2015
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1241
Переглянути
Перегляд 2015 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 45
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтегрований гiдропневмоакумулятор будiвельно-дорожнiх, пiдйомно-транспортних машин i устаткування(2015) Хмара, Леонiд Андрiйович; Холодов, Антон ПавловичІнтегрований гідропневмоакумулятор будівельно-дорожніх, підйомно-транспортних машин і устаткування, що містить корпус, в якому утворені дві камери - верхня, що заповнюється газом, і нижня, що заповнюється рідиною, між якими розміщується роздільник середовищ, який відрізняється тим, що як корпус використовується порожниста металоконструкція машини, наприклад штовхальні бруси бульдозера, причому в одному такому корпусі може бути розташовано декілька газових і робочих камер, тобто декілька гідроакумуляторів.Документ Iнтерактивний дорожнiй тестер(2015) Алексiєв, Володимир Олегович; Алексiєв, Олег Павлович; Неронов, Сергiй МиколайовичІнтерактивний дорожній тестер, що складається з дорожнього порталу, модуля просторово часової орієнтації, супутникової навігаційної системи, приладу накопичення інформації, який відрізняється тим, що до нього додатково встановлено маршрутизатор, який пов'язується з приладом зберігання інформації та дорожнім порталом, причому запис інформації з відповідних приладів здійснюється безперервно на прилад накопичення інформації та передається на дорожній портал.Документ Автомобiль з внутрiшньою системою заднього виду(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобіль з внутрішньою системою заднього виду, який відрізняється тим, що в ньому встановлені внутрішні бокові монітори та камери заднього виду або кругового огляду.Документ Автомобiльне дверне вiкно з москiтною сiткою(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобільне дверне вікно з москітною сіткою, яке відрізняється тим, що в ньому додатково встановлюється москітна сітка, що повторює контур скла, з окремим підйомним механізмом.Документ Блок головних гальмівних циліндрів(2015) Богомолов, Віктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Залогін, Максим ЮрійовичБлок головних гальмівних циліндрів, що складається з двох головних гальмівних циліндрів, кожен з яких складається з корпусу з виконаним в осьовому напрямку глухим отвором, в якому розташований рухливо ущільнений поршень, ущільнення якого формують компенсаційну порожнину і порожнину нагнітання, причому порожнина нагнітання пов'язана з перепускним каналом, перепускні канали обох головних гальмівних циліндрів пов'язані між собою через зворотні клапани, сідло кожного зворотного клапана розташоване в корпусі і кожен зворотний клапан через проміжний елемент має кінематичний зв'язок з профільованою поверхнею поршня, який відрізняється тим, що профільована поверхня поршня кожного головного циліндра розташована в компенсаційній порожнині.Документ Високомiцний щебенево-мастиковий асфальтобетон(2015) Золотарьов, Вiктор Олександрович; Маляр, Володимир ВолодимировичВисокоміцний щебенево-мастиковий асфальтобетон (ВЩМА), що містить мінеральну частину (щебінь, пісок (штучний) та мінеральний порошок) та бітум, який відрізняється тим, що він має оптимальну структуру завдяки тому, що співвідношення вмісту мінерального порошку до вмісту бітуму складає 2,3-2,7 при вмісті компонентів мінеральної частини, мас. %: щебінь 72 пісок (штучний) 9,5-13 мінеральний порошок 15-18,5 з додаванням 4,75-5,0 % бітуму БНД 40/60 (понад 100 % мінеральної частини).Документ Електронно-пневматична гальмiвна система транспортного засобу(2015) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Рижих, Леонiд Олександрович; Красюк, Олександр Миколайович; Босенко, Євгенiй IвановичЕлектронно-пневматична гальмівна система транспортного засобу, яка містить автономні контури: контур гальмівного приводу передньої осі, контур гальмівного приводу задньої осі, контур стоянкової гальмівної системи, яка відрізняється тим, що зв'язок поміж ручним краном зворотної дії та пневматичними камерами енергоакумуляторів контуру стоянкової гальмівної системи здійснюється через нормально відкритий електропневматичний клапан та пропорційний електропневматичний модулятор, який складається з керуючого модуля та слідкуючого модуля, в корпусі керуючого модуля розташований золотник, що має на боковій поверхні зубчату рейку, механічно пов'язану з валом електродвигуна та керуючим