Выпуск 74
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1707
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 74 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ ПЕРЕОБЛАДНАНОГО НА МЕТАНОВЕ ПАЛИВО ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Дем’янчук, Я. М.; Демьянчук, Я. М.; Demianchuk, Ya.Наведено аналіз експлуатаційних витрат некомерційних легкових автомобілів, переобладнаних для використання як палива стиснутого природного газу. Проаналізовано можливі переваги і незручності при експлуатації таких автомобілів та доцільність переобладнання.Документ АНАЛІЗ ТЕПЛОВОГО СТАНУ ДВИГУНА ПОЖЕЖНОГО АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Лук’янченко, О. Ю.; Лук’янченко, Ю. О.; Лукьянченко, А. Ю.; Лукьянченко, Ю. А.; Lukyanchenko, O.; Lukyanchenko, Y.Розглядаються питання впливу факторів середовища цільового використання пожежного автомобіля на реалізацію його конструктивних та експлуатаційних властивостей. Пропонується використання математичного моделювання для визначення потенціалу пристосованості та прогнозування ефективності функціонування пожежного автомобіля.Документ ВИЗНАЧЕННЯ ВІЛЬНИХ КОЛИВАНЬ МАСИ ПАСИВНОГО ДИНАМІЧНОГО ГАСНИКА З ДОДАТКОВОЮ МЕХАНІЧНОЮ СТРУКТУРОЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сидоренко, І. І.; Ткачов, А. В.; Ткачов, О. А.; Сидоренко, И. И.; Ткачев, А. В.; Ткачев, А. А.; Sidorenko, I.; Tkachiov, A.; Tkachiov, A.Проведено математичне моделювання вільних коливань маси гасників з розширеною структурою. Виконано порівняльний аналіз коливальних процесів в одномасовій лінійній та нелінійній системах при кінематичному збурюванні. Побудовано скелетні криві, що відображають основні властивості нелінійних пасивних динамічних гасників коливань.Документ ВИКОРИСТАННЯ ГІБРИДНОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ПОСЛІДОВНОГО ТИПУ НА МІСЬКИХ АВТОБУСАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Тімков, О. М.; Луцик, А. П.; Сахно, В. П.; Тимков, О. Н.; Луцик, А. П.; Sakhno, V.; Timkov, O.; Lutsyk, A.Впровадження гібридної силової установки у міський транспорт може значно зменшити проблеми, викликані в міських районах, завдяки використанню інноваційних технологій і технологій транспортних засобів. Розроблення математичних моделей для проектування автомобілів з гібридними силовими установками приводить до скорочення часу та зменшення витрат.Документ ВПЛИВ ДОДАВАННЯ ВОДНЕВМІСНОГО ГАЗУ НА ПОКАЗНИКИ ДИЗЕЛЯ В НАВАНТАЖУВАЛЬНОМУ РЕЖИМІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Говорун, А. Г.; Корпач, А. О.; Філоненко, О. Д.; Говорун, А. Г.; Корпач, А. А.; Филоненко, А. Д.; Govorun, A.; Korpach, A.; Filonenko, A.Проаналізовано результати експериментальних досліджень дизеля 4Ч11,0/12,5 (Д-241) за навантажувальною характеристикою (n=1500 хв-1) за сталої величини добавки водневмісного газу.Документ ВПЛИВ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ НА ПОКАЗНИКИ АВТОМОБІЛЯ ПРИ ВИКОРИСТАННІ БІОПАЛИВА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Корпач, А. О.; Левківський, О. О.; Корпач, А. А.; Левковский, А. А.; Korpach, A.; Levkivskyi, O.Подано результати розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин дизелем автомобіля, що працює на біопаливі. Розрахунки виконано для автомобіля, що рухається в режимах міського їздового циклу, враховуючи зміну стану та профілю дорожнього покриття, що характеризуються коефіцієнтом опору коченню і кутом нахилу повздовжнього профілю дороги.Документ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МОМЕНТУ ОПОРУ ПОВОРОТУ ЗАДНЬОЇ ОСІ НАПІВПРИЧЕПА ГІБРИДНОГО АВТОПОЇЗДА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Босенко, В. М.; Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тимков, О. Н.; Босенко, В. Н.; Sakhno, V.; Poliakov, V.; Timkov, O.; Bosenko, V.