2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 66
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтелектуалiзована дiагностична система для визначення експлуатацiйних властивостей рiдини(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичІнтелектуалізована діагностична система для визначення експлуатаційних властивостей рідини, що містить блок збору первинної інформації з датчиками-вимірювачами електропровідності і датчиками-вимірювачами діелектричної проникності, блок перетворення інформації, блок обробки інформації, блок виведення інформації, а також блок живлення, яка відрізняється тим, що додатково введено генератор імпульсних сигналів в поєднанні з парою основних електродів, аналізатор амплітудного та фазового спектру з парами додаткових електродів, зовнішній інтерфейс з програматором та керуючий пристрій, при цьому блок обробки інформації виконаний у вигляді мікроконтролера з програмою штучного інтелекту, який поєднаний із блоком пам'яті, зовнішнім інтерфейсом з програматором, керуючим пристроєм та блоком виведення інформації, а також з генератором імпульсних сигналів і аналізатором амплітудного та фазового спектру.Документ Iнтелектуалiзована дiагностична система для визначення експлутацiйних властивостей рiдини(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичІнтелектуалізована діагностична система для визначення експлуатаційних властивостей рідини, що містить блок збору первинної інформації з датчиками-вимірниками електропровідності і датчиками-вимірниками діелектричної проникності, блок перетворення інформації, блок обробки інформації, блок виведення інформації, а також блок живлення, яка відрізняється тим, що до її складу введено генератор імпульсних сигналів, поєднані з ним пари основних електродів, аналізатор амплітудного та фазового спектра з парами додаткових електродів, зовнішній інтерфейс з програматором та керуючий пристрій, при цьому блок обробки інформації виконаний у вигляді мікроконтролера з програмою штучного інтелекту, який поєднаний із блоком пам'яті, зовнішнім інтерфейсом з програматором, керуючим пристроєм та блоком виведення інформації, а також з генератором імпульсних сигналів і аналізатором амплітудного та фазового спектра.Документ Автоматизована система розподiлу вантажопотоку мiж складами вантажного термiнала в умовах невизначеностi(2013) Шраменко, Наталя ЮрiївнаАвтоматизована система розподілу вантажопотоку між складами вантажного термінала в умовах невизначеності, що містить автоматизовані робочі місця операторів окремих складів, диспетчера логістичного центра термінала, з'єднані між собою, з вантажовласниками та з перевізниками засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що містить програмні модулі реалізації сценаріїв вантажопотоків та має блок підтримки рішення, встановлений на кожному автоматизованому робочому місці і виконаний з можливістю визначення раціонального розподілу вантажопотоку між складами вантажного термінала в умовах невизначеності, який враховує обсяг та характеристики вхідного (вихідного) вантажопотоку, виробничі потужності та резерви окремих складів термінала, технічний стан складських механізмів і обладнання та використовує дані, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованого робочого місця диспетчера логістичного центра термінала, за допомогою дворівневої моделі, в якій взаємопов'язані оптимізаційні завдання для першого рівня - кожного складу термінала і для другого рівня - диспетчера логістичного центра термінала: - модель першого рівня , при обмеженнях: де - можливий прибуток г-го складу, грн; - ставка плати за вивантаження (навантаження) 1 т вантажу, грн/т; - коефіцієнт, що враховує стан технічного оснащення складів; - кількість вантажу, що планується до вивантаження (навантаження) на і-ому складі за зміну, т ; - вартість простою автомобіля під розвантаженням (навантаженням), грн/год.; - оцінка продуктивності складу його оператором, т/год.; - середня вантажопідйомність автомобіля, т; - коефіцієнт використання вантажопідйомності автомобіля; - вартість 1 години роботи вантажно-розвантажувального механізму (НРМ) j-го типу, грн/год.; - кількість НРМ j-го типу на i-му складі, од.; - тривалість зміни, год.; - вартість 1 години непродуктивного простою НРМ j-го типу, грн/год.; - планований обсяг вхідного (вихідного) вантажопотоку на терміналі, т; - модель другого рівня де - сумарні витрати, пов'язані з простоєм автомобілів під вантажними операціями та з роботою НРМ на складах термінала; при обмеженнях .