Рева, Владислав Борисович2022-12-302022-12-302022Рева, В. Б. Дослідження можливостей моделювання підвіски легкових автомобілів для вирішення завдань експлуатації : дипломна робота … магістра : 274 Автомобільний транспорт / Рева Владислав Борисович. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 114 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7256Об’єкт дослідження – підвіска автомобіля та стенди діагностування. Мета дослідження – визначення можливостей моделювання підвіски легкових автомобілів в умовах експлуатації і розробка рекомендацій щодо вибору її компонентів. Методи дослідження. В роботі розглянуті види існуючих передніх та задніх типів підвісок. Розкрито призначення, здійснено аналіз конструкцій, і принцип роботи підвіски автомобіля та вплив на ходові якості автомобіля. Виконано аналіз їх функціонування та наслідки її використання на автомобілі. Проаналізовано характеристику та роботу стендів для діагностики та контролю підвіски автомобілів за методом ЄВРОСИСТЕМА та EUSAMA. У дипломній роботі Досліджувалась похибка методу за стандартом EUSAMA, природою якої є різний тиск повітря у шині. Зв'язок тиску в шині з жорсткістю встановлювався за формулою Бідермана.ukТИСК В ШИНІДІАГНОСТИКА ПІДВІСКИМЕТОДИ ДІАГНОСТУВАННЯМАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯСТЕНДИАМОРТИЗАТОРИДВОМАСОВА СИСТЕМАМЕТОД EUSAMAДослідження можливостей моделювання підвіски легкових автомобілів для вирішення завдань експлуатаціїMaster's theses