Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3874
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 253
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The development of hybrid power transmission maintenance technology for Toyota car service station(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-10) Haddaji, AbdellatifThe object of study is the transmission of a hybrid car. The purpose of the work is to increase the efficiency of using a vehicle with a hybrid system by studying the advantages and disadvantages of various transmission schemes, as well as performing high-quality maintenance. Research methods - study and analysis of scientific and technical information, processing and systematization of technical data. The following tasks were set in the work: Perform an analysis of the development of hybrid cars using the example of the Toyota brand. Write a description of the most typical hybrid systems. Perform an analysis of the merits and demerits of each hybrid transmission scheme. Conduct an analysis of energy sources for a fuel cell hybrid electric vehicle. To study the design features of the Toyota Corolla hybrid system. Perform system description and identification. Set the location and description of the hybrid components. Perform hybrid transmission diagnostic tool analysis..Документ Автоматизація проектування мультиагентної системи обслуговування легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нагорний, Денис РомановичУ ході дипломної роботи було проведено аналіз методик процесу проектування мультиагентних систем. Також в роботі були розглянуті існуючі інформаційні системи та технології обслуговування, діагностування та прогнозування. Результатом дослідження було створення структурної схеми комплексу програмного забезпечення автоматизованої системи та запропоновано концепт методики проектування МАС.Документ Автоматизація процесу діагностування систем запалювання автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ель Ааднані, ФірдаусОб'єкт дослідження – система запалювання автомобільного двигуна. Мета проекту – розробка ефективного методу діагностування системи запалювання. Проведений аналіз існуючих у даний час методів і засобів діагностування системи запалювання автомобільного двигуна. Для автоматизації процесу діагностування системи запалювання необхідно автоматичне порівняння параметрів математичної моделі, які описують спектральні характеристики сигналу напруги первинного кола досліджуваної системи з параметрами, що містяться в інформаційній базі даних. Метод автоматизованого діагностування системи запалювання можна вважати як адаптивну, відкриту діагностичну систему, на основі передбаченої можливості поповнення інформаційної бази даних параметрів математичної моделі, які описують різні несправності системи запалювання. Такий підхід дозволяє налаштувати діагностичну систему для різних типів систем запалювання і поповнювати інформаційну базу при появі несправностей, які в неї не занесені.Документ Вдосконалення сервісу прокату автомобілів типу каршеринг та їх технічне обслуговування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-08) Токарський, Назар МихайловичОб’єкт дослідження - сервіс прокату автомобілів типу каршеринг. Мета дослідження – вдосконалення сервісу прокату автомобілів типу каршеринг та їх технічного обслуговування. У дипломному проекті приведені: розбір поняття каршерінгу та схема роботи, метод комп'ютерної діагностики автомобіля, розбір компаній, які надають такі послуги. Освітлено питання безпеки життєдіяльності на підприємстві.Документ Визначення технічного стану рульових механізмів з електропідсилювачем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кель, Степан ВолодимировичОб'єкт дослідження – рульове керування легкового автомобіля. Методи дослідження – аналітичні дослідження. Мета проекту – удосконалити методику діагностування рульового механізму з електропідсилювачем. У роботі розглянуті питання проектування СТО, методи й засоби діагностування рульового керування, в тому числі і з електропідсилювачем. Розроблені технологічні інструкції та інструкції щодо безпеки життєдіяльності на дільниці тощо.Документ Вплив сумішевого бензину на витрату палива легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ткачов, Денис ВячеславовичМета і завдання дослідження. Метою роботи є визначення впливу сумішевих бензинів на якість показнтків автомобільних бензинів за рахунок вдосконалення методу нормування спирту в бензинове паливо, що дозволить підвищити ефективність використання сумішевих бензинів. 1. Провести аналіз альтернативних видів палива для використання на сучасних автомобілях. 2. Виконати експериментальні дослідження по витраті сумішевого палива в лабораторних умовах легкового автомобіля. Об'єктом дослідження є нормування спирту в бензині. Предметом дослідження є вплив сумішевих бензинів на якість бензинів та на паливну економічність бензинового двигуна автомобіля. Наукова новизна отриманних результатів. Практична значимість отриманих результатів. Робота має велике практичне значення для автотранспортних підприємств, малих підприємств, які мають автомобілі для виконання перевезень або транспортної роботи. Тому що, при використанні такого бензину витрата палива збільшується.