Документ Бiмодальний трансформений транспортний засiб(2013) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Бімодальний трансформерний транспортний засіб, що містить раму або кузов з кабіною, оснащеною системою управління напрямком руху, гальмівну систему з блоком управління, трансмісію з блоком управління коробкою зміни швидкості та напряму обертання коліс, двигун, колісний візок з кінематично поєднаними з трансмісією колесами, колійні залізничні візки і механізми кріплення, який відрізняється тим, що до його складу включено один або кілька силових агрегатів у складі двигуна з двостороннім вихідним валом, поєднаних з обома сторонами вихідного вала двома, укомплектованими блоками управління, коробками зміни швидкості та напряму обертання коліс з трансмісіями з валами, та пустотілі кривошипні поворотні модулі з механізмами самогальмування кривошипів і приводами з блоками управління, при цьому вихідні вали коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс виконані перпендикулярними вхідним валам, вали трансмісії розташовані в пустотілих кривошипах, а блоки управління приводами механізмів самогальмування і коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс поєднані з системою управління напрямком руху та блоком управління гальмівною системою. 2. Засіб за п. 1, який відрізняється тим, що довжина кривошипу визначається згідно із залежністю: Д=(Ша-Шз)/4, (1) де: Д - довжина кривошипу, м; Ша - ширина автомобільної колії, м; Шз - ширина залізничної колії, м.Документ Гiпертвердомiр(2013) Мощенок, Василь Iванович; Костiна, Людмила Леонiдiвна; Демченко, Сергiй ВолодимировичГіпертвердомір, що містить опорний стіл, механізм підйому опорного столу, шпиндель із зафіксованим на ньому індентором та механізм фіксації величини навантаження на індентор, який відрізняється тим, що індентор розміщено на нижній траверсі, зверху на якій встановлено нижній захват, а на верхній траверсі встановлено верхній захват для паралельного дослідження інших властивостей матеріалу.Документ Газовий двигун внутрiшнього згоряння, конвертований з дизеля(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Кабанов, Олександр Миколайович; Салдаєв, Сергiй Васильович; Липинський, Михайло Сергiйович; Кузьменко, Анатолiй ПетровичГазовий двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), конвертований з дизеля, що містить робочі циліндри, в яких розташовано поршні з камерами згоряння, а над циліндрами встановлено головку з клапанами, які забезпечують регулювання потоків газоповітряної суміші та відпрацьованих газів, який відрізняється тим, що в головці поршня виконано камеру згоряння у вигляді зрізаного конуса, і лінія зрізу та його бічна поверхня стикується з округленими поверхнями, верхня частина головки поршня також виготовлена у вигляді зрізаного конуса, причому стик бічних поверхонь обох зрізаних конусів має округлену форму.Документ Газовий двигун внутрiшнього згоряння, конвертований з дизеля(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Кабанов, Олександр Миколайович; Салдаєв, Сергiй Васильович; Липинський, Михайло Сергiйович; Кузьменко, Анатолiй ПетровичГазовий двигун внутрішнього згоряння, конвертований з дизеля, що містить робочі циліндри, в яких розташовано поршні з камерами згоряння, а над циліндрами встановлено головку з клапанами, які забезпечують регулювання потоків газоповітряної суміші та відпрацьованих газів, який відрізняється тим, що в головці поршня виконано камеру згоряння у вигляді зрізаного конуса, і лінія зрізу та його бічна поверхня стикуються з округленими поверхнями, верхня частина головки поршня також виготовлена у вигляді зрізаного конуса, причому стик бічних поверхонь обох зрізаних конусів має округлену форму.