Визначено кути нахилу осі шворня керованих коліс задньої осі напівпричепа, за яких як ваговий стабілізуючий момент, так і момент бічних реакцій досягають свого максимального значення. Ці моменти необхідно враховувати при визначенні потужності електродвигуна, який використовують для повороту керованих коліс напівпричепа гібридного автопоїзда.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016)Документ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ ОБСТЕЖЕННЯ ПАСАЖИРОПОТОКІВ НА МІСЬКИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Рубан, Д. П.; Підгорний, М. В.; Рубан, Г. Я.; Рубан, Д. П.; Подгорный, М. В.; Рубан, Г. Я.; Ruban, D.; Pidhornyi, M.; Ruban, H.Проведено аналіз сучасних електронних систем обстеження пасажиропотоків. Наведено їх переваги та недоліки. Доведено ефективність застосування сучасних методів ав-томатизованого обстеження пасажиропотоків міських автобусних маршрутів. Наведено критерії точності автоматизованих методів обстеження пасажиропотоків та рекомендації щодо їх обчислення.Документ ИДЕНТИФИКАЦИЯ ПАРАМЕТРА ДЕМПФИРОВАНИЯ ПНЕВМОПОДВЕСКИ ГОРОДСКОГО АВТОБУСА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Мисько, Е. М.; Місько, Є. М.; Misko, E.Определены характеристики демпфирования пневматической подвески колесного транспортного средства (КТС) на основе сопоставления результатов натурного эксперимента и результатами математического моделирования колебаний системы, отвечающих условиям эксперимента.Документ ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ПОВЕРХНОСТНОГО ПЛАСТИЧЕСКОГО ДЕФОРМИРОВАНИЯ ДЕТАЛЕЙ АВТОМОБИЛЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Бутаков, Б. И.; Марченко, Д. Д.; Артюх, В. А.; Зубехина-Хайят, А. В.; Бутаков, Б. І.; Марченко, Д. Д.; Артюх, В. О.; Зубехіна-Хайят, О. В.; Butakov, B.; Marchenko, D.; Artyukh, V.; Zubekhina-Khayat, A.Описаны способы и устройства для их реализации и инновационные технологии для поверхностного пластического деформирования обкатыванием роликами со стабилизацией рабочего усилия, ударным раскатыванием гибкими игольчатыми роликами, обкатыванием сложных поверхностей клиновым роликом, раздачи с помощью электрогидравлического эффекта (ЭГЭ) поршневых пальцев.Документ КОНТАКТНЫЕ СИЛЫ ТРЕХКОЛЕСНОГО ЭКИПАЖА НА СПИРАЛЬНО-ВИНТОВЫХ ТРАССАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Кравец, В. В.; Басс, К. М.; Кравец, Т. В.; Зубарев, Н. С.; Кравець, В. В.; Бас, К. М.; Кравець, Т. В.; Зубарєв, М. С.; Kravets, V.; Bas, K.; Kravets, T.; Zubaryev, M.Предлагается модель кинетики трехколесного экипажа при различных режимах движения. Аналитически определяются контактные силы с учетом признака ведущего-ведомого колеса.Документ О ПОТЕНЦИАЛЕ ТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ АКТИВОВ АВТОХОЗЯЙСТВА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Вильский, Г. Б.; Захарченко, В. В.; Вільський, Г. Б.; Захарченко, В. В.; Vilskyi, G.; Zakharchenko, V.Предложен алгоритм оценки потенциала сбережения технологических активов в автотранспортном предприятии. Даются рекомендации по организации работ с эффективным использованием энергетических ресурсов. Показаны пути достижения высокой конкурентной способности автохозяйства, содержащие проведение энергоаудита и разработку энергетических баланса и паспорта.Документ ПОЛІПШЕННЯ ПАЛИВНОЇ ЕКОНОМІЧНОСТІ СУЧАСНОГО БЕНЗИНОВОГО ДВИГУНА В РЕЖИМІ ХОЛОСТОГО ХОДУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Гутаревич, Ю. Ф.; Карев, С. В.; Шуба, Є. В.; Гутаревич, Ю. Ф.; Карев, С. В.; Шуба, Е. В.; Hutarevych, Y.; Karev, S.; Shuba, Y.