Документ Дослідження акумулюючих систем електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-10) Єрмоленко, Руслан ОлександровичОб'єкт дослідження – тягові акумуляторні батареї електромобілів. Мета роботи – розробка рекомендацій щодо вибору джерела енергії тягового приводу електромобіля. Метод дослідження – аналітичні та чисельні методи моделювання акумуляторної батареї. В дипломній роботі проведено аналіз сучасного стану ринку хімічних джерел та перспектив використання акумуляторних батарей як джерела енергії тягового приводу електромобілів. Розглянуто принцип роботи обраного джерела енергії та умови його експлуатації. Обґрунтовано вибір джерела енергії для поставленого завдання. впливають на безпеку дорожнього руху.Документ Дослідження алгоритму управління електронними системами автомобіля на основі штучного інтелекту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-09) Прасолов, Максим ЮрійовичОб’єкт дослідження – є управління електронними системами автомобіля на основі штучного інтелекту. Мета роботи – аналітичне дослідження алгоритмів управління електронними системами автомобіля на основі штучного інтелекту з метою покращення автоматичного керування, навігації, ефективності, безпеки та розпізнавання образів. Методи дослідження – у дипломній роботі використані аналітичні методи дослідження сучасних електронними системами автомобілів. Дослідження направлені на подальше розширення можливостей автономного керування автомобілями за допомогою алгоритмів штучного інтелекту. В роботі було виконано огляд електронних систем в автомобіля, а саме еволюцію електронних систем та розглянуті їх основні компоненти. Розпізнавання перешкод, аварійний гальмівний процес, уникнення зіткнень та взаємодія з іншими учасниками дорожнього руху будуть зосереджені на забезпеченні безпечної їзди.Документ Дослідження базових підсистем автономного управління автомобілем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-05-30) Федан, Марк МихайловичОб'єкт дослідження –- розробка автономного управління автомобілем. Мета роботи – визначення оптимального набору сенсорів для системи автоматичного управління. Метод дослідження - схематичне моделювання автономного управління автомобілем. У дипломній роботі проведено аналіз актуальності автономного управління автомобілем. Проаналізовано галузі, що могли б використовувати автономне управління. Були розглянені виконуючі системи управління безпілотним автомобілем. Описано принцип дії різних радарів. які допомагають безпілотному автомобілю орієнтуватись в навколишньому середовищі.Документ Дослідження взаємодії шини транспортного засобу з опорною поверхнею(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Іванов, Данил ДмитровичМетою дослідження є оцінка стану і поведінки шини транспортного засобу в період початкового руху. Завдання дослідження: - розглянути загальні положення взаємодії колеса транспортного засобу з дорожньою поверхнею; - визначити час початку руху транспортного засобу до стабілізації значень параметрів в його шинах; - виконати оцінку опору коченню шини транспортного засобу в режимі початкового руху. Об'єктом дослідження є процес взаємодії шини транспортного засобу з дорожньою поверхнею. Предмет дослідження - є шина транспортного засобу. Виконано огляд основних експлуатаційних характеристик шини (опір коченню, зчеплення шини з дорогою). Представлені результати з визначення часу початкового руху транспортних засобів, виконана їх чисельна обробка за допомогою МНК. Запропонована методика з визначення початкового часу руху транспортного засобу до стабілізації внутрішнього тиску і температури в його шинах, отримані емпіричні залежності зміни температури та внутрішнього тиску в шинах транспортних засобів. Значна частина роботи присвячена дослідженню опору коченню шини транспортного засобу.Документ Дослідження впливу параметрів зарядних станцій на ефективність експлуатації електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Порошин, Павло ЛеонідовичУ роботі розглянуто питання розвитку зарядної інфраструктури для електромобілів. Проаналізовано технології та характеристики сучасних електромобілів і їх тягових акумуляторних батарей, побудована модель гальванічної батареї.Документ Дослідження впливу режимів руху на витрати палива гібридного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Петров, Микола СергійовичРозглянуто існуючі гібридні схеми, виділені основні компоненти і принцип роботи. Був проведений аналіз, в ході якого запропонована послідовно-паралельна гібридна схема.Документ Дослідження впливу розподілу гальмівних сил на процес гальмування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Струс, Максим ВолодимировичОб'єкт дослідження – є процес гальмування автомобіля. Метою дослідження – є визначення оптимального розподілу гальмівних сил для покращення ефективності гальмування автомобіля та забезпечення його стійкості і керованості під час гальмування. Метод дослідження – це теоретичний аналіз, математичне моделювання, системний аналіз. Робота направлена на досягнення оптимального розподілу гальмівних сил зменшить гальмівний шлях та час гальмування, підвищуючи ефективність роботи гальмівної системи; рівномірний розподіл гальмівних сил допоможе знизити нерівномірний знос гальмівних дисків та колодок, що збільшить термін їх служби та зменшить витрати на обслуговування. Результати роботи можна використовувати для контролю якості нової та існуючої продукції, а саме – гальмівних колодок для дискових і барабанних гальмівних механізмів, за коефіцієнтом стійкості.