Документ Гоночний автомобiль(2013) Сергiєнко, Олександр Володимирович; Чернишов, Олександр Олександрович; Лукашов, Iван Володимирович; Хмельницький, Євгенiй Володимирович; Волянський, Євген Васильович; Бездiтко, Олексiй Юрiйович; Стукало, Михайло Дмитрович; Клименко, Валерiй Iванович; Туренко, Анатолiй МиколайовичГоночний автомобіль, що має кузов-монокок на колесах, в якому розташовані крісло пілота та силова установка, який відрізняється тим, що кузов автомобіля виконаний краплеподібної форми на трьох колесах, в якому за компонованою схемою передбачено заднє розташування двигуна та приводу на задні колеса, ковпак можна знімати, ковпак співпадає за геометрією з лінією кузова, колеса закриті обтічником та мають покришки, що витримують високий внутрішній тиск.Документ Деформацiйний шов(2013) Бiльченко, Анатолiй Васильович; Безбабичева, Ольга Iллiвна; Кiслов, Олександр ГригоровичДеформаційний шов, що розташований між двома зверненими одна до одної плитами прогінних будов моста, який містить пружну частину компенсатора та елементи його кріплення, який відрізняється тим, що елементами кріплення компенсатора є металеві стержні, які закладають у протилежні плити прогінних будов, причому один кінець замонолічують, а другий виконано з можливістю горизонтального руху в трубі, заповненій мастикою, а сам компенсатор виконано у вигляді модуля з типорозмірного ряду дерев'яних пластин, які виконані з отворами для навішування на стержні, а проміжки між ними заповнені полімерно-бітумною мастикою.Документ Електромагнiтний дозатор газу системи живлення газового двигуна(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Дзюбенко, Олександр Андрiйович; Липинський, Михайло СергiйовичЕлектромагнітний дозатор газу (ЕДГ) системи живлення двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), що містить електромагніт, у якому розташовані циліндричне втяжне осердя (клапан) з гумовим ущільненням, витратний жиклер та запірна пружина, встановлені у корпусі дозатора, а в сідлі дозатора виконано отвір для витікання робочого тіла (РТ), причому під час, коли ЕДГ не працює, отвір закритий торцевою частиною осердя з гумовим ущільненням, притиснутий до отвору запірною пружиною, а в час, коли ЕДГ знаходиться в робочому стані, на клеми обмотки електромагніта подається струм, який обумовлює виникнення магнітно-рушійної сили, що втягує осердя у середину обмотки електромагніта, при цьому додатково стискається запірна пружина, внаслідок чого в процесі руху клапана, між торцевою поверхнею клапана і сідлом корпуса дозатора, утворюється зазор, крізь який РТ потрапляє до витратного жиклера, а далі в циліндри ДВЗ, який відрізняється тим, що корпус дозатора з'єднаний з рампою за допомогою кріпильного гвинта, в рампі розміщено штуцер підводу газу та пробка, у корпусі клапана встановлено гвинт для регулювання висоти підйому осердя, в нижній частині якого розташоване гумове ущільнення, а ущільнення між корпусом клапана та гвинтом забезпечується гумовими кільцями, встановленими між їх боковими поверхнями.Документ Колесо для мобiльної технiки(2013) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Колесо для мобільної техніки, що має ступицю, диск комірчастої конструкції та розташований на периферії цього диска обід з протектором, яке відрізняється тим, що до складу колеса співвісно ступиці та диска комірчастої конструкції введено пружний елемент спірально-конічної форми у вигляді навитої на конус смуги зі зменшеними по ширині кінцями, при цьому витки смуги перекривають один одного, опираються в ступицю, обід та торцеву поверхню диска комірчастої конструкції. 2. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що ширина смуги перевищує величину максимальної деформації колеса у радіальному напрямку. 3. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що кут конусності пружного елемента визначається згідно із залежністю: , (1) де: - кут конусності пружного елемента спірально-конічної форми, ° грд; - коефіцієнт тертя матеріалу смуги по матеріалу ступиці; - максимальна сила навантаження на пружний елемент у радіальному напрямку, н; - осьова сила попереднього навантаження пружного елемента, н; - максимальна радіальна деформація диска комірчастої конструкції, м; - коефіцієнт радіальної жорсткості пружного елемента, н/м.