на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій» за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень процесу транспортного обслуговування. Метод дослідження – аналітичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень та усунення недоліків, виявлених по результатах обстеження роботи маршруту, визначено потрібну кількість автобусів марки Karsan Atak 11 од. раціональної місткості 58 пас. замість 9 од, які працюють зараз. Побудовано графоаналітичний розрахунок режимів роботи автобусів та водіїв та розроблено розклад руху автобусів на маршруті №204 е для 11 випусків. Обґрунтовано величину тарифної плати за перевезення, на перспективу введення тарифної плати на пасажирські перевезення в м. Харків, який складає 25 грн. за одного пасажира. Тарифна плата за перевезення за системою розрахунків із замовником за виконану транспортну роботу в розмірі 3,0 грн / пас.км дозволить покрити більшу частину експлуатаційних витрат на перевезення пасажирів та підвищити рівень якості обслуговування населення. Результати дослідження можуть бути використані в роботі пасажирських транспортних підприємств при ораганізації транспортного обслуговування пасажирів в містах.Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів народного споживання автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик» по Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Панжієв, АртикМета роботи – є підвищення ефективності доставки вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної структури логістичного ланцюга. Об'єкт дослідження – є процес перевезення вантажів в логістичному ланцюгу у міжміському сполученні Харків - Черкаси автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик». Предмет дослідження – є вплив структури логістичних ланцюгів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітичний, статистичний. В якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 234,11 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів по Україні при обслуговуванні клієнтів ФОП «Євтушенко Ю.Г»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Якименко, Юлія БорисівнаВ якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 535,86 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Оптимізація параметрів вантажопотоків при консолідації відправлень продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Левченко, Данііл ІгоровичОб'єкт дослідження – процес консолідованих відправлень продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина. Мета роботи – оптимізація параметрів вантажопотоку при консолідації відправлень продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина» за рахунок ефективного використання ресурсів підприємства. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. За результатами аналізу вартості експорту з України в Словаччину встановлено, що є перспектива розвитку цього напрямку товаропотоку. Запропоновано розглядати два варіанти організації доставки продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина: «Міжнародна транспортна компанія – Вантажовідправники – Вантажоодержувачі» та «Вантажовідправники – Склад консолідації – Вантажоодержувачі», які були представлені в вигляді структурних моделей. Побудовано план експерименту за комбінацією мінімальних та максимальних значень факторів впливу, який складається з 8 серій. В результаті проведення моделювання отримали результати експериментальних досліджень по варіантам доставки продуктів харчування відповідних значень загального часу та сумарних витрат. Визначення ефекту дозволило вибрати умови використання відповідного варіанту відповідного каналу вантажопотоку. Керівництво ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці продуктів харчування в міжнародному сполученні.Документ Оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови мережевої моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Горєлова, Анастасія АнатоліївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови мережевої моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови мережевої моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Інтегровані транспортні технології є невід’ємними інструментами управління процесом з метою прискорення процесу доставки транзитних вантажів та ефективного використання МТК. Тому, необхідним є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в мережевому вигляді на підставі обґрунтованого критерію. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Економічний ефект від вибору автомобільних маршрутів перевезень промислових товарів народного споживання у напрямку Україна - ЄС в рамках МТК №3 дорівнює 698 ум.од. або 14,2 % при загальному обсягу постачань вантажів 200 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву м. Харкова на основі синхронізації маршрутного розкладу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Азімов, Костянтин НазіржоновичМета дослідження – підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву на основі синхронізації маршрутного розкладу. Об’єкт дослідження – процес формування раціонального розкладу руху на маршрутах Салтівського масиву. Предмет дослідження – вплив розкладу руху на ефективність роботи маршрутів Салтівського масиву. Виділено структурний контур впливу часу очікування на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціонального графіка руху на автобусному маршруті №204е «ст. м. Індустріальна – вул. Наталії Ужвій» та тролейбусних маршрутах №24 «ст. м. Академіка Барабашова – 602-й мікрорайон» та №34 «Східна Салтівка – вул. Героїв Праці». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального розкладу руху на основі оцінки зміни часу очікування транспорту на зупинці та пасажиропотоку в цілому, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованого графіка руху реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу основного обсягу пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1039,82 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 366,16 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,22. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень жирів та олії у напряму Україна-Польща через пункт пропуску Ягодин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Косова, Катерина МихайлівнаОб'єкт дослідження – процес автомобільних перевезень жирів та олії у напряму Україна - Польща через пункт пропуску Ягодин. Мета роботи – підвищення ефективності автомобільних перевезень жирів та олії у напряму Україна – Польща через пункт пропуску Ягодин за рахунок впровадження технології тайм-слотування. Метод дослідження – аналітично-практичний. У роботі на підставі обраного і обґрунтованого критерію ефективності – часу перевезення вантажів, побудовано економіко-математичну модель процесу перевезення жирів та олії у напряму Україна – Польща через пункт пропуску Ягодин, яка враховує використання технології тайм-слотування. Впровадження на практиці запропонованих у роботі рішень надасть можливість підвищити ефективність автомобільних перевезень жирів та олії у напряму Україна – Польща через пункт пропуску Ягодин з можливим отриманням річного технологічного ефекту, який буде складати від 6 до 7 годин на одну їздку (15,7 %). Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Ярошенко, Євген ВолодимировичМета роботи – підвищення ефективності автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія через пункт пропуску Ягодин за рахунок впровадження технології тайм-слотування. Об'єкт дослідження – процес автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія через пункт пропуску Ягодин. Метод дослідження – аналітично-практичний. У роботі на підставі визначеного критерію ефективності, побудовано математичну модель процесу автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія, яка враховує використання технології тайм-слотування. Впровадження на практиці запропонованих у роботі рішень підвищить ефективність автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна - Чехія через пункт пропуску Ягодин з можливим отриманням річного технологічного ефекту, який буде складати від 4,4 до 5,8 годин на одну їздку (16,2 %). Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані транспортними підприємствами, які займаються автомобільними перевезеннями вантажів у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.