Документ Дослідження впливу характеристик трансмісії на ефективність експлуатації транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Яценко, Костянтин СергійовичУ ході дипломної роботи було проаналізовано зміну динаміки трансмісії транспортних засобів; досліджено фактори, що вливають на зміну динаміки трансмісії транспортних засобів під час розгону; розроблено методику і проведено теоретичне дослідження зміни динаміки трансмісії транспортних засобів та порівняльний аналіз результатів теоретичних досліджень динаміки розгону легкових автомобілів з використанням сучасних засобів досліджень.Документ Дослідження гальмівних властивостей транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Петренко, Андрій СергійовичВиконано аналіз вимог, пропонованих до гальмового керування транспортних засобів і здійснена оцінка стабільності параметрів процесу гальмування. Досліджено фактори, що впливають на процес гальмування, вплив типу гальмових механізмів на розподіл гальмових сил між осями і колесами, здійснено вибір розподілу гальмових сил між осями за критерієм термонавантаженості.Документ Дослідження динамічних характеристик легкових гібридних автомобілів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шкрум, Владислав ОлександровичМетою роботи є дослідження динамічних характеристик легкових гібридних автомобілів на основі запропонованої математичної моделі. Об'єктом дослідження є процес роботи гібридної силової установки автомобіля при аналізі динамічних характеристик. Предметом дослідження е динамічні характеристики гібридного автомобіля. В дипломній роботі виконано аналіз і досліджено конструкцію паралельно-послідовної гібридної силової установки легкового гібридного автомобіля. Визначено переваги і недоліки гібридної силової установки легкового автомобіля. На основі аналіза конструктивних схем гібридних автомобілів була обрана найефективніша схема гібридної силової установки – змішаного типу (паралельно-послідовна, Toyota Prius її системи Hybrid Synergy Drive). На основі аналіза існуючих структурних схем трансмісій гібридних легкових автомобілів запропонована математична модель. Розраховані і побудовані динамічні характеристики двох автомобілів – звичайного і гібридного. Розглянуто особливості технічного обслуговування гібридних легкових автомобілів.Документ Дослідження експлуатаційних властивостей автомобілів з автоматичними трансмісіями.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-05-15) Соловйов, Максим ЄвгеновичМетою роботи є аналіз існуючих схем автоматичних коробок передач і оцінка експлуатаційних властивостей автомобілів з ними. Обєктом дослідження є робочі процеси роботи АКП сучасного автомобіля. Методи дослідження: аналіз, розрахунок і узагальнення отриманих результатів. Проведено аналіз існуючих конструктивні схеми АКП автомобілів. Розглянуто використання різних параметрів для коректування моментів перемикання АКП. Виявлені переваги і недоліки кожної з компоновочних схем АКП, зроблено порівняння з іншими коробками. Розглянута автоматизація процесів керування АКП, в якій приведена характеристика гідротрансформатору та рівняння руху автомобіля з АКП. Виконано розрахунок тягово-швидкісних характеристик автомобіля з АКП на прикладі Lexus GS 300. Приведена симптоматика несправностей та наведено основні перевірки при діагностуванні АКП.Документ Дослідження експлуатаційних властивостей гібридних автомобілів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Вахабі, АхмедВиконано порівняльну оцінку експлуатаційних властивостей гібридних автомобілів, для чого виконано розрахунки і побудовано графік порівняння потужності та крутного моменту гібридного автомобіля в різних режимах гібридної силової установки. Також виконано порівняння експлуатаційних властивостей гібридного автомобіля з автомобілями, що мають традиційні ДВЗ. Розглянуто особливості технічного обслуговування гібридних автомобілів, прилади для робот с високовольтною акумуляторною батареєю та обслуговування самої батареї.Документ Дослідження експлуатаційних властивостей електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Малов, Ігор ОлександровичНаданий опис математичної моделі вентильних електродвигунів. На підставі цих даних виконується розрахунок та порівняння характеристик автомобілів з електродвигунами та ДВЗ. Розкриваються особливості техніки безпеки при роботі з електрифікованими елементами автомобіля, та спеціальні інструменти для їх обслуговування, також наведені деякі порівняльні дані по витратам на експлуатацію електромобілів.Документ Дослідження експлуатаційних властивостей транспортних засобів з різними трансмісіями(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Дахмані, ЮнесМетою дослідження є дослідження експлуатаційних властивостей транспортних засобів з автоматичними трансмісіями. Об’єктом дослідження є порівняння експлуатаційних властивостей транспортних засобів з ступеневими і безступеневими трансмісіями. Предметом дослідження є оцінка впливу зміни передаточного відношення в безступеневий трансмісії на експлуатаційні властивості. В результаті аналізу літературних і Інтернет джерел в дипломній роботі виконаний ретроспективний аналіз конструкцій безступеневих трансмісій, проведено дослідження тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобіля з CVT, виконано порівняння динаміки транспортних засобів з безступеневою і ступеневою трансмісіями. Сапропонований метод підвищення ККД безступінчастої передачі і розглянуті особливості діагностики та ремонту варіаторів. Розглянуто особливості технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів з безступеневими трансмісіями