Мірошніченко, Роман Сергійович2024-01-052024-01-052023Мірошніченко, Р. С. Дослідження впливу характеру зміни тиску в пневматичній гальмовій камері на ефективність гальмування транспортного засобу : кваліфікаційна робота ... магістра : 133 Галузеве машинобудування / Мірошніченко Роман Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 91 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/18970Об’єкт дослідження – динамічні характеристики пневматичних апаратів гальмового приводу. Мета роботи – дослідження та аналіз динамічних властивостей пневматичних апаратів гальмового керування при використанні різних витратних функцій. Метод дослідження – математичне моделювання динамічних характеристик пневматичних апаратів гальмового керування. Аналіз результатів математичного моделювання показав, що функція витрати на основі політропного процесу наповнює привід швидше ніж функції витрати, які базуються на основі адіабатного процесу. Максимальна різниця в часі спрацьовування гальмового приводу в залежності від використаної витратної функції становить 18%. Максимальна різниця в часі повного розгальмовування гальмового приводу в залежності від використаної витратної функції становить 27%. Аналіз результатів дослідження показав, що при моделюванні необхідно визначитися з функцією витрати, оскільки від неї залежить швидкість спрацьовування приводу.ukпневматичний привідгальмова камераДослідження впливу характеру зміни тиску в пневматичній гальмовій камері на ефективність гальмування транспортного засобуMaster's theses