Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3890
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 70
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ CLOUD СOMPUTING (хмарні обчислення) в задачах управління транспортними та дорожніми підприємствами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ткаченко, Андрій ОлександровичМетою роботи є зниження витрат та підвищення технологічності розгортання клієнт-серверної технології в задачах маршрутизації транспортних машин та систем. Для досягнення цієї мети треба вирішити задачу надання учасникам перевізного процесу, особам, що приймають рішення з віртуального управління транспортними та дорожніми організаціями, інформацію про дорожні ситуації.Документ GRID –технології в транспортній інфраструктурі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сердюков, Олег ЮрійовичМета – впровадження GRID-технологій для поліпшення в транспортну систему Об`єкт дослідження – транспортна інфраструктура міста Предмет дослідження – інформаційний простір транспортної системи міста.Документ INDUSTRY 4 в утриманні автомобільних доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Малюга, Антон ВолодимировичРобота присвячена комп’ютеризації утримання доріг за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технології (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики дорожній галузі її інфраструктури. У цьому саме промисловий підхід або Industry 4 буде робочим інструментом для підготовки керуючих рішень з розподілу та раціональному використанню ресурсів, які виділяються на ремонт, експлуатацію та реконструкцію автомобільних доріг.Документ WEB 4 рішення геопозицювання АТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Макаров, Андрій ЕрікіРобота присвячена WEB 4 рішенням з геопозицювання автомобільного транспорту. Під WEB 4 розуміється, перш за все, інтелектуальна технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики автомобільного трансферу (автотрансферу). Це є теоретична та практична основа самоорганізації засобів пересування пасажирів та вантажу.Документ Web-сервіс для аналізу роботи сайтів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нестеренко, Сергій ОлеговичВ дипломній роботі був розроблений автоматизований сервіс, який проводить аналіз та збір інформації з різних веб-сайтів. При цьому перевіряє інформацію на відповідні критерії та валідує її.Документ Веб-рішення для моніторингу каталогів постачальників автомобільної продукції. Частина 1. Пошук та основна інформація по автомобілям(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Усик, Ярослав ОлеговичБуло проведено розробку оптимального веб-рішення для зручного пошуку автомобілів за оптимальною ціною. Дане веб-рішення допомагає знаходити автомобілі з найбільш оптимальною ціною серед усіх оголошень представлених в мережі Інтернет.Документ Веб-рішення для моніторингу каталогів постачальників автомобільної продукції. Частина 2. Пошук та основна інформація по комплектуючим автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рафальський, Олександр ЮрійовичВ процесі виконання було проведено аналіз проектів конкурентів, в результаті якого було виявлено, який контент найбільш прийнятий, як він оформлений, переваги та недоліки існуючих проектів. Проектування сайту проведено на основі аналізу цільової аудиторії, визначених типових персонажів та їх сценаріїв. Створено прототип основних сторінок сайту, який визначає майбутній інтерфейс і дизайн. Проаналізована функціональність сайту з точки зору юзабіліті.Документ Використання мультиагентів в транспортних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коява, Андрій ЗурабовичМета - є розробка моделей і методів, а також програмної платформи і технології ситуаційного управління транспортними системами для побудови інтелектуальних систем управління транспортом в реальному часі в умовах невизначеності. Об`єкт дослідження – Процеси управління транспортними системами для підвищення ефективності діяльності. Предмет дослідження – Моделі, методи і засоби ситуаційного управління в реальному часі.