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилiн, Сергiй Сергiйович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Липинський, Михайло Сергiйович; Разарьонов, Леонiд ВолодимировичКомбінована силова установка транспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалона через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи охолодження ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагріву робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилiн, Сергiй Сергiйович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Липинський, Михайло Сергiйович; Разарьонов, Леонiд ВолодимировичКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалона через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи охолодження ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагріву робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Млин(2013) Ремарчук, Микола Парфенiйович; Ковальова, Яна Анатолiївна1. Млин, що містить корпус, з зафіксованим нерухомим кільцем, відносно якого розташоване рухоме кільце, зафіксоване на валу електродвигуна, який відрізняється, тим, що кільця встановлено співвісно, причому зовнішня поверхня рухомого кільця виконана у вигляді клиноподібних виступів (з двосторонніми скосами) з заданою кількістю, які утворюють з внутрішньою поверхнею нерухомого кільця конфузорно-дифузорні канали. 2. Млин за п. 1, який відрізняється, тим, що кільця встановлено в ряд по вертикалі.Документ Мобiльна система для монiторингу стану маршрутної мережi великого мiста(2013) Неронов, Сергiй Миколайович; Алексiєв, Олег Павлович; Алексiєв, Володимир ОлеговичМобільна система для моніторингу стану маршрутної мережі великого міста, що складається з супутникової навігаційної системи, інерціальної системи та комунікаційного комплексу, пов'язаних з приладом для зберігання інформації, яка відрізняється тим, що до її складу вводяться додаткові прилади аналізу повітря та радіаційного фону, причому запис інформації з приладів-аналізаторів здійснюється безперервно та циклічно і пов'язується з приладом зберігання інформації.Документ Об'ємний гiдропривiд механiзму пiдйому кабiни(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Аврунiн, Григорiй Аврамович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Залогiн, Максим ЮрiйовичОб'ємний гідропривід механізму підйому кабіни автомобіля, що містить насос з гідробаком, реверсивний гідророзподільник РР, одноштоковий гідроциліндр двосторонньої дії, в якому штокова порожнина має два отвори, один з яких знаходиться в районі штокового ущільнення, а інший виконано в нижній частині штокової порожнини, запобіжні клапани тиску захисту від перевантаження гідроциліндра і від підвищення тиску в гідробаку, гідрозамок, встановлений на вході в поршневу порожнину гідроциліндра, фільтр для очищення РР, рукава високого тиску для з'єднання насоса з гідроциліндром і пристрій гідроавтоматики для забезпечення вільного ходу штока в гідроциліндрі при переміщенні ("плаванні") підресореної кабіни при русі автомобіля шляхом перетікань РР між порожнинами гідроциліндра і додаткової компенсаційної ємкості, зважаючи на різницю об'ємів поршневої та штокової порожнин, який відрізняється тим, що як компенсаційну ємкість використовують гідробак, а пристрій гідроавтоматики містить двопозиційний дволінійний гідророзподільник з трьома камерами керування, причому одна позиція гідророзподільника забезпечує вільний рух РР з поршневої порожнини і через зворотний клапан в штокову через нижній штоковий отвір, а друга позиція перекриває рух РР з поршневої порожнини через нижній штоковий отвір; підводи до двох камер керування з боку гідророзподільника пристрою гідроавтоматики, перекриваючої пропуск РР, виконані від гідроліній, одна з яких з'єднує реверсивний гідророзподільник і поршневу порожнину насоса з дроселем і гідрозамком, а друга - з нижнім отвором в штоковій порожнині; камера керування з боку позиції вільного пропуску РР через гідророзподільник пристрою гідроавтоматики з'єднується безпосередньо з поршневою порожниною гідроциліндра; встановлено три зворотні клапана, один з яких розташований паралельно гідроциліндру таким чином, щоб РР не перетікала з поршневої порожнини в нижній отвір штокової порожнини, через другий забезпечується з'єднання поршневої порожнини через гідророзподільник пристрою гідроавтоматики з лінією зливу РР в гідробак через реверсивний гідророзподільник, а третій зворотний клапан розташований паралельно дроселю в лінії з'єднання реверсивного гідророзподільника з поршневою порожниною гідроциліндра таким чином, щоб РР надходила через нього в поршневу порожнину гідроциліндра при висуванні його поршня паралельно потоку через дросель, а в гідробаці встановлені сапун і зворотний клапан для з'єднання з атмосферою, а також паралельно опорам гідропривода встановлено зворотний клапан у вигляді дроселя, фільтра і реверсивного гідророзподільника насоса, причому вхідний отвір зворотного клапана з'єднано з гідробаком.