Кафедра двигунів внутрішнього згоряння
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3850
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 81
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автобусний двигун потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН12/14(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Квочка, Генадій ОлексійовичОб’єкт дослідження – автобусний дизель. Мета проекту – розробка автобусного двигуна потужністю 185 кВт. Розрахункове дослідження працездатності шатунних підшипників. В роботі розроблено проект автобусного двигуна потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН 12/24. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок поршневої групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано розрахункове дослідження працездатності шатунних підшипників.Документ Автобусний двигун потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН12/14(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Газієв, Тимур МуслумувичОб’єкт дослідження – автобусний дизель. Мета проекту – розробка автобусного двигуна потужністю 185 кВт. Проєктування агрегатів системи змащення двигуна. В роботі розроблено проект автобусного двигуна потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН 12/24. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок шатунної групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано проєктування агрегатів системи змащення двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 120 кВт на базі дизеля 4ДТНА2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рєзніков, Іван АртемовичВ роботі розроблено проект автомобільного дизеля потужністю 120 кВт на базі двигуна 4ДТНА2. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при випробуваннях двигуна з точки зору охорони праці. В проекті проаналізовано напружено-деформований стан клапану на техніко-економічні показники двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 13 кВт на базі двигуна 1Д 8,2 / 8,7.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Журавель, Олег АнатолійовичМетою проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням 1Д 8,2/8,7 потужністю 13 кВт шляхом застосування системи безпосереднього впорскування палива та використання його як гібридної силової установки на легковому автомобілі. В проекті проведено дослідження конструктивних та режимних параметрів двигуна, розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна та колінчастого валу. Також виконано економічне об- ґрунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були виявлені шляхи підвищення економічних показників двигуна за рахунок використання системи безпосереднього впорскування палива та його використання як гібридної силової установки на легковому автомобілі.Документ Автомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 1. Організація робочого процесу з розшаруванням паливоповітряного заряду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Григоренко, Едуард ОлександровичМетою цього проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням ІД 8,2/8,7 потужністю 15 кВт через впровадження системи безпосереднього впорскування палива та його використання як гібридної силової установки в легковому автомобілі. У межах проекту було досліджено конструктивні та режимні параметри двигуна, проведено розрахунок робочого процесу, кінематичний і динамічний розрахунки, а також розрахунки на міцність поршня, поршневого пальця та поршневого кільця. Крім того, виконано економічне обгрунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були визначені способи підвищення економічної ефективності двигуна завдяки використанню системи безпосереднього впорскування палива та його застосуванню як гібридної силової установки в легковому автомобілі.Документ Автомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 2. Особливості організації робочого процесу ДВЗ: Partially premixed charge compression ignition (PPCCI)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Орлов, Микита АнатолійовичМетою проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням 1Д 8,2/8,7 потужністю 15 кВт шляхом застосування організації робочого процесу ДВЗ: Partially premixed charge compression ignition (PPCCI) та використання його як силової установки на легковому автомобілі. В проекті проведено дослідження конструктивних та режимних параметрів двигуна, розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна та колінчастого валу. Також виконано економічне о᬴рунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були виявлені шляхи підвищення економічних показників двигуна за рахунок використання системи безпосереднього впорскування палива та його використання як силової установки на легковому автомобілі.Документ Автомобільний двигун потужністю 39 кВт на базі двигуна 4Ч 7,2 / 6,7.