2010, Випуск 01
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5455
Переглянути
Перегляд 2010, Випуск 01 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Алгоритм роботи системи керування автоматизованими коробками передач автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Смирнов, О. П.; Кальянов, Г. К.; Кубата, В. Г.; Smirnov, O.; Kalyanov, G.; Kubata, V.; Смирнов, О. П.; Кальянов, Г. К.; Кубата, В. Г.Розглянуто розробку алгоритмів роботи системи керування автоматизованими коробками передач автотранспортних засобів і наведено результати щодо їх практичного використання на прикладі вантажного автомобіля КамАЗ.Документ Визначення розмірів пошкоджень дорожнього покриття на основі фрактального методу обробки зображень(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Полярус, О. В.; Сотнікова, М. М.; Самойленко, М. С.; Полярус, А. В.; Сотникова, М. Н.; Самойленко, М. С.; Polyarus, A.; Sotnikova, M.; Samoilenko, M.Запропоновано методику визначення розмірів пошкоджень на дорожньому покритті на основі фрактальної обробки зображеньДокумент Гнучка мобільна комп’ютеризована система екологічного моніторингу наземних транспортних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Хабаров, В. О.; Верченко, В. В.; Habarov, V.; Verchenko, V.Розглянуто проблеми екологічного становища автомобільних магістралей, зокрема забруднення атмосферного повітря за рахунок викидів небезпечних речовин в атмосферу через вихлопні гази транспортних засобів та питання радіаційної небезпеки дорожнього середовища руху.Документ Дослідження ударного індукційно-динамічного двигуна, призначеного для формовки автомобільних кузовів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Болюх, В. Ф.; Рассоха, М. О.; Рассоха, М. А.; Bolukh, V.; Rassokha, M.Описано будову та принцип дії ударного індукційно-динамічного двигуна, призначеного для формовки автомобільних кузовів. Запропоновано методику експериментального визначення основних робочих характеристик привода. Результати експериментів порівняні з даними, обчисленими за допомогою математичної моделі.Документ Електропровідність антифризу і концентрація продуктів корозії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Наглюк, М. І.; Naglyuk, М.; Наглюк, М. И.Отримано залежність зміни електропровідності антифризу від концентрацій продуктів корозійного зношування.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010)Документ Задача синтеза алгоритма функционирования АСУ дорожным движением в мегаполисах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Гецович, Е. М.; Семченко, Н. А.; Король, В. Ю.; Гецович, Є. М.; Семченко, Н. О.; Король, В. Ю.; Getsovich, E.; Semchenko, N.; Korol, V.Предложена концепция и структура АСУ дорожным движением в мегаполисах, где в качестве исходных данных используются параметры улично-дорожной сети и оперативная информация о транспортных потоках, а также эмпирико-стохастический подход к моделированию и прогнозированию развития ситуации.Документ Критерии идентификации параметров хаотической динамики управляемого объекта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Михалев, А. И.; Гуда, А. И.; Деревянко, А. И.; Михальов, О. І.; Гуда, А. І.; Дерев’янко, О. І.; Mikhaylev, A.; Guda, A.; Derevyanko, A.Рассмотрены вопросы определения и использования специальных критериев для задачи идентификации нелинейных динамических систем. Предложен подход к созданию критериев идентификации, пригодных для идентификации систем, проявляющих свойства хаотической динамики.Документ Маховик переменного момента инерции(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Ильченко, А. В.; Ломакин, В. О.; Ільченко, А. В.; Ломакін, В. О.; Ilchenko, A.; Lomakin, V.Предложена новая конструкция маховика переменного момента инерции для двигателя внутреннего сгорания.Документ Методи системного розрахунково-аналітичного й стендового діагностування легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Говорущенко, М. Я.; Горбік, Ю. В.; Govoruschenko, М.; Gorbik, Yu.; Говорущенко, Н. Я.; Горбик, Ю. В.Розроблено принципово нову енергетичну модель діагностування витрати палива, що дозволяє просто й доступно оцінювати загальний стан машин, а також окремих агрегатів за виміром й аналізом окремих і загальних ККД агрегатів.