Выпуск 70

Постійне посилання зібрання

ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 23
  • Документ
    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015)
  • Документ
    ГЕОДЕЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ РЕВЕРСИНЖИНИРИНГА ПРОМЫШЛЕННОГО ОБОРУДОВАНИЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Чубукин, Р. Ю.; Доброходова, О. В.; Токарев, М. Н.; Чубукін, Р. Ю.; Токарєв, М. М.; Chubukin, R.; Dobrokhodova, O.; Tokarev, M.
    Исследована возможность применения дальномера Sharp GP2Y0A02YK для определения геометрических размеров и взаимного положения элементов механического оборудо-вания, что в сочетании с устройствами углового позиционирования позволяет осуществлять трехмерное сканирование элементов оборудования. Установлено влияние свойств отражающей поверхности на точность измерений.
  • Документ
    БЕЗПЕКА АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ В ТРАНСПОРТНІЙ ГАЛУЗІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Степанов, О. В.; Степанов, А. В.; Stepanov, A.
    Розглянуто проблеми та перспективи розвитку безпеки автомобільного транспорту в транспортній галузі України з точки зору правового аспекту. Проаналізовано проблеми безпеки автотранспорту, які разом з культурою поведінки учасників дорожнього руху як однією із соціальних умов мінімізують виникнення ДТП на дорозі та стають предметом глибокого науково-методичного аналізу.
  • Документ
    МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ТЯГОВОГО ВЕНТИЛЬНОГО ЭЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ В РЕЖИМЕ РЕКУПЕРАТИВНОГО ТОРМОЖЕНИЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Двадненко, В. Я.; Dvadnenko, V.
    Предложена методика расчета вентильного электродвигателя на базе мощного автомобильного генератора для конверсии обычного автомобиля в гибридный автомобиль. Приведены и проанализированы результаты расчета основных характеристик электродвигателя на основе автомобильного генератора Г290 в режиме рекуперации.
  • Документ
    ЭТАПЫ СОЗДАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-АНАЛИТИЧЕСКИХ СИСТЕМ ОБЕСПЕЧЕНИЯ РЕГИОНАЛЬНОГО РАЦИОНАЛЬНОГО ВОДОПОЛЬЗОВАНИЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Штепа, В. Н.; Янковский, И. А.; Штепа, В. М.; Янковський, І. А.; Shtepa, V.; Yankovskiy, I.
    Обоснована и представлена последовательность создания информационно-аналитических систем обеспечения рационального водопользования; определены задачи и инструментарии реализации разработанных этапов синтеза программных комплексов.
  • Документ
    ИНДУКЦИОННЫЙ НАГРЕВ ФЕРРОМАГНЕТИКОВ ПЛОСКИМ КРУГОВЫМ МНОГОВИТКОВЫМ СОЛЕНОИДОМ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Чаплыгин, Е. А.; Сабокарь, О. С.; Чаплигін, Є. О.; Сабокар, О. С.; Gnatov, A.; Argun, Sch.; Chaplyhin, Ye.; Sabokar, O.
    Проведен анализ и численные оценки электромагнитных и тепловых процессов в системе индукционного нагрева с пласким круговым многовитковым соленоидом. Получены расчетные соотношения для тока и коэффициента трансформации. Определен максимум коэффициента трансформации и время нагрева.
  • Документ
    ПРОГНОЗУВАННЯ ДОБОВОЇ ЗМІНИ ТЕРМОВ’ЯЗКОПРУЖНОГО СТАНУ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ. ЧАСТИНА 1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Янчевський, І. В.; Янчевский, И. В.; Yanchevskyi, I.
    Дано математичне формулювання задачі при дослідженні нестаціонарної тер-мов’язкопружної/термопружної поведінки шарів дорожнього одягу на ґрунтовій основі. Граничні умови враховують метеорологічні та дорожні параметри модельованої ділянки дороги. Розв’язок задачі може бути використаний при прогнозуванні теплотривкості та механічної міцності/жорсткості шарів дорожнього одягу.