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бойко, Денис СергійовичМета кваліфікаційної роботи бакалавра – провести розрахунки автомобільного двигуна потужністю 39 кВт . Завдання роботи. Провести розрахунок робочого процесу, динамічний розра- хунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращити економічні та екологічні показники двигуна з іскровим запалюванням при застосуванні безпосере- днього впорскування палива. Розглянути питання безпеки життєдіяльності на авто- підприємстві і виконати техніко-економічну оцінку ефективності розробки. Провес- ти дослідження модернізації електронної системи впуску двигуна 4Ч 7,2/ 6,7. Ви- значити індикаторні і ефективні показники при зміні параметрів двигуна. Провести економічну вигідність модернізованого двигуна перед базовим.Документ Автомобільний двигун потужністю 39 кВт на базі двигуна 4Ч 7,2/6.7. Частина 1. Модернізація системи впорскування палива з метою покращення його техніко-екологічних показників(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бердо, Олександр ВіталійовичМета кваліфікаційної роботи бакалавра – провести розрахунки автомобільного двигуна потужністю 39 кВт. Завдання роботи. Виконати: опис конструкції двигуна, вибір і обґрунтування параметрів двигуна, розрахунок робочого циклу ДВЗ, динамічний розрахунок двигуна, розрахунок на міцність основних деталей двигуна, спеціальне завдання, аналіз безпеки життя і діяльності людини на підприємстві, оцінка економічної ефективності. Провести дослідження модернізації електронної системи впуску двигуна 4Ч 7,2/ 6,7. Визначити індикаторні і ефективні показники при зміні параметрів двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 40 кВт на базі двигуна 4Ч 10,5 / 12(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Садовський, Артем ГеннадійовичМета кваліфікаційної роботи бакалавра –провести розрахунки автомобільного двигуна потужністю 40 кВт на базі двигуна 4Ч10,5/12. Завдання роботи. Провести розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращити економічні та екологічні показники дизеля. Прогнозувати роботу дизеля на різних видах палива. Розглянути питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконати техніко-економічну оцінку ефективності розробки. Приводяться результати дослідження процесу сумішоутворення в камері згоряння багатопаливного дизеля.Документ Автомобільний двигун потужністю 45 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 /7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пігарєв, Денис ОлеговичОб`єктом дослідження є конвертація базового двигуна МеМЗ-307 у газовий двигун 4Ч 7,5/7,35, з іскровим запалюванням, який встановлюється на легковий автомобіль Деу Ланос. Мета роботи полягає в підвищенні надійності і поліпшенні екологічних показників робочого процесу газового двигуна 4Ч 7,5 /7,35 легкового автомобіля шляхом конвертування його для роботи на стиснутому природному газі. В роботі розроблено модернізація автомобільного двигуна МеМЗ-307 для легкового автомобіля Sens у газовий двигун 4Ч 7,5/7,35 з фазовим розподільним впорскуванням палива. Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Виконана конструкторська документація: повздовжнього розрізу ДВЗ; складальне креслення шатунно-поршневої групи; робоче креслення поршню. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування двигуна, а також зроблено аналіз робочих умов при його проектуванні з точки зору охорони праці.Документ Автомобільний двигун потужністю 45 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 /7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сайко, Іван МихайловичОб`єктом дослідження є бензиновий двигун МеМЗ-307, конвертований у бензо-газовий двигун 4Ч 7,5/7,35 з іскровим запалюванням, який встановлюється на легковий автомобіль другого класу вітчизняного виробництва. Мета роботи полягає в підвищенні надійності і поліпшенні екологічних показників робочого процесу газового двигуна 4Ч 7,5 /7,35 який встановлюється на легковий автомобіль другого класу шляхом конвертування його для роботи по бензо-газовому циклу. В роботі розроблено проект двигуна для автомобілю другого класу на базі модернізованого двигуна 4Ч 7,5/7,35 з фазовим розподільним впорскуванням палива (РВП). Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Наведено техніко-економічне обґрунтування доцільності впровадження бензо-газової системи в народне господарство, а також зроблено аналіз робочих умов при його проектуванні з точки зору охорони праці.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 10,5/12. Частина 1. Дослідження застосування біодизельного палива в дизельних двигунах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ковтун, Віктор ВолодимировичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано дизельний двигун потужністю 50 кВт. Проведено тепловий розрахунок, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. В спеціальній частині проаналізовано використання водовугільних суспензій як нового типу палива для зменшення питомої витрати палива. Проведено економічне обґрунтування модернізації двигуна. Розглянуто питання безпеки функціонування підприємства під час виробництва двигунів.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 10,5/12. Частина 2. Дослідження застосування водо-вугільних суспензій в дизельних двигунах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Рассохін, Микита СергійовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун потужністю 50 кВт, який має встановлюватися на автомобільний транспорт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність деталей двигуна. В спеціальній частині проаналізовано використання водо-вугільних суспензій як нового типу палива для зменшення витрати палива. Проведено економічне обґрунтування модернізації двигуна за рахунок використання водо-вугільних суспензій. Розглянуто питання безпеки життя та здоров’я людини під час виробництва двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 / 7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Звірко, Андрій ВасильовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 50 кВт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Проведено дослідження процесу детонації в газовому двигуні, визначенні чинники, що призводять до порушення згоряння. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 1. Дослідження шляхів покращення паливної економічності двигуна з іскровим запалюванням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кананикін, Олексій В'ячеславовичВ бакалаврській кваліфікаційній роботі розроблено бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна та розрахунки на міцність. Були проведені необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна та розрахунки на міцність. Окремо проведено аналіз та дослідження шляхів підвищення паливної економічності двигунів внутрішнього згоряння. Розглянуто питання безпеки та життєдіяльності на автомобілебудуванні та економічної ефективності розробок у виробництві двигуна розглянуті питання безпеки життєдіяльності на автомобільній промисловості та економічної ефективності розробок у виробництвіДокумент Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 2. Оснащення двигуна з іскровим запалюванням системою безпосереднього впорскування палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Майоров, Володимир МиколайовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблений бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна і розрахунок на міцність. Окремо проведено аналіз та дослідження шляхів підвищення паливної економічності ДВЗ. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35. Частина 3. Застосування модернізованого двигуна з іскровим запалюванням на гібридному легковому автомобілі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Любжин, Ігор ОлександровичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектовано двигун потужністю 50 кВт на базі реального серійного двигуна-прототипу 4Ч 7,5/7,35. Обрано та обґрунтовано параметри для подальших розрахунків двигуна. Проведено повний розрахунок робочого процесу проектованого двигуна, динамічний розрахунок. Проведено розрахунок колінчастого валу на міцність як найбільш навантаженої деталі. В спеціальній частині проаналізовані можливі заходи для модернізації двигуна внутрішнього згоряння. Модернізація має на меті покращення процесів наповнення-стиснення для покращення показників витрати палива, а саме зниженню нераціональної витрати палива. Для підвищення економічності двигуна внутрішнього згоряння, проектований двигун було об’єднано в гібридну силову установку із електродвигуном, що має оптимізувати витрати палива під час запуску та початку руху та простою у заторах транспортного засобу. Проведено економічне обґрунтування застосування гібридної силової установки та можливі фінансові втрати та заощадження споживача. Проведено аналіз безпеки життя та здоров’я людини під час експлуатації двигуна, що містить у своєму складі джерела високовольтного електричного струму.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,6/8,0. Частина 1. Покращення техніко-економічних характеристик за рахунок використання стисненого повітря.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пасічник, Ксенія МиколаївнаУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 50 кВт (Режим максимального крутного моменту). Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращення економічних та екологічних показників двигуна з іскровим запалюванням при організації розшарованого паливо-повітряного заряду. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.Документ Автомобільний двигун потужністю 55 кВт на базі двигуна 4ЧН 7,6/8,0(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Авраменко, Андрій РомановичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблений бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,6/8.0. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна і розрахунок на міцність. Окремо проведено аналіз та порівняння вільнопоршневого й традиційного ДВЗ. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 55 кВт на базі двигуна 4ЧН 7,6/8,0(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тютюнник, Дмитро ВадимовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 55 кВт (Режим максимального крутного моменту). Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращення економічних та екологічних показників двигуна з іскровим запалюванням при організації розшарованого паливо-повітряного заряду. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.