Документ Пiдсилювач приводу зчеплення автотранспортного засобу(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Алексеєв, Роман ВасильовичПідсилювач приводу зчеплення, що містить силовий елемент, в корпусі якого розташовано поршень, виконаний з можливістю осьового переміщення та утворюючий штокову та атмосферну порожнини, блок керування тиском повітря на поршень, який відрізняється тим, що блок керування виконано у вигляді електронного блока керування тиском повітря на поршень через впускний і випускний електропневмоклапани, які, в свою чергу, пневматично зв'язані зі штоковою порожниною, а в корпусі силового елемента розташовано датчик переміщення поршня, електрично зв'язаний з електронним блоком керування по зворотному зв'язку.Документ Привiдний пристрiй гальмiвного крана(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй IвановичПривідний пристрій гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля, що послідовно та механічно з'єднаний з двоплечим важелем, який з'єднує секції керування гальмами тягача і причепа, секції рядно розташовані під двоплечим важелем та виконані у вигляді послідовно з'єднаних тарілок, що мають осьові виступи циліндричної форми, регульованих шайб, що регулюють розмірні ланцюги, і пружин, причому вузол передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних штока і штовхача, який відрізняється тим, що між корпусом та щонайменше двома тарілками секцій встановлені напрямні, кожна з яких має отвір, яким розміщена на осьовому виступі відповідної тарілки.Документ Пристрiй вимiрювання питомої електропровiдностi листових металiв "прозорою" iндукторною системою(2013) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Барбашова, Марина Вiкторiвна; Сабокар, Олег СергiйовичПристрій вимірювання питомої електропровідності листових металів, що складається з паралельно розміщених плоского індуктора, першого немагнітного листового металу, другого листового феромагнітного металу і другого плоского індуктора, причому усі складові комплексу розділені діелектричними проміжками, який відрізняється тим, що вимірювання струму здійснюється в кожній ланці вимірювального моста, в які включено "абсолютно прозорі" для електромагнітних полів індуктори, причому діапазон частоти вимірювального струму задано у відповідності до співвідношення: , де - відносна магнітна проникність середовища; - магнітна проникність вакууму (магнітна постійна); , - відомі питома електропровідність і товщина зразка металевого листа.Документ Пристрiй вимiрювання питомої електропровiдностi листових металiв за спiввiдношенням мiж напруженостями магнiтного поля(2013) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Барабашова, Марина Вiкторiвна; Сабокар, Олег СергiйовичПристрій вимірювання питомої електропровідності листових металів, що полягає у безконтактному вимірюванні електропровідності з двома листами металу, для одного з яких питома електропровідність і товщина відомі, а для іншого відома тільки товщина, що розташовують паралельно один одному, який відрізняється тим, що із зовнішньої сторони листів металу розміщують датчики поля та циліндричні плоскі індуктори з однаковою індуктивністю та однаково направленими струмами, такими, що у внутрішній порожнині між металевими листами напруженість магнітного поля дорівнює нулю, а питома електропровідність досліджуваного зразка обчислюється за формулою: , де H1m, H2m - амплітуди напруженості магнітного поля з зовнішньої сторони металевих зразків; γ1, d1 - відомі питома електропровідність і товщина зразка металевого листа; γ2, d2 - невідома питома електропровідність і відома товщина досліджуваного зразка металевого листа.