2017, Випуск 12
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5735
Переглянути
Перегляд 2017, Випуск 12 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cистемное моделирование влияния вредных факторов среды на человека(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Лисина, О. Ю.; Лісіна, О. Ю.; Lisina, О.В статье рассматривается существующий и новый предлагаемый авторами подход к определению влияния вредных факторов рабочей среды на человека. Предлагается использование системного подхода, учитывающего как суперпозицию влияний вредных факторов на здоровье и трудоспособность работников, так и возможные синергичные отклонения. Предлагается алгоритмическая основа для моделирования рассмотренных процессов.Документ Cучасний комп'ютерний інжиніринг у машинобудуванні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аврамов, К. В.; Успенський, Б. В.; Ніконов, О. Я.; Успенский, Б. В.; Никонов, О. Я; Avramov, K. V.; Uspenskiy, B. V.; Nikonov, O. Ya.Розглянуто основні тенденції та підходи сучасного комп'ютерного інжинірингу, представлені етапи розвитку ключових груп технологій і ступінь їх впровадження в промисловість.Документ Mетод консолидации виртуальных машин на основе лучевого поиска(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Жариков, Э. В.; Сердюк, Е. А.; Жаріков, Е. В.; Сердюк, Є. О.; Zharikov, E. V.; Serdiuk, Y. O.Для решения задачи консолидации виртуальных машин в статье предлагается двухстадийный метод на основе использования локального лучевого поиска. В статье разработаны эвристики первой и второй стадий оптимизации, разработан алгоритм лучевого поиска, разработаны функция оценки и условия окончания работы алгоритма. Для проверки работы метода использованы данные о поступлении задач в кластер Google.Документ Автомобільний інжиніринг: сучасні технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Кулакова, Л. Є.; Сіндєєв, М. В.; Шпінда, Є. М.; Никонов, О. Я.; Кулакова, Л. Е.; Синдеев, М. В.; Шпинда, Е. М.; Nikonov, O. Ya.; Kulakova, L. Ye.; Sindyeyev, M. V.; Shpinda, Ye. М.Розглянуто основні тенденції розвитку та сучасні технології автомобільного інжинірингу на основі інформаційних та комунікаційних технології, штучного інтелекту і нових матеріалів.Документ Адаптивные системы заднего сигнального фонаря автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кобрина, Н. В.; Кобріна, Н. В.; Kobrina, N. V.Исследуются возможности и основные принципы реализации современных адаптивных систем сигнального светотехнического оборудования транспортных средств. Представлены новые алгоритмы изменения силы света, его частотные характеристики, а также площади свечения светоистускающих поверхностей огней с использованием светодиодов. Проведен анализ условий освещения и динамики автомобиля.Документ Алгебраические условия устойчивости динамических систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Вербицкий, В. И.; Плехов, Д. А.; Вербицький, В. І.; Плєхов, Д. О.; Verbitsky, V.; Plekhov, D.Получен ряд алгебраических условий устойчивости линейных и нелинейных многомерных систем, использующих сжимающие нормы.Документ Анализ перспектив развития нетрадиционных источников энергии и оценка возможностей их использования(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Разживин, В. П.; Тельный, А. С.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Дзюбенко, А. А.; Разживін, В. П.; Тельний, А. С.; Дзюбенко, О. А.; Tarasova, V.; Razzhivin, V.; Telny, A.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.; Dzyubenko, O.Проведен сравнительный анализ традиционных и нетрадиционных источников электрической энергии. Рассмотрено состояние, перспективы развития и практического использования возобновляемой энергии для повышения эффективности и экологической чистоты энергоснабжения.Документ Анализ технических решений активных подвесок автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Кисловский, С. В.; Кисловський, С. В.; Hnatov, А.; Kyslovskyi, S.В работе представлены определения видов управляемых подвесок автомобиля согласно общим классификационным признакам. Рассмотрены принципы построения в адаптивных подвесках - а именно амортизаторов, упругих баллонов, стабилизаторов поперечной устойчивости и рычагов крепления опоры колес. Предложено выбрать как проектное решение пневматический амортизатор с неподвижным магнитно-жидкостным дросселем в выносной камере.Документ Аналіз та прогнозування часових рядів дінаміки значень досліджуваної величини за допомогою експоненціального згладжування методом брауна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Козачок, Л. М.; Козачок, А. Є.; Козачок, Л. Н.; Козачок, А. Е.; Kozachok, L.; Kozachok, AАналіз, моделювання та прогнозування є найважливішими етапами дослідження статистичних експериментальних даних, згрупованих у часові ряди. Адаптивні моделі рядів, що застосовуються для згладжування їх значень та екстраполяції рівнів ряду у наступні моменти часу, враховують умови, які впливають на параметри моделі під час вимірювання або спостереження даної величини, і тому найбільш достовірно моделюють часовий ряд. У даній статті наведена програмна реалізація методу Брауна побудови адаптивної моделі часового ряду і отримані прогнозні значення досліджуваної величини за побудованою моделлю.