Орлов, Микита Анатолійович2024-07-012024-07-012024Орлов, М. А. Автомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 2 : Особливості організації робочого процесу ДВЗ : Partially premixed charge compression ignition (PPCCI) : дипломна робота ... бакалавра : 142 Енергетичне машинобудування / Орлов Микита Анатолійович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 73 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20670Метою проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням 1Д 8,2/8,7 потужністю 15 кВт шляхом застосування організації робочого процесу ДВЗ: Partially premixed charge compression ignition (PPCCI) та використання його як силової установки на легковому автомобілі. В проекті проведено дослідження конструктивних та режимних параметрів двигуна, розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна та колінчастого валу. Також виконано економічне о᬴рунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були виявлені шляхи підвищення економічних показників двигуна за рахунок використання системи безпосереднього впорскування палива та його використання як силової установки на легковому автомобілі.ukробочий процесдвотактний двигунпримусове запалюваннясилова установкадинамічний розрахунокміцність поршняміцність шатунаколінчастий валекономічне обгрунтуванняохорона середовищаАвтомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 2. Особливості організації робочого процесу ДВЗ: Partially premixed charge compression ignition (PPCCI)Bachelor's theses