Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3871
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 98
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматична системи подачі палива в автомобілі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Каплун, Богдан АндрійовичВ роботі було розглянуто питання керування подачі палива, як подача палива впливає на швидкість обертання двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Були одержані математичні моделі усіх складових ДВЗ, складена структурна схема ДВЗ і за допомогою пакета MATLAB+Simulink виконане моделювання системи регулювання подачі палива. Проаналізована робота двигуна при різних законах керування Одержані результати, представлені у вигляді графіків перехідних процесів.Документ Вибір запасних частин вантажівок для дорожнього будівництва в умовах невизначеності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Курашов, КостянтинОб'єкт дослідження - процес підтримки в робочому стані вантажної техніки для дорожнього будівництва. Предмет дослідження - процес вибору запасних частин для вантажівок, які використовуються в дорожньому будівництві. Метою роботи є розробка моделі вибору запасних частин для вантажних автомобілів в умовах невизначеності. Для досягнення мети: проведений аналіз предметної області; виявлені критерії вибору; обраний відповідний метод; сформована ієрархічна модель для задачі вибору запасних частин; реалізована модель, та отримано рішення - альтернатива з максимальним узагальненим коефіцієнтом. Проведено аналіз предметної області, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження, описані основні типи вантажівок в дорожньому будівництві, виявлені критерії вибору запчастин. На основі аналізу методів прийняття рішень розглянута класифікація наявних підходів до вирішення задачі та був обраний метод аналізу ієрархій. В якості мови програмування обрано мову Python з відповідними бібліотеками. Сформована ієрархічна модель для задачі вибору запасних частин вантажних автомобілів. В обраному програмному середовищі модель реалізована через обчислення вагових коефіцієнтів та індексів узгодженості для всіх рівнів ієрархії з подальшим синтезом узагальнених коефіцієнтів для кожної альтернативи. В якості рішення обрана альтернатива з максимальним узагальненим коефіцієнтом.Документ Використання метаевристичних алгоритмів при керуванні будівельно-дорожніми машинами. Частина 1. Планування руху будівельної машини.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Зеленько, АлінаОб’єкт роботи – процес визначення оптимального шляху БДМ. Предмет роботи – модель підсистеми керування БДМ, що визначає її оптимальний шлях. Мета роботи – підвищення ефективності виконання БДМ робочих процесів шляхом планування оптимальних траєкторії її руху. Виконано аналіз БДМ як об’єктів автоматизації, розглянуто їх класифікацію. Показана схожість завдань планування оптимального руху БДМ будівельним майданчиком з аналогічним завданням автономних мобільних роботів. Обґрунтовано доцільність використання мурашиного алгоритму для визначення оптимального шляху БДМ будівельним майданчиком. Розроблено структурну схему системи планування руху БДМ. Створено макет роботизованої БДМ та побудовані для нього рівняння кінематики та динаміки. У пакеті MATLAB розроблено програмне забезпечення, що моделює процес планування оптимального шляху БДМ.Документ Використання метаевристичних алгоритмів при керуванні будівельно-дорожніми машинами. Частина 2. Керування робочим обладнанням екскаватора.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Барсуков, ДмитроОб’єкт роботи – процес керування робочим обладнанням екскаватора. Предмет роботи – система автоматичного керування робочим обладнанням екскаватора. Мета роботи – підвищення ефективності та безпеки робочого процесу екскаватора шляхом автоматизації робочого обладнання. В роботі проведено аналіз екскаватора як об’єкта автоматизації та сучасних систем автоматизації робочого обладнання; побудовано кінематичну модель робочого обладнання екскаватора та лінеаризовану модель динаміки гідроприводу робочого обладнання екскаватора; у пакеті Simulink побудовано імітаційну модель робочого обладнання екскаватора; за допомогою методу рою часток отримані оптимальні значення параметрів ПІД-регулятора для керування робочим обладнанням екскаватора. Результати моделювання показали високу якість перехідного процесу.Документ Віртуальна лабораторія для дослідження динамічних об’єктів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Добрянський, Роман ОлексійовичОб’єкт кваліфікаційної роботи – процес практичної підготовки здобувачів вищої освіти з дисципліни «Теорія автоматичного керування». Предмет роботи – віртуальна лабораторна робота з дисципліни «Теорія автоматичного керування». Мета роботи – підвищення ефективності практичної підготовки здобувачів вищої освіти з дисципліни «Теорія автоматичного керування». Кваліфікаційна робота магістра присвячена створенню віртуальної лабораторної роботи з дисципліни «Теорія автоматичного керування» для дослідження динаміки систем з різними регуляторами. На підставі аналізу програмних засобів, що зручно використовувати для створення віртуальних лабораторних робіт з теорії автоматичного керування обрано пакет прикладних програм MATLAB. У якості теми віртуальної лабораторної роботи обрано дослідження ПІД-регулятора та його варіантів. У якості об’єкта керування обрано двигун постійного струму. Розроблено вимоги до віртуальної лабораторної роботи. Розроблено графічний інтерфейс користувача для віртуальної лабораторної роботи, що дозволяє досліджувати динаміку двигуна постійного струму без регулятора, з П, І, Д, ПІ, ПД та ПІД-регуляторами, причому є можливість встановлювати значення коефіцієнтів регуляторів як в ручну, так й здійснювати автоналаштування. Графічний інтерфейс упаковано у виконуваний файл, що дозволяє виконувати лабораторну роботу на комп’ютері без встановлення MATLAB.