Документ Біотехнічна система безпеки автотранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Степанов, А. В.; Stepanov, A. V.Стаття присвячена актуальній проблемі, а саме – функціональному стану водія за кермом АТЗ. Автором запропонована мобільна біотехнічна система, яка забезпечує постійний контроль за функціональним станом водія АТЗ у транспортному процесі та забезпечує збереження функціонального стану водія АТЗ на всіх системно-структурних рівнях організму. Автор приходить до висновку, що використання спеціальної мобільної біотехнічної системи є найбільш перспективним і економічно доцільним напрямком наукових досліджень щодо безпеки автотранспорту та дорожнього руху з метою зниження аварійності на дорогахДокумент Вдосконалення методу відновлення тягових свинцево-кислотних акумуляторів великої ємності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Данков, В. В.; Панікарський, О. С.; Паникарский, А. С.; Dankov, V.; Panikarski, A.Розглянуті особливості і шляхи удосконалення метода відновлення тягових свинцево-кислотних акумуляторів великої ємності. Описаний приклад відновлення стартерного акумулятора тепловоза.Документ Визначення оптимальних режимів діагностування транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шавкун, В. М.; Мізяк, О. В.; Мизяк, О. В.; Shavkun, V.; Mizyak, O.Розглядаються питання розробки науково обґрунтованих методів організації і режимів діагностування з метою забезпечення експлуатаційної надійності транспортних засобів.Документ Визначення функціональних пристроїв та модулів сканування навколишнього середовища безпілотного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Полосухіна, Т. О.; Никонов, О. Я.; Полосухина, Т. О.; Nikonov, O. J.; Polosukhina, T. O.Розглянуті і проаналізовані пристрої безпілотного автомобіля, які сканують навколишній простір безпілотного автомобіля і створюють тривимірне зображення навколишнього простору.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Використання суміші дизельного та біодизельного палив для покращення економічних та екологічних показників автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Поляков, А. П.; Біліченко, В. В.; Галущак, Д. О.; Биличенко, В. В.; Галущак, Д. А.; Polyakov, A. P.; Bilichenko, V. V.; Galushchak, D. O.Проведено аналіз способів використання суміші дизельного та біодизельного палив для живлення двигунів автомобілів, визначено їх переваги та недоліки. Встановлено, що використання сталого складу суміші палив при русі автомобіля не завжди є ефективним. Представлено принципову схему системи живлення дизельного двигуна зі зміною складу суміші дизельного та біодизельного палив при русі автомобіля.Документ Вітрогенераторна установка, як додаткове джерело електричної енергії для електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аргун, Щ. В.; Голіков, О. Д.; Голиков, А. Д.; Arhun, Shch.; Golykov, OleksijПроведено аналіз альтернативних способів отримання електричної енергії для збільшення запасу ходу електромобілів. Запропонована вітрогенераторна установка, як додаткове джерело електроенергії для електромобіля. Запропоновано в якості вітрогенератора використати вітряк горизонтального типу, так званий «пропелер». Розглянуті способи установки вітрогенератора всередині електромобіля.Документ Дослідження впливу умов експлуатації на економічність гібридних транспортних засобів з зовнішнім зарядом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Smirnov, O. P.; Borisenko, A. O.Стаття присвячена вирішенню важливої та актуальної науково-прикладної задачі, що пов’язана з підвищенням ефективності використання гібридних транспортних засобів за рахунок дослідження впливу умов експлуатації на їх економічність. Як об’єкт дослідження обраний гібридний транспортний засіб з зовнішнім зарядом створений на базі ЗАЗ Ланос Пікап на кафедрі автомобільної електроніки ХНАДУ.Документ Експериментальні дослідження ефективності функціонування інформаційно-керуючих систем електрогідравлічних вузлів автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Шуляков, В. М.; Фастовець, В. І.; Шамаріна, А. В.; Никонов, О. Я.; Шуляков, В. Н.; Фастовец, В. И.; Шамарина, А. В.; Nikonov, O. J.; Shuliakov, V. M.; Fastovec, V. I.; Shamarina, A. V.Наведено результати експериментальних досліджень динамічних процесів системи адаптивної підвіски автомобіля. Експериментально доведено ефективність функціонування інформаційно-керуючої системи адаптивної підвіски автомобіля.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017)