Кафедра комп'ютерних систем
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3860
Переглянути
Перегляд Кафедра комп'ютерних систем за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 136
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ CLOUD СOMPUTING (хмарні обчислення) в задачах управління транспортними та дорожніми підприємствами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ткаченко, Андрій ОлександровичМетою роботи є зниження витрат та підвищення технологічності розгортання клієнт-серверної технології в задачах маршрутизації транспортних машин та систем. Для досягнення цієї мети треба вирішити задачу надання учасникам перевізного процесу, особам, що приймають рішення з віртуального управління транспортними та дорожніми організаціями, інформацію про дорожні ситуації.Документ GRID –технології в транспортній інфраструктурі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сердюков, Олег ЮрійовичМета – впровадження GRID-технологій для поліпшення в транспортну систему Об`єкт дослідження – транспортна інфраструктура міста Предмет дослідження – інформаційний простір транспортної системи міста.Документ INDUSTRY 4 в утриманні автомобільних доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Малюга, Антон ВолодимировичРобота присвячена комп’ютеризації утримання доріг за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технології (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики дорожній галузі її інфраструктури. У цьому саме промисловий підхід або Industry 4 буде робочим інструментом для підготовки керуючих рішень з розподілу та раціональному використанню ресурсів, які виділяються на ремонт, експлуатацію та реконструкцію автомобільних доріг.Документ INDUSTRY 4.0 в задачах просторово часової орієнтації автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Стадольський, Роман МихайловичНауковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автотрансферу за технологією WEB та переходу до ІТ industry 4. Практичний результат передбачає застосування програмної інженерії у розвитку нових стартапів з об'єднання внутрішньої та зовнішньої телематки АКС, самоорганізації та мехатронізації автомобільної електроніки. Прогнозним припущенням досягнення мети, визначеної в АВР, є застосування її результатів автомобільними транспортними комерційними та державними, приватними компаніями і фізичними особами України.Документ WEB 4 рішення геопозицювання АТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Макаров, Андрій ЕрікіРобота присвячена WEB 4 рішенням з геопозицювання автомобільного транспорту. Під WEB 4 розуміється, перш за все, інтелектуальна технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики автомобільного трансферу (автотрансферу). Це є теоретична та практична основа самоорганізації засобів пересування пасажирів та вантажу.Документ Web-сервіс для аналізу роботи сайтів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нестеренко, Сергій ОлеговичВ дипломній роботі був розроблений автоматизований сервіс, який проводить аналіз та збір інформації з різних веб-сайтів. При цьому перевіряє інформацію на відповідні критерії та валідує її.Документ Автоматизована інформаційна система визначення порушень ПДР(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хамза, Ілля СамірВ роботі розроблено автоматизовану інформаційну систему визначення порушень ПДР та представлено результати. Розроблена система може підвищити безпеку транспортного руху шляхом посилення контролю над транспортним рухом.Документ Аналіз та моделювання функціонування транспортних систем за допомогою комп’ютерних систем та технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козачок, Лариса МиколаївнаОб’єкт дослідження – перспективні інструменти систем комп’ютерної математики для аналітичного та імітаційного моделювання інтенсивності транспортних потоків. Предмет дослідження – автоматизація аналізу та моделювання функціонування транспортних систем. Метою дипломної роботи є аналіз та дослідження транспортних систем та процесів їх функціонування за допомогою застосування комп'ютерних систем та технологій, які використовуються при аналізі процесів, що вивчаються, та процесів в самих комп'ютерних системах. Основні завдання та характеристики бажаних результатів (наукові або практичні) – описати цілі, функції, види існуючих методів розробки моделей за допомогою систем комп’ютерної математики, описати авторегресійну модель інтенсивності транспортного потоку залежно від часу, оцінити параметри розробленої моделі та розмір вибірки, необхідної для адекватного та точного дослідження, провести велике число моделювань для визначення розподілу оцінок авторегресійної моделі, побудувати імітаційну модель руху транспорту у певній транспортній мережі, провести дослідження економічних показників розробки проекту побудови моделей.Документ Веб-додаток для клієнтської частини з використанням технологій Big Data(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Стегній, Андрій ВолодимировичРезультат полягає у доведенні доцільності розробки програмного забезпечення з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра спеціальності 122 Комп’ютерні науки з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерного ресурсу. Особливо слід визначити комплексний характер цієї роботи. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.Документ Веб-рішення для моніторингу каталогів постачальників автомобільної продукції. Частина 1. Пошук та основна інформація по автомобілям(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Усик, Ярослав ОлеговичБуло проведено розробку оптимального веб-рішення для зручного пошуку автомобілів за оптимальною ціною. Дане веб-рішення допомагає знаходити автомобілі з найбільш оптимальною ціною серед усіх оголошень представлених в мережі Інтернет.Документ Веб-рішення для моніторингу каталогів постачальників автомобільної продукції. Частина 2. Пошук та основна інформація по комплектуючим автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рафальський, Олександр ЮрійовичВ процесі виконання було проведено аналіз проектів конкурентів, в результаті якого було виявлено, який контент найбільш прийнятий, як він оформлений, переваги та недоліки існуючих проектів. Проектування сайту проведено на основі аналізу цільової аудиторії, визначених типових персонажів та їх сценаріїв. Створено прототип основних сторінок сайту, який визначає майбутній інтерфейс і дизайн. Проаналізована функціональність сайту з точки зору юзабіліті.Документ Використання мультиагентів в транспортних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коява, Андрій ЗурабовичМета - є розробка моделей і методів, а також програмної платформи і технології ситуаційного управління транспортними системами для побудови інтелектуальних систем управління транспортом в реальному часі в умовах невизначеності. Об`єкт дослідження – Процеси управління транспортними системами для підвищення ефективності діяльності. Предмет дослідження – Моделі, методи і засоби ситуаційного управління в реальному часі.Документ Використання технології Web 4 в геопозиціонуванні автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козлов, Олександр ЮрійовичЦільова настанова передбачала об’єкт дослідження – процес розгортання хмари мережевої підтримки мультіагентної технології. Мета роботи – удосконалення перевізного процесу для ланцюга виробник, перевізник, отримувач та підвищення ефективності віртуального управління автомобільним трансфером. Метод дослідження – аналогія та синергетичне сприйняття перевізного процесу автомобільного трансферу. Треба довести доцільність розробки програмної платформи програмного забезпечення автомобільного трансферу за технологією WEB 1-4 та перенесенні віртуального управління в хмарну середу industry 4.0 як з технічної так і економічної точки зору клієнтури автотрансферу. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автотрансферу за технологією WEB та переходу до ІТ industry 4. Завдання – Визначення вимог до створення ІТ-індустрії або надання ІТ-послуг на автотранспорті, рекомендації щодо логістики їх успішного виконання. Логістика (віртуальна логістика) зосереджена на впровадженні та імплементації основних положень Cloud Computing, тестування та моделювання WEB на транспорті. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення АКС за технологією WEB 2 та переходу до ІТ Industry 4. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра фаху 122 (комп’ютерні науки) з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики.Документ Виявлення застарілих коментарів у програмних кодах систем інформаційного забезпечення транспортної логістики(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гладких, Даніїл ДмитровичРозроблено інструмент для виявлення застарілих коментарів у вигляді плагіну для IntelliJ IDEA. Плагін використовує механізм інспекцій та IntelliJ Platform для отримання інформації з методів з коментарями, яка подається на вхід глибокої нейронної мережі, навченої для виявлення застарілих коментарів. Застарілі коментарі підсвічуються в коді, привертаючи увагу розробника. З метою подальшого покращення якості моделей було розроблено інструмент для збирання та автоматичної розмітки прикладів для завдання виявлення застарілих коментарів. Інструмент також використовує переваги IntelliJ Platform і, крім необхідної інформації про методи з коментарями, збирає додаткову (інформацію про рефакторинги, метрики схожості для векторних уявлень тощо). Розроблено метод ручної розмітки даних для виявлення застарілих коментарів, що використовує краудсорсинг. Для цього створено інтерфейс, інструкції, контрольні та навчальні завдання. В результаті експерименту розмічено 1000 прикладів та задіяно кілька тисяч користувачів.Документ Віртуальна логістика АКС (CSS)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Євтєєв, Вечеслав ВолодимировичРобота присвячена застосуванню хмарних рішень у розвитку автомобільної логістики. Під автомобільною логістикою розуміється, перш за все, інтелектуальна технологія (відповідно логіки розуміння людини) керування дорожнім рухом у цілому та фізичною особою окремого автомобілю. Це є теоретична та практична основа самоорганізації засобів просторово-часової орієнтації транспортних засобів.Документ Віртуальна машина динамічної символьної реалізації у середовищі програмування Java і Kotlin для підтримки логістичних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Покутная, Дар'я ОлегівнаМета: Розробка віртуальної машини динамічної символьної реалізації у середовищі програмування Java і Kotlin з метою підтримки функціонування логістичних систем. Об’єкт дослідження –Дослідження процесів проектування та розробки віртуальних машин динамічної символьної реалізації для забезпечення роботи логістичних систем. Предмет дослідження – Віртуальна машина динамічної символьної реалізації в середовищі програмування Java і Kotlin. Розроблено та реалізовано віртуальну машину для динамічного символьного виконання на мовах програмування Java та Kotlin на основі вже існуючого символьного движка та прототипу специфічної підсистеми виконання в UnitTestBot. Розроблена підсистема також інтегрована в інструмент UnitTestBot, що робить генерацію тестів надійнішою без зменшення покриття коду.Документ Децентралізоване мультиагентне планування на основі навчання для використання у транспортній логістиці(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Полтавська, Єлизавета ГеннадіївнаМета роботи полягає у дослідженні узагальнюючих методів для децентралізованого PO-MAPF. Об’єкт дослідження – дослідження узагальнюючих методів для децентралізованого PO-MAPF для використання у транспортній логістиці. Предмет дослідження – алгоритм Distributed Heuristic Communication (DHC). Розроблено новий метод, DHC-R. Реалізація, псевдокод та ваги моделей доступні у відкритому доступі для використання у транспортній логістиці.Документ Дорожній портал для оптимізації віртуального управління дорожніми підприємствами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кот, Михайло ВіталійовичУ зв’язку з постійним інформаційним розвитком суспільства та його промислової складової нові транспортні системи і машини досягли високого інформаційного рівня досконалості. Відповідно з’явилося нове протиріччя між стрімким розвитком засобів та методів інформатизації складних об’єктів і систем та гетерогенним характером існуючих підсистем та ланок транспортного комплексу України, що характерно і для ринку транспортних послуг. Мета дослідження – підвищенні ефективності віртуального управління автомобільними транспортом для забезпечення конкурентоспроможності транспортних та дорожніх підприємств України.Документ Дорожній транспортний портал АТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гуськов, Данило СергійовичРобота присвячена комп’ютеризації дорожньої галузі за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики. Це є теоретична та практична основа утримання автомобільних доріг. Основа поєднання клієнт серверних застосувань, інтелектуалізації логістики автомобільного транспорту з богатоагентнимі системами. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Дослідження методів розпізнавання образів на прикладі систем е-commerce(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Залата, Артур ОлеговичОб’єкт – методи розпізнавання образів, програми машинного зору, системи машинного навчання. Мета роботи – проектування та створення програмної системи, яка дозволяє розпізнавати та ідентифікувати товар за його зображенням, визначати його категорію та знаходити за артикулом в електронних магазинах. В роботі проведений аналіз предметної галузі, досліджені основні методи та фреймворки машинного зору, проведений аналіз актуальних технологій, розроблена програма із використанням знань, набутих під час дослідження.