Імовірність виникнення неповної пачки автомобілів під час координованому керуванні на міській магістралі

Анотація

На стандартних для дорожніх світлофорів з постійним циклом регулювання припущеннях побудована залежність імовірності нульової черги наприкінці дозвільного сигналу, яка є стаціонарною оцінкою імовірності виникнення неповної пачки автомобілів залежно від рівня завантаження напрямку руху. Вона збігається з аналогічною оцінкою для однолінійної системи масового обслуговування з необмеженою чергою, отриманою за допомогою марківської моделі. Лінійний тип отриманої моделі та уповільнене зростання навантаження в процесі збільшення пачки автомобілів у зеленій хвилі дозволяє вільно вибирати її розмір під час складання планів магістральної координації у містах з огляду на мінімізацію часу затримок учасників руху під час подолання координованої ділянки міської магістралі.

Опис

Ключові слова

план координації, пачка автомобілів, рівень завантаження перехрестя, імовірність, система масового обслуговування, coordination project, bunch, level of traffic load at a signalized intersection, potential, queuing system, план координации, пачка автомобилей, уровень загрузки перекрёстка, вероятность, система массового обслуживания

Бібліографічний опис

Горбачов, П. Ф. Імовірність виникнення неповної пачки автомобілів під час координованому керуванні на міській магістралі / Горбачов П. Ф., Макарічев О. В., Шевченко В. В. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2021. – Вип. 92, т. 1. – С. 214–225.