Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3871
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 72
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір запасних частин вантажівок для дорожнього будівництва в умовах невизначеності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Курашов, КостянтинОб'єкт дослідження - процес підтримки в робочому стані вантажної техніки для дорожнього будівництва. Предмет дослідження - процес вибору запасних частин для вантажівок, які використовуються в дорожньому будівництві. Метою роботи є розробка моделі вибору запасних частин для вантажних автомобілів в умовах невизначеності. Для досягнення мети: проведений аналіз предметної області; виявлені критерії вибору; обраний відповідний метод; сформована ієрархічна модель для задачі вибору запасних частин; реалізована модель, та отримано рішення - альтернатива з максимальним узагальненим коефіцієнтом. Проведено аналіз предметної області, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження, описані основні типи вантажівок в дорожньому будівництві, виявлені критерії вибору запчастин. На основі аналізу методів прийняття рішень розглянута класифікація наявних підходів до вирішення задачі та був обраний метод аналізу ієрархій. В якості мови програмування обрано мову Python з відповідними бібліотеками. Сформована ієрархічна модель для задачі вибору запасних частин вантажних автомобілів. В обраному програмному середовищі модель реалізована через обчислення вагових коефіцієнтів та індексів узгодженості для всіх рівнів ієрархії з подальшим синтезом узагальнених коефіцієнтів для кожної альтернативи. В якості рішення обрана альтернатива з максимальним узагальненим коефіцієнтом.Документ Використання метаевристичних алгоритмів при керуванні будівельно-дорожніми машинами. Частина 1. Планування руху будівельної машини.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Зеленько, АлінаОб’єкт роботи – процес визначення оптимального шляху БДМ. Предмет роботи – модель підсистеми керування БДМ, що визначає її оптимальний шлях. Мета роботи – підвищення ефективності виконання БДМ робочих процесів шляхом планування оптимальних траєкторії її руху. Виконано аналіз БДМ як об’єктів автоматизації, розглянуто їх класифікацію. Показана схожість завдань планування оптимального руху БДМ будівельним майданчиком з аналогічним завданням автономних мобільних роботів. Обґрунтовано доцільність використання мурашиного алгоритму для визначення оптимального шляху БДМ будівельним майданчиком. Розроблено структурну схему системи планування руху БДМ. Створено макет роботизованої БДМ та побудовані для нього рівняння кінематики та динаміки. У пакеті MATLAB розроблено програмне забезпечення, що моделює процес планування оптимального шляху БДМ.Документ Використання метаевристичних алгоритмів при керуванні будівельно-дорожніми машинами. Частина 2. Керування робочим обладнанням екскаватора.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Барсуков, ДмитроОб’єкт роботи – процес керування робочим обладнанням екскаватора. Предмет роботи – система автоматичного керування робочим обладнанням екскаватора. Мета роботи – підвищення ефективності та безпеки робочого процесу екскаватора шляхом автоматизації робочого обладнання. В роботі проведено аналіз екскаватора як об’єкта автоматизації та сучасних систем автоматизації робочого обладнання; побудовано кінематичну модель робочого обладнання екскаватора та лінеаризовану модель динаміки гідроприводу робочого обладнання екскаватора; у пакеті Simulink побудовано імітаційну модель робочого обладнання екскаватора; за допомогою методу рою часток отримані оптимальні значення параметрів ПІД-регулятора для керування робочим обладнанням екскаватора. Результати моделювання показали високу якість перехідного процесу.Документ Гідравлічний підсилювач рульового управління(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Єрмошенко, Кирил СергійовичВ роботі було промодельовано гідравлічний підсилювач рульового привода автомобіля, приведена його лінеаризована математична модель, представлена структурна схема гідропідсилювача і одержані перехідні процеси при різних навантаженнях. Моделювання проводилось за допомогою системи MATLAB+Simulink.Документ Дослідження засобів ідентифікації технологічного об’єкту в пакеті MATLAB+SIMULINK(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Александровська, ЮліяУ виконаній роботі були розглянуті методи, які використовуються для ідентифікації складних об'єктів. Порівняльний аналіз показав, що найбільш прийнятним методом є метод найменших квадратів, завдяки нескладним математичним обчисленням в порівнянні з рештою методів. Для ілюстрації застосування цього методу було вирішено дві задачі: - ідентифікація моделі електричного двигуна; - ідентифікація моделі системи аварійної сигналізації. Проведені дослідження показали, що ідентифікація моделей може бути виконана за допомогою засобів пакету MATLAB+Simulink. Результати дослідження, одержані на моделі, відрізняються від експериментальних даних не більш ніж на 4 %, що відповідає вимогам завдання.Документ Комп’ютерна технологія модернізації апаратного забезпечення АРМ диспетчера маршрутів метрополітену(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вишневецький, ІгорПроведено аналіз проблеми модернізації апаратного забезпечення АРМ; розроблено структурну модель вибору ноутбуку для АРМ диспетчера метрополітену в умовах невизначеності вхідної інформації; проведено аналіз методів прийняття рішень в умовах невизначеності; наведено приклад використання розробленої моделі; розроблено інформаційну систему «Планування зборки системних блоків комп’ютерів»Документ Модель автоматизованої системи сортування заготівок на машинобудівному підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лаассірі, ОтманОб'єкт роботи – процес сортування потоку заготівок за допомогою автоматизованої конвеєрної системи сортування. Предмет роботи – модель автоматизованої системи сортування заготівок. Мета роботи – підвищення продуктивності технологічного процесу за рахунок скорочення часу та підвищення точності процесу сортування заготівок. Виконано аналіз існуючих рішень щодо використання засобів автоматизації при передачі та сортуванні заготівок. Розроблено функціональну схему управління автоматизованою конвеєрною системою сортування. На основі запропонованих технічних засобів розроблено діючу модель автоматизованої конвеєрної системи сортування. Розроблено програмне забезпечення для системи керування автоматизованою конвеєрною системою сортування заготовок на базі ПЛК.Документ Модель вибору автогідропідйомника для роботи в умовах надзвичайних ситуацій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Жеретєєв, АндрійПроведено аналіз проблеми вибору автогідропідйомника; проведено аналіз характеристик автогідропідйомника, що впливають на ефективність його роботи; проведено аналіз методів прийняття рішень в умовах невизначеності; розроблено модель вибору автогідропідйомника в умовах невизначеності вхідної інформації; наведено приклади використання розробленої моделі.Документ Модель вибору вантажівки для дорожнього будівництва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Щербань, Єгор ПавловичВ Україні є великою проблемою є раціональна організація перевезення вантажів для дорожнього будівництва, і зокрема, вибір доцільного автопарку для їх здійснення. Об’єктом дослідження є процес вибору вантажівки для дорожнього будівництва. Предметом дослідження є побудова моделі вибору вантажівки для дорожнього будівництва. Метою роботи є підвищення ефективності організації перевезення вантажів шляхом використання моделі вибору вантажівки для дорожнього будівництва. Задача вирішується методами прийняття рішень, а саме методом аналізу ієрархій. Розроблена структурна ієрархічна модель вибору вантажівки. Побудовано матриці попарних порівнянь для кожного рівня ієрархії та розраховані відповідні вагові коефіцієнти. Розраховано узагальнені ваги та обрано альтернативу з максимальною узагальненою вагою.Документ Модель вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кепещук, Ліна ВолодимирівнаОб’єкт дослідження – вибір вантажівки для перевезення сипучих вантажів. Мета роботи – підвищення ефективності вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів за рахунок розробки моделі вибору. Обґрунтовано необхідність створення моделі вибору вантажівки на основі аналізу предметної області. Обрано використання методу аналізу ієрархій для створення моделі вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів. Побудовано структурну ієрархічна модель вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів, яка дозволяє за рахунок застосування метода аналізу ієрархій зробити цей вибір науково обґрунтованим.Документ Модель вибору геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12) Бондаренко, Костянтин ОлександровичВиконано огляд і аналіз геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації. Розроблено інформаційну технологію вибору геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації; Розроблено модель вибору геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації; Реалізовано розроблену модель вибору геоінформаційної системи системи дорожньо-будівельної організаціїДокумент Модель вибору мережевого обладнання офісу дорожньо-будівельної організації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Прачик, ВладиславУ даній роботі проведено аналіз моделей мережевого обладнання офісів, обґрунтовано актуальність теми та наукових задач, сформульовані мета і задачі дослідження, об'єкт, предмет і методи дослідження. Розглянуті задачі вибору мережевого обладнання офісу дорожньо-будівельної організації, обґрунтовано необхідність урахування нечіткої інформації. Розроблено інформаційну технологію вибору мережевого обладнання офісу дорожньо-будівельної організації, що дозволяє структурувати процес проектування і визначити послідовність проектних процедур. Оскільки часткові критерії мають нечіткі параметри і є різнорідними, то основним етапом є вибір моделей багатокритеріальної оптимізації в умовах нечіткої інформації. Розроблено моделі часткових задач проектування вибору мережевого обладнання офісу дорожньо-будівельної організації. В четвертому розділі розроблено програмні модулі (ПМ) вибору мережевого обладнання офісу дорожньо-будівельної організації.