пневмопоршнем, навантаженим пружиною в бік рейки, керуючий пневмопоршень утворює з корпусом керуючого модуля керуючу порожнину та атмосферну порожнину, при цьому керуюча порожнина розташована з боку зубчастої рейки та пневматично пов'язана з керуючою частиною контуру, а атмосферна порожнина розташована з боку слідкуючого модуля, в корпусі слідкуючого модуля виконаний отвір, в якому встановлений слідкуючий поршень, що утворює з корпусом слідкуючу порожнину, порожнину тиску та атмосферну порожнину, при цьому слідкуюча порожнина розташована з боку керуючого модуля та пневматично пов'язана з пневматичними камерами енергоакумуляторів та через впускний клапан з порожниною тиску, а через випускний клапан з атмосферною порожниною, порожнина тиску виконана в канавці поміж торцями слідкуючого поршня, пов'язана з ресивером, слідкуючий поршень навантажений в сторону слідкуючої порожнини пружиною, розташованою в атмосферній порожнині, в центральному отворі слідкуючого поршня розташований поршень з осьовим отвором, що формує впускний клапан та випускний клапан, при цьому впускний клапан виконаний у вигляді сідла на слідкуючому поршні та затвора, розташованого на поршні, навантаженого пружиною в бік сідла впускного клапана, сідло випускного клапана утворює торець поршня, а затвор випускного клапана розташований в корпусі слідкуючого модуля з можливістю переміщення в слідкуючій порожнині, при цьому затвор випускного клапана має механічний зв'язок з золотником.Документ Електронно-пневматична гальмiвна система транспортного засобу(2015) Клименко, Валерій Іванович; Шуклінов, Сергій Миколайович; Рижих, Леонід Олександрович; Красюк, Олександр Миколайович; Босенко, Євгеній ІвановичЕлектронно-пневматична гальмівна система транспортного засобу, яка містить автономні контури: контур гальмівного приводу передньої осі, контур гальмівного приводу задньої осі, контур стоянкової гальмівної системи, яка відрізняється тим, що зв'язок поміж ручним краном зворотної дії та пневматичними камерами енергоакумуляторів контуру стоянкової гальмівної системи здійснюється через нормально відкритий електропневматичний клапан та пропорційний електропневматичний модулятор, який складається з керуючого модуля та слідкуючого модуля, в корпусі керуючого модуля розташований золотник, що має на боковій поверхні зубчату рейку, механічно пов'язану з валом електродвигуна та керуючим пневмопоршнем, навантаженим пружиною в бік рейки, керуючий пневмопоршень утворює з корпусом керуючого модуля керуючу порожнину та атмосферну порожнину, при цьому керуюча порожнина розташована з боку зубчастої рейки та пневматично пов'язана з керуючою частиною контуру, а атмосферна порожнина розташована з боку слідкуючого модуля, в корпусі слідкуючого модуля виконаний отвір, в якому встановлений слідкуючий поршень, що утворює з корпусом слідкуючу порожнину, порожнину тиску та атмосферну порожнину, при цьому слідкуюча порожнина розташована з боку керуючого модуля та пневматично пов'язана з пневматичними камерами енергоакумуляторів та через впускний клапан з порожниною тиску, а через випускний клапан з атмосферною порожниною, порожнина тиску виконана в канавці поміж торцями слідкуючого поршня, пов'язана з ресивером, слідкуючий поршень навантажений в сторону слідкуючої порожнини пружиною, розташованою в атмосферній порожнині, в центральному отворі слідкуючого поршня розташований поршень з осьовим отвором, що формує впускний клапан та випускний клапан, при цьому впускний клапан виконаний у вигляді сідла на слідкуючому поршні та затвора, розташованого на поршні, навантаженого пружиною в бік сідла впускного клапана, сідло випускного клапана утворює торець поршня, а затвор випускного клапана розташований в корпусі слідкуючого модуля з можливістю переміщення в слідкуючій порожнині, при цьому затвор випускного клапана має механічний зв'язок з золотником.Документ Кольорова органо-мiнеральна сумiш(2015) Золотарьов, Вiктор Олександрович; Оксак, Сергiй Володимирович; Свинарьов, Максим ОлександровичКольорова органо-мінеральна суміш, що містить комплексне в'яжуче, мінеральний порошок, пігмент і мінеральний заповнювач, яка відрізняється тим, що як комплексне в'яжуче використовують суміш нафтополімерної смоли (65-70 %), розрідженої індустріальним мастилом (30-35 %), та термоеластопласту типу SBS у кількості 3-9 % від маси розрідженої нафтополімерної смоли, при наступному співвідношенні компонентів, мас. %: комплексне в'яжуче 5,0-7,0 мінеральний порошок 8,0-14,0 пігмент 1,0-2,0 мінеральний заповнювач решта.