Горбачов, П. Ф.Макарічев, О. В.Свічинський, С. В.Горбачев, П. Ф.Макаричев, А. В.Свичинский, С. В.Gorbachov, P.Makarychev, O.Svichynskyi, S.2014-02-252014-02-252012Горбачов, П. Ф. Обгрунтування показникового закону розподілу довжин перегонів міського пасажирського транспорту / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, С. В. Свічинський // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; [редкол.: Туренко А. Н. (гл. ред.) и др.] – Харьков, 2012. – Вып. 31. – С. 88-922219-8342https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/660Приведено результати дослідження зв’язку між довжинами перегонів та розташуванням зупинних пунктів на шляху прямування між об’єктами транспортного тяжіння. Дано теоретичне обґрунтування придатності показникового розподілу з параметром зсуву для опису довжин перегонів.ukперегінзупинний пунктпоказниковий розподілпараметр зсувушлях прямуваннярозселення населенняперегоностановочный пунктпоказательное распределениепараметр сдвигапуть следованиярасселение населенияdistance between stopsstopexponential distributionshift parameterroutepopulation allocationОБҐРУНТУВАННЯ ПОКАЗНИКОВОГО ЗАКОНУ РОЗПОДІЛУ ДОВЖИН ПЕРЕГОНІВ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУОБОСНОВАНИЕ ЭКСПОНЕНЦИАЛЬНОГО ЗАКОНА РАСПРЕДЕЛЕНИЯ ДЛИН ПЕРЕГОНОВ ГОРОДСКОГО ПАССАЖИРСКОГО ТРАНСПОРТАTHEORETICAL JUSTIFICATION OF EXPONENTIAL DISTRIBUTION LAW OF DISTANCES BETWEEN STOPS OF CITY PUBLIC TRANSPORTArticle656.015