  • Документ
    РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПОПИТУ НА ПАРКУВАННЯ В ЦЕНТРАЛЬНІЙ ДІЛОВІЙ ЧАСТИНІ МІСТА
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Холодова, О. О.; Холодова, О. А.; Kholodova, O.
    Запропоновано методику визначення попиту на паркування в центральній діловій частині міста (ЦДЧМ) на основі дослідження відцентрових та доцентрових транспортних потоків. Апробована на прикладі міста Харків методика дозволила визначити суттєві коливання попиту на паркування та час максимального транспортного навантаження протягом робочого дня під час виконання основної маси ділових поїздок.
  • Документ
    ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ПАРАМЕТРІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ ПІДВИЩЕНОЇ ЩІЛЬНОСТІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Ширін, В. В.; Ширин, В. В.; Shirin, V.
    Визначено, що застосування відомих моделей транспортного потоку для визначення про-пускної здатності автомобільних доріг ускладнене через розбіжність значень дистанції між автомобілями в потоці. На підставі експериментальних досліджень визначено характер взаємозв’язку дистанції між автомобілями зі швидкістю руху в різних її діапазонах.
  • Документ
    КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Шраменко, Н. Ю.; Shramenko, N.
    З’ясовано, що забезпечення якісної вищої освіти ґрунтується на компетентнісному підході. Визначено суть ключових компетентностей особистості фахівця транспортної галузі. Запропоновано основні напрями щодо забезпечення якості підготовки фахівців транспортної галузі з позиції компетентністного підходу.
  • Документ
    ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ТЕХНОЛОГИИ ТРАВЛЕНИЯ α-ЛАТУНИ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Даценко, В. В.; Егорова, Л. М.; Єгорова, Л. М.; Datsenko, V.; Ehorova, L.
    Рассмотрен процесс анодного растворения сплава α-латуней в зависимости от состава и концентрации электролитов NaC1, NaC1О4, Na2SO4, NaNO3. Обоснован ряд анионов по интенсификации активного анодного окисления α-латуни. Определены области пассивации и полной пассивации α-латуни в хлоридных и сульфатных растворах.
  • Документ
    УТИЛИЗАЦИЯ ОТВАЛЬНЫХ ДОМЕННЫХ ШЛАКОВ В ПРОИЗВОДСТВЕ ШЛАКОЩЕЛОЧНЫХ ВЯЖУЩИХ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Калмыкова, Ю. С.; Хоботова, Э. Б.; Ларин, В. И.; Калмикова, Ю. С.; Хоботова, Е. Б.; Ларін, В. І.; Kalmykova, Y.; Khobotova, E.; Larin, V.
    Доказана целесообразность использования фракций отвальных доменных шлаков для получения шлакощелочных вяжущих (ШЩВ). Зарегистрирована наивысшая активность ШЩВ на основе фракций отвальных доменных шлаков и СЩП: ММК (2,5–5,0 мм) и «Запорожсталь» (>20 мм), при использовании щелочного агента метасиликата натрия наивысшая активность у ШЩВ на основе фракций отвальных шлаков: ДМК и ММК (2,5–5,0 мм).
  • Документ
    ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ МНОГОКОМПОНЕНТНЫХ ПОКРЫТИЙ СПЛАВАМИ КОБАЛЬТА
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Ненастина, Т. А.; Глушкова, М. А.; Гапон, Ю. К.; Ведь, М. В.; Сахненко, Н. Д.; Ненастіна, Т. А.; Nenastina, T.; Glushkova, M.; Hapon, J.; Ved, M.; Sakhnenko, N.
    Запропоновано екологічно безпечна ресурсозберігаюча технологія поліфункціональних покриттів сплавами кобальту з тугоплавкими металами. Наведено результати до-слідження каталітіческіx і фізико-механічних властивостей гальванохімічних покриттів, показана можливість їх використання як каталітично активних і зносостійких матеріалів.