Документ Методика определения остаточного ресурса кузова автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Быков, А. М.; Биков, О. М.; Bikov, A.Рассмотрена методика определения состояния кузова транспортного средства по результатам измерения контрольных точек измерительным стендом CELLETE NAJA.Документ Моделирование нестационарного электромагнитного поля для одновитковых индукторных систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Васюков, Д. В.; Хавин, В. Л.; Хавін, В. Л.; Vasiukov, D.; Khavin, V.Документ Моделювання заторових ситуацій по вулично-дорожній мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Абрамова, Л. С.; Ширін, В. В.; Abramova, L.; Shirin, V.; Абрамова, Л. С.; Ширин, В. В.Запропоновано імітаційну модель заторових ситуацій по вулично-дорожній мережі, яка дозволяє ліквідовувати їх в найкоротший термін або не допускати виникненняДокумент Один з підходів до оцінки стійкості систем управління рухом автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Лабенко, Д. П.; Labenko, D.Розглянуто систему управління рухомими об’єктами, її характеристика. Запропоновано один із підходів до оцінки основного показника стійкості систем управління – імовірність функціонування системи із заданою якістю в умовах різного впливу на її елементи.Документ Параметрична оптимізація системи автоматичного управління запалюванням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Дзюбенко, О. А.; Dziubenko, A.; Дзюбенко, А. А.Розроблено метод отримання оптимальних параметрів системи автоматичного управління запалюванням. Оптимізація проводиться за критерієм якості, що включає екологічні й техніко-економічні параметри автомобіля, це дозволяє налаштовувати систему враховуючи режим експлуатації автомобіля.Документ Поведение электронных блоков и устройств под действием ударных нагрузок при ДТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Торлин, В. Н.; Ветрогон, А. А.; Огрызков, С. В.; Торлін, В. М.; Ветрогон, О. А.; Огризков, С. В.; Torlin, V.; Vetrogon, А.; Ogryzkov, S.Рассматривается процесс воздействия ударных нагрузок на элементы конструкции автомобиля, содержащие электронные устройства, предназначенные для обеспечения его пассивной безопасности, сравнивается время их срабатывания со скоростью распространения ударной волны.Документ Повышение эффективности определения потоков насыщения(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Денисенко, О. В.; Филимонова, А. С.; Денисенко, О. В.; Філімонова, А. С.; Denysenko, O.; Filimonova, A.Представлен краткий обзор методов определения потока насыщения (ПН). Предложены модели для определения временных интервалов очереди автомобилей у стоп-линии и величины идеального ПН. Проведена оценка результатов моделирования по экспериментальным данным.Документ Принципи побудови централізованого багатоцільового, оптимального регулювання рухом транспортних засобів у містах та регіонах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Альошин, Г. В.; Сословський, В. Г.; Ярута, А. М.; Alijoshin, G.; Soslovsky, V.; Yaruta, A.; Алёшин, Г. В.; Сословский, В. Г.; Ярута, А. М.Представлено принципи побудови централізованого багатоцільового оптимального регулювання транспортним рухом. Наведено міру якості управління рухом, постановку та метод вирішення динамічних задач векторної оптимальної маршрутизації, функціональні рівні інформаційно-навігаційної системи.Документ Проблема створення єдиного інформаційного простору транспортних організацій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Богомолов, В. О.; Алексієв, В. О.; Богомолов, В. А.; Алексеев, В. О.; Bogomolov, V.; Aleksiyev, V.Розглянуто проблему інформатизації транспортних системДокумент Прогнозирование возмущений в системах управления транспортными средствами на основе методов вычислительного интеллекта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2010) Любчик, Л. М.; Колбасин, В. А.; Колбасін, В. А.; Lyubchik, L.; Kolbasin, V.Рассмотрена задача прогнозирования возмущений в системах управления транспортными средствами. На основе ядерного похода получены рекуррентные алгоритмы идентификации и прогнозирования временных рядов возмущений.