Документ Гідравлічний підсилювач рульового управління(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Єрмошенко, Кирил СергійовичВ роботі було промодельовано гідравлічний підсилювач рульового привода автомобіля, приведена його лінеаризована математична модель, представлена структурна схема гідропідсилювача і одержані перехідні процеси при різних навантаженнях. Моделювання проводилось за допомогою системи MATLAB+Simulink.Документ Дослідження засобів ідентифікації технологічного об’єкту в пакеті MATLAB+SIMULINK(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Александровська, ЮліяУ виконаній роботі були розглянуті методи, які використовуються для ідентифікації складних об'єктів. Порівняльний аналіз показав, що найбільш прийнятним методом є метод найменших квадратів, завдяки нескладним математичним обчисленням в порівнянні з рештою методів. Для ілюстрації застосування цього методу було вирішено дві задачі: - ідентифікація моделі електричного двигуна; - ідентифікація моделі системи аварійної сигналізації. Проведені дослідження показали, що ідентифікація моделей може бути виконана за допомогою засобів пакету MATLAB+Simulink. Результати дослідження, одержані на моделі, відрізняються від експериментальних даних не більш ніж на 4 %, що відповідає вимогам завдання.Документ Дослідженняі цифрового електропривода засобами програмного пакету MATLAB+SIMULINK(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Аксьонов, Олександр ВадимовичВ роботі було розглянуто основні види електродвигунів та їх технічні параметри, проведено огляд відомих технічних засобів, які користуються енергією електродвигунів. В результаті роботи було проведено аналіз роботи електродвигуна і складено математичну модель. Були розроблені аналогова та цифрова системи автоматичного керування роботою електродвигуна в пакеті Matlab. В результаті синтезу даних систем були отримані результати, які повністю задовольняють заданим показникам якості.Документ Дослідженняі цифрового електропривода засобами програмного пакету MATLAB+SIMULINK(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Дудник, Олександр ВолодимировичВ роботі було розглянуто влаштування і принцип дії систем кондиціонування і систем мікроклімату в кабіні дорожніх машин. Розроблена структурна схема і засобами MATLAB + Simulink синтезовано облаштування керування роботою кондиціонера, яке забезпечує нормальну його роботу в стежачих режимах без урахування обурення та з урахуванням обурень в режимі стабілізації температури.Документ Комп'ютерна технологія диспетчерського управління процесу переміщення сипких матеріалів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Шеванов, Артем ЕдуардовичОб'єкт дослідження – процес керування переміщення сипких матеріалів Метою є підвищення ефективності керування переміщення сипких матеріалів, за рахунок розробки комп’ютерної системи управління на платформі SCADA-системи. В роботі проведено аналіз існуючих технологічних процесів переміщення сипучих матеріалів, надано класифікацію видів регулювання сипучих речовин, розглянуті системи автоматичного керування транспортерами. На підставі проведеного аналізу запропоновано автоматизовані системи керування агрегатом живлення на асфальтобетонному заводі. Це все дозволило реалізувати комп’ютерну системи диспетчерського управління потоко-транспортної системи в інтегрованому середовищі розробки на платформі в SCADA-системи.Документ Комп’ютерна технологія модернізації апаратного забезпечення АРМ диспетчера маршрутів метрополітену(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вишневецький, ІгорПроведено аналіз проблеми модернізації апаратного забезпечення АРМ; розроблено структурну модель вибору ноутбуку для АРМ диспетчера метрополітену в умовах невизначеності вхідної інформації; проведено аналіз методів прийняття рішень в умовах невизначеності; наведено приклад використання розробленої моделі; розроблено інформаційну систему «Планування зборки системних блоків комп’ютерів»Документ Метод вибору варіанта розвитку транспортно-логістичної компанії в умовах невизначеності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Донець, Олександр АнатолійовичПроведено аналіз тенденцій розвитку транспортної логістики; розроблено загальну постановку задачі вибору варіанта розвитку транспортно-логістичної компанії в умовах невизначеності; проведено аналіз методів прийняття рішень в умовах невизначеності; проведено аналіз критеріїв вибору варіанта розвитку транспортно-логістичної компанії в умовах невизначеності; розроблено метод вибору варіанта розвитку транспортно-логістичної компанії в умовах невизначеності; виконано експериментальну перевірку розробленого методу.