  • Документ
    ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ СТІЧНИХ ВОД ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Мітрясова, О. П.; Богатель, Н. О.; Mitryasova, E.
    Запропоновано використовувати у системі контролю за стічними водами підприємства новий інструмент – розрахунок концентрацій забруднюючих речовин шляхом складання матеріального балансу технологічного процесу виробництва, що дасть змогу прогнозувати якісний і кількісний склад стічних вод за обраний проміжок часу та зменшити вплив на навколишнє середовище.
  • Документ
    ЯКІСТЬ МОРСЬКИХ ВОД ПРИБЕРЕЖНОЇ ЗОНИ ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОЇ ЧАСТИНИ ЧОРНОГО МОРЯ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Внукова, Н. В.; Vnukova, A.
    Виконано оцінку якості морських вод прибережної зони північно-західної частини Чорного моря за 2006 – 2011 рр. Визначено основні джерела забруднення морських вод.
  • Документ
    ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ВКЛЮЧЕННЯ ВАЖКИХ МЕТАЛІВ ДО ПРОДУКТІВ ТЕХНОГЕНЕЗУ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Яковишина, Т. Ф.; Yakovishina, T.
    Проведена екологічна оцінка включення важких металів до продуктів техногенезу шляхом визначення сумарного коефіцієнта їх ноосферної концентрації в металургійних шлаках. Науково обґрунтована доцільність застосування шлакі, як техногенної сировини, що містить елементи – першого класу небезпеки – важкі метали, при виробництві будівельних матеріалів з дотриманням норм екологічної безпеки.
  • Документ
    ПОВЫШЕНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ ЭЛЕКТРОДНОГО ПРОИЗВОДСТВА ПУТЁМ КАТАЛИТИЧЕСКОГО ОБЕЗВРЕЖИВАНИЯ ГАЗОВЫХ ВЫБРОСОВ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Белоконь, К. В.; Бєлоконь, К. В.; Belokon, K.
    Выполнено моделирование рассеивания загрязняющих веществ выбросов ОАО «Укрграфит» в атмосферном воздухе. Концентрации нафталина, фенола и оксида углерода в атмосферном воздухе с учетом фона превышают санитарно-гигиенические нормы. Разработан и рекомендован способ каталитического обезвреживания газовых выбросов ОАО «Укрграфит» на интерметаллидных катализаторах.
  • Документ
    МОДУЛЬНА СТРУКТУРА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ БУДІВЕЛЬНИХ Й ДОРОЖНІХ МАШИН
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Єфименко, О. В.; Плугіна, Т. В.; Ефименко, А. В.; Плугина, Т. В.; Yefimenko, A.; Pluhina, T.
    Наведено результати розробки модульної структури інтелектуальної системи керування будівельними і дорожніми машинами.
  • Документ
    ОЦЕНКА ТЕХНИЧЕСКОГО СОСТОЯНИЯ ПО РАСХОДУ ТОПЛИВА И КПД АВТОМОБИЛЯ ВАЗ-21104
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Горбик, Ю. В.; Горбік, Ю. В.; Gorbik, Yu.
    Предложена энергетическая модель диагностирования по расходу топлива, позволяющая оценивать общее состояние автомобиля и его отдельных агрегатов по замеру и анализу частных и общих КПД агрегатов.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ І ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ КОМБІНОВАНОГО ПРОГРІВУ ДВИГУНА І ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Грицук, І. В.; Грицук, И. В.; Grytsuk, I.
    Запропоновано метод формування оптимального температурного стану двигуна і транспортного засобу за допомогою комплексної системи комбінованого прогріву на основі теплових акумуляторів фазового переходу. Наведена структура комплексної математичної моделі для дослідження і формування комплексної системи комбінованого прогріву при використанні на транспорті.