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2015) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Лiньков, Олег Юрiйович; Назаров, Артем ОлександровичКомбінована силова установка автотранспортного засобу,що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинні патрубки систем змащення та охолодження ДВЗ встановлено додаткові теплообмінники для попереднього нагрівання робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2015) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Лiньков, Олег Юрiйович; Назаров, Артем ОлександровичКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи змащення ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагрівання робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Комп'ютерна програма "Програма для розрахунку ймовiрностi помилки в каналi цифрового супутникового зв'язку" ("Мар")(2015) Мнушка, Оксана Василiвна; Нiконов, Олег ЯковичДокумент Комплекс зовнiшнього магнiтно-iмпульсного рихтування(2015) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Аргун, Щасяна Валiковна; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Сабокар, Олег Сергiйович1. Комплекс зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування корпусних та кузовних елементів транспортних засобів, принцип дії якого засновано на використанні енергії магнітного поля, який відрізняється тим, що містить джерело потужності - магнітно-імпульсну установку, систему управління та інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему, які з'єднані кабельним підводом через погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму. 2. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що зарядне та розрядне коло джерела потужності - магнітно-імпульсної установки з'єднуються через тиристорно-електронний пристрій, що синхронізує заряд-розряд ємнісного накопичувача для багаторазового відтворення заданої кількості імпульсів струму у розрядному колі з навантаженням-індуктором, а величину опору для обмеження струму, що забезпечує працездатність генератора, визначають із співвідношення: , (1) де: - струмообмежувальний резистор у зарядному колі; - відносний декремент затухання розрядного кола; - індуктивність розрядного кола; 3. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що розрядний контур джерела потужності - магнітно-імпульсної установки представлено сукупністю паралельних гілок, що складаються з однакових послідовно з'єднаних ємностей і комутуючих тиристорно-електронних пристроїв із загальним електричним виводом до навантаження-індуктора, причому кількість паралельних гілок вибирається виходячи з допустимого струму комутуючих тиристорно-електронних пристроїв. 4. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що накопичувач електричної енергії в джерелі потужності - магнітно-імпульсної установки використано іоністор. 5. Комплекс за пп. 1, 3, який відрізняється тим, що джерело потужності - магнітно-імпульсна установка містить у розрядному колі мостову схему випрямлення, в діагональ якої підключається навантаження-індуктор - інструмент магнітно-імпульсного рихтування. 6. Комплекс за пп. 1-5, який відрізняється тим, що на кузовну панель здійснюють багаторазову дію серії імпульсів магнітного тиску, які генерує джерело потужності - магнітно-імпульсна установка, а кількість однакових імпульсів магнітного тиску вибирають згідно зі співвідношення: , (2) де - кількість імпульсів у серії; - природне відносне зниження результативності силової дії на заготовку від імпульсу до імпульсу; - відносний ступінь наближення до максимально можливої деформації, який задається умовами виробничої операції, що виконується. 7. Комплекс за пп. 1-5, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему живлять від джерела потужності - магнітно-імпульсної установки, при цьому діапазон частот магнітного поля, що генерує джерело живлення вибирається у відповідності до до Гц, (де - товщина заготівки, - електропровідність металу заготівки, - товщина допоміжного екрана, - електропровідність матеріалу допоміжного екрана, - магнітна проникність вакууму). Робочу зону інструмента магнітно-імпульсного рихтування виконаного у вигляді електрично ізольованого кругового витка, розміщеного в пазу масивного провідного допоміжного екрана з боку кузовної панелі. 