Документ Модель вибору персоналу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бологова, Дарія ВадимівнаУ роботі проведено аналіз процесу вибору персоналу логістичного підприємства. Проаналізувані методи прийняття рішень в умовах нечіткої інформації; Розробилена структура інформаційної технології вибору персоналу логістичного підприємсва; Розроблен приклад вибору персоналу логістичного підприємства.Документ Модель вибору програмного забезпечення для GPS моніторингу за дорожньою технікою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сухомлінов, ВалерійВиконали огляд і аналіз програмного забезпечення для GPS моніторингу за дорожньою технікою. Провели огляд і аналіз принципу роботи системи супутникового моніторингу. Розробили інформаційну технологію вибору програмного забезпечення для GPS моніторингу за дорожньою технікою. Розробили модель вибору програмного забезпечення для GPS моніторингу за дорожньою технікою. Розробили схему бази даних інформаційної системи для GPS моніторингу за дорожньою технікою. Вибрали програмну архітектуру проекту інформаційної системи GPS моніторингу за дорожньою технікою.Документ Модель вибору програмного забезпечення для оцінки мобільних додатків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Бондаренко, Марина ОлександрівнаВ роботі вирішено наступні задачі − проведено аналіз проблеми вибору програмного забезпечення для оцінки мобільних додатків; − проведено аналіз методів прийняття рішення в умовах інтервальної інформації; − розроблено модель вибору програмного забезпечення програмного забезпечення для оцінки мобільних додатків; − реалізовано розроблену модель.Документ Модель вибору програмного забезпечення логістичного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Щепетільніков, СтаніславВ першому розділі проведено аналіз логістичної системи підприємства та проведено аналіз критеріїв вибору програмного забезпечення для логістичних підприємств. В другому розділі розроблено інформаційну технологію вибору програмного забезпечення логістичного підприємства. В третьому розділі розроблено модель вибору програмного забезпечення логістичного підприємства; В четвертому розділі реалізовано розроблену модель.Документ Модель вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Варивода, Олександр СергійовичУ роботі проведено аналіз проблеми вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства, обґрунтовано актуальність теми та наукових задач, сформульовані мета і задачі дослідження, об'єкт, предмет і методи дослідження. Розглянуті задачі вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства, обґрунтовано необхідність урахування нечіткої інформації. Розроблено інформаційну технологію вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства в умовах нечіткої інформації, що дозволяє структурувати процес проектування і визначити послідовність проектних процедур. Розроблено модель часткових задач проектування вибору програмного забезпечення офісу логістичного підприємства.Документ Модель вибору самохідного дорожнього котка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Тимошенко, ІлляОб’єктом дослідження є процес вибору самохідного дорожнього котка. Предметом дослідження є побудова моделі вибору самохідного дорожнього котка. Метою даної роботи є підвищення ефективності дорожнього будівництва за рахунок доцільного вибору самохідних дорожніх котків. Для досягнення мети: проведений аналіз предметної області; обрано доцільний метод для побудови моделі вибору самохідних дорожніх котків – метод аналізу ієрархій; побудовано і програмно реалізовано в середовищі MS Excel модель вибору самохідного дорожнього котка. Обґрунтовано актуальність теми дослідження, а саме - розробка моделей вибору самохідних дорожніх. Проведено аналіз сучасних котків для дорожнього будівництва, виявлено їх особливості і групи критеріїв для вибору доцільної альтернативи. Проаналізовано існуючи СППР та напрямки їх розвитку, методи прийняття рішень і обрано доцільний варіант методу побудови моделі вибору котка – метод аналізу ієрархій. Побудована структурна ієрархічна модель для задачі вибору котків для дорожнього будівництва, виконана її програмна реалізація в середовищі MS Excel шляхом побудови матриць попарних порівнянь і обчислення узагальнених коефіцієнтів для кожної альтернативи. Обрана доцільна альтернатива.Документ Модель вибору серверів data-центру системи моніторингу транспортних потоків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дмитрук, МикитаВ першому розділі проведено аналіз проблеми вибору серверів data-центру системи моніторингу транспортних потоків. В другому розділі розроблено інформаційну технологію вибору серверів data-центру системи моніторингу транспортних потоків. В третьому розділі розроблені моделі вибору серверів data-центру системи моніторингу транспортних потоків. В четвертому розділі представлено приклад застосування розробленої моделі.Документ Модель вибору способу ідентифікації особи за біометричними даними(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Халдун, Ксенія КасемОсновні результати – проведено аналіз складових штучного інтелекту та оболонок експертних систем; – розроблено модель вибору способу ідентифікації особи за біометричними даними реалізувати розроблену модель; – розроблено комп’ютерну технологію ідентифікації людини на основі штучного інтелекту; – реалізовано приклад реалізації ідентифікації людини на основі штучного інтелекту.