ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГ-ЛОГІСТИКИ В АТП

Вантажиться...
Thumbnail Image

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Удосконалено методичний підхід до оцінки результативності системи маркетинг-логістики в АТП, що відрізняється від існуючих багаторівневою структурою формування результуючого показника та базується на показниках результативності процесів. Запропоновано механізм визначення резервів поліпшення функціонування системи маркетинг-логістики, що передбачає виявлення її провальних точок з допомогою середньої величини інтегрованих показників за окремими підсистемами

Опис

Ключові слова

маркетинг, логістика, маркетинг-логістика, інтегрована система, системний підхід, оцінка, процеси, маркетинг, логистика, маркетинг-логистика, интегрированная система, системный подход, оценка, процессы, marketing, logistics, marketing-logistics, integrated system, system approach, evaluating, processes

Бібліографічний опис

Федотова, І. В. Оцінка результативності функціонування системи маркетинг-логістики в АТП / Федотова І. В., Кібець І. В. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2013. ‒ Вип. 21. ‒ С. 124‒139.

Зібрання