8. Комплекс за пп. 1, 7, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторна система для притягання, як з феромагнітного, так і неферомагнітного металу, у робочій зоні індуктора, виконана у вигляді двох компланарних витків прямокутної форми, з'єднаних послідовно і розміщених у пазу масивного провідного екрана, ізольованого від нього, з боку оброблюваної заготівки так, що дві сторони окремих витків, що обмежують робочу зону, є паралельними. 9. Комплекс за пп. 1, 7, 8, який відрізняється тим, що для притягання кузовної панелі інструментом магнітно-імпульсного рихтування - індукторною системою при використанні одного джерела імпульсного поля (магнітно-імпульсної установки) частота діючого поля вибирається зі співвідношення: , (3) де - циклонна частота діючого поля; - магнітна проникність вакууму; і - електропровідність і товщина металу кузовної панелі, при цьому індукторну систему виконують у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором, розміри якого відповідають розмірам оброблюваної ділянки заготовки, яку розміщують на торцевій поверхні індуктора. 10. Комплекс за пп. 1, 7-9, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконують у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у вигляді зрізаного конуса, розміри якого відповідають розмірам оброблюваної ділянки заготовки, а заготовку розмішують на торцевій поверхні індуктора, з боку більшої основи зрізаного конуса. 11. Комплекс за пп. 1, 7-10, який відрізняється тим, що для притягання кузовної панелі, як з феромагнітного, так і неферомагнітного металу, використовують інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему, виконану у вигляді плоского витка, поверх якого розміщений плоский металевий екран, а частоту діючого поля визначають зі співвідношення: , (4) де - робоча частота діючого поля; - характерний час проникнення поля в метал листової заготовки з товщиною d та електропровідністю , . 12. Комплекс за пп. 1, 7-11, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему використовують у формі прямокутного витка індуктора, з двома розрізами за віссю симетрії, що поділяють його на два окремих струмопроводи, послідовне чи паралельне з'єднання яких між собою дозволяє регулювати індуктивність індуктора та амплітуди збуджених полів. 13. Комплекс за пп. 1, 7-12, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді електрично ізольованого кругового витка, розміщеного в пазу провідного екрана з боку оброблюваної кузовної панелі, а рихтування кузовної панелі проходить завдяки індукованим струмам, наведеним від тонкого допоміжного екрана, причому товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізута вибирається зі співвідношення: , (5) де - товщина допоміжного екрана; - кутова частота сигналу; - магнітна проникність металу допоміжного екрана; - електропровідність металу допоміжного екрана. 14. Комплекс за пп. 1, 7-13, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді двох витків, один з яких розташовано зверху допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення (5). 15. Комплекс за пп. 1, 7-14, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему розміщено над тонким допоміжним екраном, а кузовну панель над тонкостінним екраном, що приводить до підвищення електродинамічного зв'язку між кузовною панеллю та інструментом рихтування системою та заготівкою. 16. Комплекс за пп. 1, 7-15, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему використовують у формі циліндричного витка індуктора, з двома розрізами за віссю симетрії, які можуть підключатися до джерела потужності послідовно або паралельно. 17. Комплекс за п. 1, 7-16, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему розміщено над тонкостінним допоміжним екраном, товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення (5), а кузовну панель - над тонкостінним допоміжним екраном. 18. Комплекс за п. 1, 7-17, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді двох прямокутних витків, один з яких розташовано зверху тонкого допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому виток над допоміжним екраном розташований по краю робочої зони індукторної системи. 19. Комплекс за пп. 1, 7-18, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді трьох кругових плоских витків, два з яких розташовуються зверху допоміжного екрана, а третій - знизу, та витки індуктора з'єднуються так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому товщина допоміжного екрана залишається незмінною уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення (5). 20. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, вторинна обмотка якого виконана у вигляді двох співвісних циліндрів з повздовжнім розрізом, на один з яких (внутрішній) намотується первинна обмотка, а другий (зовнішній) накриває її зверху, однакові кінці розрізів внутрішнього та зовнішнього циліндрів з'єднують електрично на виході до навантаження так, щоб додавались струми, індуковані в кожному з них, найбільший та найменший радіальні розміри, а також частоти перетворювальних сигналів вибираються зі співвідношення: (6) де , - найбільший та найменший радіальні розміри; - кутова частота перетворювальних сигналів; , - магнітна та діелектрична проникність вакууму; - питома електропровідність металів циліндрів. 21. Комплекс за пп. 1, 20, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано у вигляді вторинної обмотки плоского спіралевидного імпульсного трансформатора струму - пристрою, що погоджує, при цьому первинна обмотка імпульсного трансформатора виконана у вигляді плоскої спіралі, на якій через діелектричну прокладку розміщено вторинну обмотку у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у формі зрізаного конуса. 22. Комплекс за пп. 1, 20, 21, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано суміщеною з вторинною циліндричною обмоткою погоджувального пристрою на одній з торцевих поверхонь вторинної обмотки. 23. Комплекс за пп. 1, 20-22, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому вторинна обмотка виконана у вигляді тонкостінної циліндричної труби з подовжнім розрізом та трьома подовжніми ребрами жорсткості, в яких передбачені різьбові отвори для прикріплення індукційних індукторних систем, причому два з них знаходяться в зоні розрізу, а вторинна обмотка розташована поверх циліндричної діелектричної оснастки, в якій є отвори для охолодження обмотки, при цьому товщина вторинної обмотки вибирається зі співвідношення (5), причому до вторинної обмотки з торцевої сторони приєднується індукційна індукторна система з великою індуктивністю (понад 100 нГн), яка і виконує деформування тонкостінних листових металів. 24. Комплекс за пп. 1, 20-23, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано у вигляді вторинної обмотки плоского спіралевидного імпульсного трансформатора струму, а первинна обмотка виконана у вигляді плоскої спіралі, причому, притискання первинної обмотки до вторинної здійснюється за допомогою демпферної конструкції. 25. Комплекс за пп. 1, 20-24, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому первинна обмотка виконана у вигляді плоскої спіралі, поверх якої розташована вторинна обмотка - розімкнений диск, що притискається до первинної обмотки за допомогою діелектричної кришки та має два молоіндуктивні виводи, до яких приєднується індукційна індукторна система. 26. Комплекс за п. 1, 20-25, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано у вигляді вторинної обмотки погоджувального пристрою, що має форму розімкненого дискового витка з внутрішнім отвором у вигляді зрізаного конуса, причому вторинна обмотка виконана у вигляді двох розімкнених дисків, що розташовані компланарно відносно до первинної обмотки та з'єднані між собою так, що сумарний струм протікає по торцевій поверхні зрізаного конуса індуктора-інструмента, який виконано суміщеним з зовнішнім диском вторинної обмотки.Документ Механiчний дилатомер для визначення температурного коефiцiєнта лiнiйного розширення асфальтобетону в дiапазонi плюсових температур(2015) Дорожко, Євген Вiкторович; Ряпухiн, Вiталiй Миколайович; Батракова, Анжелiка ГеннадiївнаМеханічний дилатометр для визначення температурного коефіцієнта лінійного розширення асфальтобетону в діапазоні плюсових температур, який складається з системи для вимірювання змін лінійних розмірів асфальтобетонного зразка, робочої камери з теплоносієм та терморегуляційної камери, який відрізняється тим, що система для вимірювання змін лінійних розмірів оснащена електронними індикаторами переміщень та штовхачами з кварцового скла, робоча камера також виготовлена з кварцового скла, а досліджуваний зразок розміщений на крихтах і пластині з кварцового скла.