Крикуненко, Олег Романович2024-06-272024-06-272024Крикуненко, О. Р. Управління поведінкою споживачів в умовах діджиталізації : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Крикуненко Олег Романович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 83 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/20587В кваліфікаційній роботі визначено сутність та вплив діджиталізації на поведінку споживачів, розширено уявлення про фактори, що впливають на споживацьку поведінку у цифрову епоху. Вдосконалено поняття «поведінка споживача», інтегрувавши в нього аспекти цифрових технологій, соціальної відповідальності, екологічної стійкості та персоналізованого споживання. Розроблено алгоритм управління поведінкою споживачів в умовах діджиталізації, що базується на комплексному використанні цифрових каналів комунікації. Оцінено вплив впровадження цифрових технологій на діяльність ТОВ «Преіз» і розроблено рекомендації для підвищення ефективності обслуговування клієнтів за допомогою чат-ботів. Проведено техніко-економічну оцінку розроблених рекомендацій, демонструючи їхній потенціал у покращенні взаємодії з клієнтами.ukдіджиталізаціяповедінка споживачівуправління поведінкоюцифрові технологіїцифровий маркетингУправління поведінкою споживачів в умовах діджиталізаціїBachelor's theses