Документ Виявлення застарілих коментарів у програмних кодах систем інформаційного забезпечення транспортної логістики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гладких, Даніїл ДмитровичРозроблено інструмент для виявлення застарілих коментарів у вигляді плагіну для IntelliJ IDEA. Плагін використовує механізм інспекцій та IntelliJ Platform для отримання інформації з методів з коментарями, яка подається на вхід глибокої нейронної мережі, навченої для виявлення застарілих коментарів. Застарілі коментарі підсвічуються в коді, привертаючи увагу розробника. З метою подальшого покращення якості моделей було розроблено інструмент для збирання та автоматичної розмітки прикладів для завдання виявлення застарілих коментарів. Інструмент також використовує переваги IntelliJ Platform і, крім необхідної інформації про методи з коментарями, збирає додаткову (інформацію про рефакторинги, метрики схожості для векторних уявлень тощо). Розроблено метод ручної розмітки даних для виявлення застарілих коментарів, що використовує краудсорсинг. Для цього створено інтерфейс, інструкції, контрольні та навчальні завдання. В результаті експерименту розмічено 1000 прикладів та задіяно кілька тисяч користувачів.Документ Віртуальна логістика АКС (CSS)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Євтєєв, Вечеслав ВолодимировичРобота присвячена застосуванню хмарних рішень у розвитку автомобільної логістики. Під автомобільною логістикою розуміється, перш за все, інтелектуальна технологія (відповідно логіки розуміння людини) керування дорожнім рухом у цілому та фізичною особою окремого автомобілю. Це є теоретична та практична основа самоорганізації засобів просторово-часової орієнтації транспортних засобів.Документ Віртуальна машина динамічної символьної реалізації у середовищі програмування Java і Kotlin для підтримки логістичних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Покутная, Дар'я ОлегівнаМета: Розробка віртуальної машини динамічної символьної реалізації у середовищі програмування Java і Kotlin з метою підтримки функціонування логістичних систем. Об’єкт дослідження –Дослідження процесів проектування та розробки віртуальних машин динамічної символьної реалізації для забезпечення роботи логістичних систем. Предмет дослідження – Віртуальна машина динамічної символьної реалізації в середовищі програмування Java і Kotlin. Розроблено та реалізовано віртуальну машину для динамічного символьного виконання на мовах програмування Java та Kotlin на основі вже існуючого символьного движка та прототипу специфічної підсистеми виконання в UnitTestBot. Розроблена підсистема також інтегрована в інструмент UnitTestBot, що робить генерацію тестів надійнішою без зменшення покриття коду.Документ Децентралізоване мультиагентне планування на основі навчання для використання у транспортній логістиці(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Полтавська, Єлизавета ГеннадіївнаМета роботи полягає у дослідженні узагальнюючих методів для децентралізованого PO-MAPF. Об’єкт дослідження – дослідження узагальнюючих методів для децентралізованого PO-MAPF для використання у транспортній логістиці. Предмет дослідження – алгоритм Distributed Heuristic Communication (DHC). Розроблено новий метод, DHC-R. Реалізація, псевдокод та ваги моделей доступні у відкритому доступі для використання у транспортній логістиці.Документ Дорожній портал для оптимізації віртуального управління дорожніми підприємствами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кот, Михайло ВіталійовичУ зв’язку з постійним інформаційним розвитком суспільства та його промислової складової нові транспортні системи і машини досягли високого інформаційного рівня досконалості. Відповідно з’явилося нове протиріччя між стрімким розвитком засобів та методів інформатизації складних об’єктів і систем та гетерогенним характером існуючих підсистем та ланок транспортного комплексу України, що характерно і для ринку транспортних послуг. Мета дослідження – підвищенні ефективності віртуального управління автомобільними транспортом для забезпечення конкурентоспроможності транспортних та дорожніх підприємств України.Документ Дорожній транспортний портал АТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гуськов, Данило СергійовичРобота присвячена комп’ютеризації дорожньої галузі за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики. Це є теоретична та практична основа утримання автомобільних доріг. Основа поєднання клієнт серверних застосувань, інтелектуалізації логістики автомобільного транспорту з богатоагентнимі системами. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Застосування комп’ютерного зору для розпізнавання обличчя людини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кньовець, Валентин СвятославовичВ зв'язку з розвитком обчислювальних можливостей комп'ютерних систем отримують велике поширення біометрична система автентифікації, за допомогою яких можливо розпізнавати людей по їх біометричних даним. На сьогоднішній день більшість підприємств уже використовує свої охоронні системи які враховують біометричну інформацію. За допомогою таких біометричних систем ідентифікації можна підвищити безпеку підприємства та його співробітників. Також цією системою користуються банки, аеропорти та державні установи такі як поліція, школи, університети та інші. Дана робота присвячена розробці системи яка здатна виявити та розпізнати обличчя людини на відео зображенні для подальшого використання в різних системах доступу.Документ Комп’ютерна інженерія АКС (ССS)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ніколаєнко, Анастасія СергївнаРобота присвячена комп’ютеризації, перш за все, інтелектуальної технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики автомобільного транспорту інфраструктури пересування вантажів та пасажирів. Це є теоретична та практична основа самоорганізації автотрансферу. Вона поєднуються з клієнт серверними застосуваннями, інтелектуалізацією логістики автомобільного транспорту у цілому. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Комп’ютерні системи розпізнавання об’єктів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Погребняк, Ярослав ВіталійовичМета роботи – розробка системи для розпізнавання об’єктів. Об’єкт дослідження – алгоритми розпізнавання об’єктів. Предмет дослідження – математичні та програмні засоби для створення систем розпізнавання об’єктів. Основні задачі: Аналіз використання систем розпізнавання об’єктів. У роботі було досліджено - методи та засоби обробки зображень, створена програма для виявлення об’єктів у відео потоці. Результати атестаційної випускної роботи можуть бути використані для практичного застосування у різних виробничих механізмах.Документ Мобільний застосунок для покращення роботи автотранспортного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бибко, Андрій ПавловичОб’єкт роботи – мобільний застосунок для автотранспортного підприємства. Предмет роботи – особливості і методи розробки мобільного застосунку для автотранспортного підприємства. Мета роботи – підвищення ефективності роботи автотранспортного підприємства шляхом створення мобільного застосунку. В роботі розглянуто інструментарій проектування та моделювання бізнес-процесів, інформаційних систем та мобільних додатків; виявлено, описано та змодельовано основні бізнес-процеси; проаналізовано виявлені бізнес-процеси підприємства; змодельовано бізнес-процес «Вибір запчастин»; розроблено інтерфейсну частину мобільного додатка; розроблено програмну частину мобільного додатка; розроблено заходи щодо запобігання або ослаблення можливого впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів.Документ Мультиплатформений доступ до файлових сховищ з метою забезпечення роботи логістичних систем великої розмірності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шевченко, Богдан КонстантиновичПроведено дослідження існуючих рішень та виявлено їх переваги та недоліки. Головним результатом цієї роботи є реалізована багатоплатформна Kotlin-бібліотека multifs, яка дозволяє описувати логіку роботи з віртуальною файловою системою в загальному коді. Ця бібліотека надає підтримку для трьох файлових магазинів, в тому числі одного хмарного сховища, доступного на платформах JVM, Android, і JS (browser). Наявність підтримки браузерної платформи є суттєвою перевагою розробленого рішення. На основі створеної бібліотеки реалізовано два додатки, один з яких є мультиплатформенним з клієнтами на трьох перерахованих формах і підтримує всі три файлові сховища. Ця програма демонструє можливості та використання multifs з точки зору розробника.Документ Нейронет та синергетика (Логіка розуміння людини та Нейромережи )(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Комаров, Андрій ВячославовичРобота присвячена удосконаленню та інформаційному розвитку транспортних систем, технологій і наданню транспортних послуг населенню. та організаціям. можна визначати як багаторівневу транспортну інфраструктуру. Це є теоретична та практична основа самоорганізації умов пересування пасажирів та вантажу. Вона поєднуються з клієнт серверними застосуваннями, інтелектуалізації логістики автомобільного транспорту у цілому. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.