Документ Молоток Кашкарова модифiкацiйний(2015) Костiна, Людмила Леонiдiвна; Толмачов, Сергiй МиколайовичМолоток Кашкарова модифікований, що містить головку, рукоятку, еталонний стрижень, сталеву кульку (індентор), стакан, пружину, який відрізняється тим, що з метою підвищення точності вимірювань в запропонованій конструкції молотка Кашкарова замість круглих стрижнів використовують квадратні стрижні.Документ Надширокосмугова ТЕМ-рупорна антена для систем виявлення об'єктiв за поверхнею непрозорого середовища(2015) Сахацький, Вiталiй Дмитрович; Водолажська, Ольга ЮрiївнаНадширокосмугова ТЕМ-рупорна антена для систем виявлення об'єктів за поверхнею непрозорого середовища, яка містить ТЕМ-рупор з трапецеїдальних металевих пластин з подвійним зламом твірної, яка відрізняється тим, що між металевими пластинами в області останнього зламу твірної встановлена решітка з рівнобедрених трикутних діелектричних пластин товщиною d і періодом розташування Т так, щоб площина пластин була паралельна Е-площині і бічним сторонам ТЕМ-рупора, основа трикутних пластин лежить у площині апертури рупора і поперечні розміри основи решітки дорівнюють розмірам апертури антени, кут при вершинах діелектричних пластин дорівнює куту між трапецеїдальними площинами рупора, основи яких утворюють його апертуру, при цьому період решітки Т в апертурі рупора визначається з рівняння Т=dεr cp(εr-1)/εr(εr cp-1), де εr - відносна діелектрична проникність трикутних пластин, εr cp - відносна діелектрична проникність непрозорого середовища, в місці його контакту з антеною.Документ Портативний тестер амортизаторiв автомобiлiв(2015) Волков, Володимир Петрович; Дитятьєв, Олександр Васильович; Кривошапов, Сергiй Iванович1. Портативний тестер амортизаторів автомобілів, що містить датчик переміщення підресореної частини, пристрій управління, пристрій обробки і індикації, який відрізняється тим, що датчик переміщення підресореної частини виконаний у вигляді датчика кутового переміщення. 2. Портативний тестер за п. 1, який відрізняється тим, що датчик кутового переміщення виконаний у вигляді енкодера, і тестер додатково містить кронштейн з датчиком рівня, причому кронштейн привалковою площиною кріпиться до крила автомобіля, на кронштейні в горизонтальній площині під кутом близько 33° до привалкової площини за корпус закріплений енкодер, а на поворотній осі енкодера через кривошип закріплений схил. 3. Портативний тестер за п. 1, який відрізняється тим, що датчик кутового переміщення виконаний у вигляді двоосьового акселерометра.Документ Пристрiй для визначення транспортних затримок на регульованому перехрестi(2015) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег ВасильовичПристрій для визначення транспортних затримок на регульованому перехресті, що містить блок сканування лазерного променя інфрачервоного діапазону, перший і другий фотоприймачі, перший, другий і третій одновібратори, перший і другий елементи АБО, перший, другий, третій і четвертий формувачі імпульсів, реверсивний лічильник імпульсів, суматор, перший лічильник імпульсів і блок обчислення, причому перший формувач імпульсів сполучений з входом першого одновібратора, вихід реверсивного лічильника імпульсів сполучений з першим входом суматора, а вихід останнього сполучений з першим інформаційним входом блока обчислення, а вихід першого лічильника імпульсів - з другим інформаційним входом блока обчислення, другий формувач імпульсів сполучений з входом другого одновібратора, а вихід останнього через другий формувач імпульсів сполучений з першим інформаційним входом лічильника імпульсів, вихід "червоного" сигналу світлофора сполучений з першим входом першого елемента АБО, вихід якого сполучений з входом третього одновібратора, прямий вихід якого сполучений через третій формувач імпульсів з першим входом другого елемента АБО, а інверсний вихід - через четвертий формувач імпульсів з другим інформаційним входом першого лічильника імпульсів, з другим входом суматора і з третім входом блока обчислення, кнопка "Пуск" сполучена з другим входом першого елемента АБО і з четвертим входом блока обчислення транспортної затримки, кнопка "Скидання" сполучена з входом скидання реверсивного лічильника імпульсів і з другим входом другого елемента АБО, а вихід останнього сполучений з входами скидання суматора і першого лічильника імпульсів, який відрізняється тим, що в нього введені третій і четвертий фотоприймачі, блок реєстрації в'їзду ТЗ на перехрестя у зоні стоп-лінії, блок реєстрації виїзду ТЗ з перехрестя у зоні стоп-лінії, п'ятий і шостий формувачі імпульсів, дискретний сканістор, блок порівняння, третій