Федотова, І. В.Федотова, И. В.Fedotova, I.2019-01-232019-01-232018Федотова, I. В. Формування системи управлiння маркетингом взаємодiї на основi концепцiї життєздатних систем / Федотова I. В. // Економiка трансп. комплексу : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: О. М. Криворучко (вiдп. ред.) та iн. – Харкiв, 2018. – Вип. 32. – С. 30–48.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2489У статті розглядаються основні інструменти управління маркетингом взаємодії підприємства з різними партнерами. Дослідження управління маркетингом взаємодії на підприємствах є важливим як у теоретичному, так і у практичному відношенні. Метою дослідження є удосконалення теоретичних засад формування системи загального управління маркетингом взаємодії підприємства з основними групами суб’єктів взаємовідносин, який би враховував взаємини з усіма групами партнерів підприємства. Запропоновано модель системи управління маркетингом взаємодії підприємства на базі методичного апа-рату кібернетичного моделювання життєздатних систем. Система управління маркетингом взаємодії підприємства подана у вигляді суб’єкта (метасистеми) та об’єкта управління (операційного елемента), запропонованого у вигляді процесів управління марке-тингом взаємодії з основними групами партнерів. Подано систему міжфірмової взаємодії, що відображає формування індивідуальних взаємин з конкретним партнером. Це дозволяє координувати взаємини підприємства з кожною групою партнерів, забезпечити життєздатні засоби розвитку та підтримки довгострокових ділових відносин, отримувати синергетичний ефект від взаємодії з партнерами. Система загального управління маркетингом взаємодії підприємства з партнерами може застосовуватися для будь-яких підприємств і організацій.ukмаркетинг взаємодіївзаємовідносинипартнерсуб’єкти взаємодіїсистема управлінняжиттєздатна системауправління взаємовідносинамимаркетинг взаимодействиявзаимоотношенияпартнерсубъекты взаимодействиясистема управленияжизнеспособная системауправление взаимоотношениямиrelationship marketingrelationshipspartnersubjects of interactionmanagement systemviable systemrelationship managementФормування системи управління маркетингом взаємодії на основі концепції життєздатних системФормирование системы управления маркетингом взаимодействия на основе концепции жизнеспособных системFormation of the relationship marketing management system based on the concept of viable systemsArticle339.138