Документ Метод оцінки ефективності роботи операторів екскаваторів із використанням нечітких множин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Древаль, Ігор ВолодимировичПроведено аналіз критеріїв ефективності роботи операторів екскаваторів; проведено аналіз методів прийняття рішень для розв’язання поставленої задачі; розроблено метод оцінки ефективності роботи операторів екскаваторів із використанням нечітких множин; наведено приклад використання розробленого методу.Документ Модель автоматизованої системи сортування заготівок на машинобудівному підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лаассірі, ОтманОб'єкт роботи – процес сортування потоку заготівок за допомогою автоматизованої конвеєрної системи сортування. Предмет роботи – модель автоматизованої системи сортування заготівок. Мета роботи – підвищення продуктивності технологічного процесу за рахунок скорочення часу та підвищення точності процесу сортування заготівок. Виконано аналіз існуючих рішень щодо використання засобів автоматизації при передачі та сортуванні заготівок. Розроблено функціональну схему управління автоматизованою конвеєрною системою сортування. На основі запропонованих технічних засобів розроблено діючу модель автоматизованої конвеєрної системи сортування. Розроблено програмне забезпечення для системи керування автоматизованою конвеєрною системою сортування заготовок на базі ПЛК.Документ Модель вибору автогідропідйомника для роботи в умовах надзвичайних ситуацій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Жеретєєв, АндрійПроведено аналіз проблеми вибору автогідропідйомника; проведено аналіз характеристик автогідропідйомника, що впливають на ефективність його роботи; проведено аналіз методів прийняття рішень в умовах невизначеності; розроблено модель вибору автогідропідйомника в умовах невизначеності вхідної інформації; наведено приклади використання розробленої моделі.Документ Модель вибору вантажівки для дорожнього будівництва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Щербань, Єгор ПавловичВ Україні є великою проблемою є раціональна організація перевезення вантажів для дорожнього будівництва, і зокрема, вибір доцільного автопарку для їх здійснення. Об’єктом дослідження є процес вибору вантажівки для дорожнього будівництва. Предметом дослідження є побудова моделі вибору вантажівки для дорожнього будівництва. Метою роботи є підвищення ефективності організації перевезення вантажів шляхом використання моделі вибору вантажівки для дорожнього будівництва. Задача вирішується методами прийняття рішень, а саме методом аналізу ієрархій. Розроблена структурна ієрархічна модель вибору вантажівки. Побудовано матриці попарних порівнянь для кожного рівня ієрархії та розраховані відповідні вагові коефіцієнти. Розраховано узагальнені ваги та обрано альтернативу з максимальною узагальненою вагою.Документ Модель вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кепещук, Ліна ВолодимирівнаОб’єкт дослідження – вибір вантажівки для перевезення сипучих вантажів. Мета роботи – підвищення ефективності вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів за рахунок розробки моделі вибору. Обґрунтовано необхідність створення моделі вибору вантажівки на основі аналізу предметної області. Обрано використання методу аналізу ієрархій для створення моделі вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів. Побудовано структурну ієрархічна модель вибору вантажівки для перевезення сипучих вантажів, яка дозволяє за рахунок застосування метода аналізу ієрархій зробити цей вибір науково обґрунтованим.Документ Модель вибору геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12) Бондаренко, Костянтин ОлександровичВиконано огляд і аналіз геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації. Розроблено інформаційну технологію вибору геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації; Розроблено модель вибору геоінформаційної системи дорожньо-будівельної організації в умовах інтервальної інформації; Реалізовано розроблену модель вибору геоінформаційної системи системи дорожньо-будівельної організаціїДокумент Модель вибору кластеру біометричної ідентифікації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-23) Шевченко, Богдан РуслановичВ першому розділі розглянуто методи біометричної аутентифікації. В другому розділі розглянутокритерії вибору кластерів біометричної ідентифікації. В третьому розділі розробленоструктуру інформаційної технології вибору кластеру біометричної ідентифікації. В четвертому розділі розроблено модель вибору кластеру біометричної ідентифікації. В п’ятомурозділі реалізованприклад вибору кластеру біометричної ідентифікації.Документ Модель вибору малотоннажної вантажівки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024-12-26) Юнашев, Дмитро СергійовичОб'єктом дипломної роботи є процес вибору малотоннажної вантажівки з різних джерел. Предметом дипломної роботи є розробка моделі вибору малотоннажної вантажівки. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності процесу вибору малотоннажних вантажівок. Для досягнення мети:проаналізовано основні техніко-економічні характеристики малотоннажних вантажівок і визначені групи критеріїв, що впливають на вибір доцільного варіанта вантажівки. В середовищі MySQL за допомогою мови C# побудовано базу даних малотоннажних вантажівок із засобами зберігання та пошуку даних для визначення списку альтернатив за вимогами користувача. За допомогою методу аналізу ієрархій побудовано модель вибору доцільної альтернативи - малотоннажної вантажівки за сукупністю критеріїв.