Кайдалов, Руслан Олегович2018-10-292018-10-292018Кайдалов, Руслан Олегович Науковi основи створення автомобiлiв з комбiнованою енергетичною установкою : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.02 - автомобiлi та трактори [Електронний ресурс] / Кайдалов Руслан Олегович ; М-во освiти i науки України, ХНАДУ. - Харкiв : КП "Мiська друкарня", 2018. - 43 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2414Дисертація присвячена вирішенню наукової проблеми, яка полягає у формуванні наукових основ створення автомобілів з комбінованою енергетичною установкою. Запропоновано варіанти конструкції комбінованої енергетичної установки автомобіля з різним ступенем «гібридизації» (співвідношенням механічної та електричної частини приводу. Отримано метод оцінювання впливу конструктивних параметрів і параметрів, що характеризують опір руху, на ефективну роботу ДВЗ при розгоні автомобіля. Отримано метод оцінювання енергетичної ефективності безступінчастих трансмісій при роботі ДВЗ на постійному швидкісному режимі. Отримано метод зниження непродуктивних втрат енергії (потужності) ДВЗ за рахунок зменшення амплітуди коливань тягової сили при використанні комбінованої енергетичної установки. Запропонований метод оцінювання економії енергії автомобіля з комбінованою енергетичною установкою при сталому русі. Проведені експериментальні дослідження енергетичної ефективності та динамічних властивостей автомобілів з різною енергетичною установкою.ukавтомобількомбінована енергетична установкаелектромеханічний привіденергетична ефективністьдинамічні властивостівтрати потужностіекономія енергіївтрати енергіїдинаміка розгонуНауковi основи створення автомобiлiв з комбiнованою енергетичною установкоюThesis629.017