елемент АБО, R-S-тригер, перший та другий елементи І та другий і третій лічильники імпульсів, причому вихід першого формувача імпульсів підключений до першого інформаційного входу реверсивного лічильника імпульсів, вихід другого елемента АБО сполучений з першим входом блока реєстрації в'їзду ТЗ на перехрестя у зоні стоп-лінії, який є входами скидання другого і третього лічильників імпульсів, та першим входом блока реєстрації виїзду ТЗ з перехрестя у зоні стоп-лінії, а вихід четвертого формувача імпульсів сполучений з другим входом блока реєстрації в'їзду ТЗ на перехрестя у зоні стоп-лінії, який є першими інформаційними входами другого і третього лічильника імпульсів і, крім того, з другим входом блока реєстрації виїзду ТЗ з перехрестя у зоні стоп-лінії, вихід другого фотоприймача сполучений з третім входом блока реєстрації в'їзду ТЗ на перехрестя у зоні стоп-лінії, який є входом п'ятого формувача імпульсів, сполученого з входом другого одновібратора, вихід п'ятого формувача імпульсів сполучений з першим входом блока порівняння та першим входом R-S-тригера, одиничний вихід якого сполучений з першим входом першого елемента І, вихід другого одновібратора підключений до першого входу другого елемента І, вихід третього фотоприймача сполучений з входом шостого формувача імпульсів, вихід якого сполучений з входом дискретного сканістора, а вихід останнього - з входом блока сканування лазерного променя інфрачервоного діапазону та п'ятим входом блока обчислення, крім того, вихід шостого формувача імпульсів сполучений з другим інформаційним входом реверсивного лічильника імпульсів, третім входом блока реєстрації виїзду ТЗ з перехрестя у зоні стоп-лінії і з четвертим входом блока реєстрації в'їзду ТЗ на перехрестя у зоні стоп-лінії, який є другим входом блока порівняння, і крім того, другими входами першого і другого елементів І, вихід другого формувача імпульсів з′єднаний з першим інформаційним входом третього лічильника імпульсів, вихід "червоного" сигналу світлофора сполучений з четвертим входом блока реєстрації виїзду ТЗ з перехрестя у зоні стоп-лінії та п'ятим входом блока реєстрації в'їзду ТЗ на перехрестя у зоні стоп-лінії, що є першим входом третього елемента АБО, вихід блока порівняння сполучений з другим входом третього елемента АБО, вихід якого сполучений з другим входом R-S-тригера, а виходи першого і другого елементів І сполучені, відповідно, з другими інформаційними входами другого і першого лічильників імпульсів, виходи з яких підключені, відповідно, до шостого і сьомого входів блока обчислення, четвертий фотоприймач сполучений з п'ятим входом блока реєстрації виїзду ТЗ з перехрестя у зоні стоп-лінії, а його перший вихід підключений до віднімального входу реверсивного лічильника імпульсів, другий та третій виходи сполучені, відповідно, з восьмим та дев'ятим входами блока обчислення.Документ Пристрiй управлiння свiчками накалювання(2015) Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Московченко, Дмитро Олександрович; Кубата, Вiталiй Георгiйович; Назаров, Олексiй СергiйовичПристрій управління свічками накалювання, який складається з мікроконтролера та регулятора з широтно-імпульсною модуляцією для подачі енергії на свічки імпульсами, який відрізняється тим, що для кожної свічки накалювання використовується індивідуальні ШІМ-регулятори з мінливим коефіцієнтом шпаруватості, які з'єднані з мікроконтролером, що має зв'язок з ЕБУ двигуна, з використанням імпульсів однієї сили, які подаються на свічки накалювання через індивідуальні транзистори, з широтою імпульсу, що змінюється по експоненційної залежності, в залежності від часу роботи стандартних свічок накалювання.Документ Система пасивної безпеки спортивного автомобiля(2015) Богомолов, Вiктор Олександрович; Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ужва, Анатолiй Вiкторович; Сергiєнко, Олександр Володимирович; Шаповаленко, Владислав ОлексiйовичСистема пасивної безпеки спортивного автомобіля, що складається з епергопоглинаючого коробу та основи, яка відрізняється тим, що енергопоглинаючий короб виготовляється за технологією інжекції смоли в герметично закриту форму з використанням енергопоглинаючого композиційного матеріалу (наприклад вуглецевого волокна), а як основа-наповнювач (укріплюючий матеріал) використовується газонаповнений матеріал (наприклад екструдований пінопласт).
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »