Кафедра комп'ютерних систем
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра комп'ютерних систем за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 74
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CLOUD СOMPUTING (хмарні обчислення) в задачах управління транспортними та дорожніми підприємствами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ткаченко, Андрій ОлександровичМетою роботи є зниження витрат та підвищення технологічності розгортання клієнт-серверної технології в задачах маршрутизації транспортних машин та систем. Для досягнення цієї мети треба вирішити задачу надання учасникам перевізного процесу, особам, що приймають рішення з віртуального управління транспортними та дорожніми організаціями, інформацію про дорожні ситуації.Документ GRID –технології в транспортній інфраструктурі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сердюков, Олег ЮрійовичМета – впровадження GRID-технологій для поліпшення в транспортну систему Об`єкт дослідження – транспортна інфраструктура міста Предмет дослідження – інформаційний простір транспортної системи міста.Документ INDUSTRY 4 в утриманні автомобільних доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Малюга, Антон ВолодимировичРобота присвячена комп’ютеризації утримання доріг за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технології (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики дорожній галузі її інфраструктури. У цьому саме промисловий підхід або Industry 4 буде робочим інструментом для підготовки керуючих рішень з розподілу та раціональному використанню ресурсів, які виділяються на ремонт, експлуатацію та реконструкцію автомобільних доріг.Документ INDUSTRY 4.0 в задачах просторово часової орієнтації автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Стадольський, Роман МихайловичНауковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автотрансферу за технологією WEB та переходу до ІТ industry 4. Практичний результат передбачає застосування програмної інженерії у розвитку нових стартапів з об'єднання внутрішньої та зовнішньої телематки АКС, самоорганізації та мехатронізації автомобільної електроніки. Прогнозним припущенням досягнення мети, визначеної в АВР, є застосування її результатів автомобільними транспортними комерційними та державними, приватними компаніями і фізичними особами України.Документ WEB 4 рішення геопозицювання АТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Макаров, Андрій ЕрікіРобота присвячена WEB 4 рішенням з геопозицювання автомобільного транспорту. Під WEB 4 розуміється, перш за все, інтелектуальна технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики автомобільного трансферу (автотрансферу). Це є теоретична та практична основа самоорганізації засобів пересування пасажирів та вантажу.Документ Web-сервіс для аналізу роботи сайтів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нестеренко, Сергій ОлеговичВ дипломній роботі був розроблений автоматизований сервіс, який проводить аналіз та збір інформації з різних веб-сайтів. При цьому перевіряє інформацію на відповідні критерії та валідує її.Документ Автоматизована інформаційна система визначення порушень ПДР(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хамза, Ілля СамірВ роботі розроблено автоматизовану інформаційну систему визначення порушень ПДР та представлено результати. Розроблена система може підвищити безпеку транспортного руху шляхом посилення контролю над транспортним рухом.Документ Веб-рішення для моніторингу каталогів постачальників автомобільної продукції. Частина 1. Пошук та основна інформація по автомобілям(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Усик, Ярослав ОлеговичБуло проведено розробку оптимального веб-рішення для зручного пошуку автомобілів за оптимальною ціною. Дане веб-рішення допомагає знаходити автомобілі з найбільш оптимальною ціною серед усіх оголошень представлених в мережі Інтернет.Документ Веб-рішення для моніторингу каталогів постачальників автомобільної продукції. Частина 2. Пошук та основна інформація по комплектуючим автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рафальський, Олександр ЮрійовичВ процесі виконання було проведено аналіз проектів конкурентів, в результаті якого було виявлено, який контент найбільш прийнятий, як він оформлений, переваги та недоліки існуючих проектів. Проектування сайту проведено на основі аналізу цільової аудиторії, визначених типових персонажів та їх сценаріїв. Створено прототип основних сторінок сайту, який визначає майбутній інтерфейс і дизайн. Проаналізована функціональність сайту з точки зору юзабіліті.Документ Використання мультиагентів в транспортних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коява, Андрій ЗурабовичМета - є розробка моделей і методів, а також програмної платформи і технології ситуаційного управління транспортними системами для побудови інтелектуальних систем управління транспортом в реальному часі в умовах невизначеності. Об`єкт дослідження – Процеси управління транспортними системами для підвищення ефективності діяльності. Предмет дослідження – Моделі, методи і засоби ситуаційного управління в реальному часі.Документ Віртуальна логістика АКС (CSS)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Євтєєв, Вечеслав ВолодимировичРобота присвячена застосуванню хмарних рішень у розвитку автомобільної логістики. Під автомобільною логістикою розуміється, перш за все, інтелектуальна технологія (відповідно логіки розуміння людини) керування дорожнім рухом у цілому та фізичною особою окремого автомобілю. Це є теоретична та практична основа самоорганізації засобів просторово-часової орієнтації транспортних засобів.Документ Дорожній портал для оптимізації віртуального управління дорожніми підприємствами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кот, Михайло ВіталійовичУ зв’язку з постійним інформаційним розвитком суспільства та його промислової складової нові транспортні системи і машини досягли високого інформаційного рівня досконалості. Відповідно з’явилося нове протиріччя між стрімким розвитком засобів та методів інформатизації складних об’єктів і систем та гетерогенним характером існуючих підсистем та ланок транспортного комплексу України, що характерно і для ринку транспортних послуг. Мета дослідження – підвищенні ефективності віртуального управління автомобільними транспортом для забезпечення конкурентоспроможності транспортних та дорожніх підприємств України.Документ Дорожній транспортний портал АТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гуськов, Данило СергійовичРобота присвячена комп’ютеризації дорожньої галузі за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики. Це є теоретична та практична основа утримання автомобільних доріг. Основа поєднання клієнт серверних застосувань, інтелектуалізації логістики автомобільного транспорту з богатоагентнимі системами. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Застосування комп’ютерного зору для розпізнавання обличчя людини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кньовець, Валентин СвятославовичВ зв'язку з розвитком обчислювальних можливостей комп'ютерних систем отримують велике поширення біометрична система автентифікації, за допомогою яких можливо розпізнавати людей по їх біометричних даним. На сьогоднішній день більшість підприємств уже використовує свої охоронні системи які враховують біометричну інформацію. За допомогою таких біометричних систем ідентифікації можна підвищити безпеку підприємства та його співробітників. Також цією системою користуються банки, аеропорти та державні установи такі як поліція, школи, університети та інші. Дана робота присвячена розробці системи яка здатна виявити та розпізнати обличчя людини на відео зображенні для подальшого використання в різних системах доступу.Документ Застосування комп’ютерного зору для розпізнавання обличчя людини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кньовець, Валентин СвятославовичУ кваліфікаційній роботі студента Кньовця В. С. розглянуто актуальну проблему створення систем комп'ютерного зору. Автор зосередив свою увагу на загальних проблемах сучасних комп’ютерних систем комп'ютерного зору, використання їх на транспортно-дорожньому комплексі, та визначив концепцію їх створення. Був проведен аналіз концепції створення систем комп'ютерного зору, особлива увага приділялась математичному та програмному забезпеченню. Також було розроблено програмне забезпечення для виявлення об’єктів на відеозображенні. Автор аналізує концепії побудови систем комп'ютерного зору, принципи їх створення. Основна увага в роботі приділена розробці програмного забезпечення для розпізнавання об’єктів на відеозображенні. Також в роботі проведен аналіз надійності та техніко-економічне дослідження розробки.Документ Комп’ютерна інженерія АКС (ССS)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ніколаєнко, Анастасія СергївнаРобота присвячена комп’ютеризації, перш за все, інтелектуальної технологія (відповідно логіки розуміння людини) телематики та синергетики автомобільного транспорту інфраструктури пересування вантажів та пасажирів. Це є теоретична та практична основа самоорганізації автотрансферу. Вона поєднуються з клієнт серверними застосуваннями, інтелектуалізацією логістики автомобільного транспорту у цілому. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Нейронет та синергетика (Логіка розуміння людини та Нейромережи )(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Комаров, Андрій ВячославовичРобота присвячена удосконаленню та інформаційному розвитку транспортних систем, технологій і наданню транспортних послуг населенню. та організаціям. можна визначати як багаторівневу транспортну інфраструктуру. Це є теоретична та практична основа самоорганізації умов пересування пасажирів та вантажу. Вона поєднуються з клієнт серверними застосуваннями, інтелектуалізації логістики автомобільного транспорту у цілому. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Оптимізація штучних нейронних мереж на базі методів еволюційного моделювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Желновач, Владислав ПавловичНа базі нейро-алгоритму створений веб-додаток який дозволяє моделювати еволюційну систему та вирішує задачу оптимізації її поведінки в залежності від оточуючого середовища.Документ Програмно-апаратне забезпечення системи реєстрації характеристик випромінювання антен(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Хруслов, Максим МихайловичДипломна робота присвячена створенню програмно-апаратного комплексу для реєстрації характеристик випромінювання антен. Для демонстрації роботи комплексу використовується безехова камера з поворотним пристроєм та необхідною апаратурою для вимірювання. Результатами виконання дипломного проекту є діаграми спрямованості та варіанти їх обробки для різних типів антен. Метою роботи є створення простого та доступного програмно-апаратного комплексу, який надає широкий спектр можливостей щодо дослідження діаграм спрямованості випромінювачів. Об’єкт дослідження це процес розробки та створення програмно-апаратного комплексу аналізу експериментальних даних дослідження антен. Предметом дослідження роботи виступають методи та алгоритми передачі, обробки та аналізу даних.Документ Проектування та розробка кросплатформного навчаючого програмного забезпечення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Котенко, Богдан Олександрович