Наведено результати досліджень впливу добавки водневмісного газу до повітряного заряду бензинового двигуна 4Ч 7,65/7,56 із сучасною системою впорскування та зворотним зв’язком на паливну економічність та екологічні показники при роботі в режимі холостого ходу.Документ ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СТАНДАРТНИХ ПАЛИВ І ГАЗУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Дикун, Т. В.; Плитус, А. М.; Дыкун, Т. В.; Плытус, А. М.; Dykun, T.; Plytus, A.Проводиться порівняльний аналіз експлуатаційних витрат, які виникають при ви-користанні для живлення двигуна внутрішнього згоряння стандартних палив і стиснутого та зрідженого газу. Згідно результатів досліджень найбільше змінюються витрати на пальне, ремонт і технічне обслуговування автомобілів.Документ ПРОИЗВОДСТВЕННО-ЛОГИСТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ И РЕМОНТА АВТОМОБИЛЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Вильский, Г. Б.; Гильмутдинов, Ш. А.; Вільський, Г. Б.; Гільмутдінов, Ш. А.; Vilsky, G.; Gilmutdinov, Sh.Разработана методика управления информационными потоками в производственно-логистическом планировании технического обслуживания и ремонта автомобильного транспорта. Выполнение рабочих заданий обеспечивается компонентами САПР технологических процессов. Предложенные результаты исследования и разработки позволяют совершенствовать операционные циклы готовности автомобилей, что повышает конкурентоспособность автотранспортного предприятия.Документ ПІДВИЩЕННЯ ЗНОСОСТІЙКОСТІ ЧАВУННИХ ДЕТАЛЕЙ ПОВЕРХНЕВИМ ЗМІЦНЕННЯМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Гурей, Т. А.; Гурей, Т. А.; Hurey, T.Досліджено, що фрикційне зміцнення істотно підвищує зносостійкість пари «сірий чавун СЧ 20 – сірий чавун СЧ 20» при терті з граничним мащенням. Під час фрикційного зміц-нення у поверхневих шарах формуються білі шари з нанокристалічною структурою.Документ РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ДИЗЕЛЯ ДЛЯ РОБОТИ НА БІОГАЗІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Пилипенко, О. М.; Шльончак, І. А.; Пилипенко, А. М.; Шленчак, И. А.; Pilipenko, А.; Shlenchak, I.Проведено аналіз сучасного стану використання газоподібних палив у двигунах внутрішнього згоряння. Наведено ефективні способи використання газу в дизелях. Запропоновано здешевлену систему живлення дизеля біогазом. Визначено витрати дизельного та газодизельного палива під час роботи двигуна DONG FENG залежно від швидкості руху транспортного засобу.Документ СИСТЕМНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАЧАНЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Підгорний, М. В.; Лук’янченко, О. Ю.; Подгорный, М. В.; Лукьянченко, О. Ю.; Pidhornyi, M.; Lukyanchenko, O.Запропоновано підхід до проектування, планування та управління ланцюгами постачань із застосуванням системної оптимізації на всіх етапах життєвого циклу ланцюга по-стачань, що передбачає інтеграцію й управління всіма організаціями і видами діяльності, що входять до ланцюга постачань.Документ СИСТЕМНЫЙ ПОДХОД В ПРИМЕНЕНИИ ДОБАВОК, ОБЕСПЕЧИВАЮЩИХ ВОССТАНОВЛЕНИЕ ЭКСПЛУАТАЦИОННЫХ ПАРАМЕТРОВ ДВИГАТЕЛЕЙ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Левченко, А. В.; Наглюк, И. С.; Осипенко, Д. В.; Левченко, О. В.; Наглюк, І. С.; Осипенко, Д. В.; Levchenko, А.; Nahliuk, I.; Osypenko, D.Предложен общий методический подход к решению задачи применения присадок к ДВС, обеспечивающих восстановление его эксплуатационных параметров без текущего ре-монта, связанного с разборкой двигателя и заменой его деталей. Подход основан на моделировании и трибодиагностике работы основных узлов трения ДВС в лабораторных условиях.