Ляшенко, Юрій Сергійович2021-06-242021-06-242021Ляшенко, Ю. С. Розробка способу зниження вібрації підшипникових вузлів асинхронних тягових електродвигунів електромобілів : дипломна робота … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Ляшенко Юрій Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 59 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/4140Мета роботи: розробка конструктивних і технологічних способів зниження вібрації автомобільних тягових асинхронних електродвигунів експериментальними методами, що дозволяють підвищити їх надійність і ресурс. Об’єкт роботи: електромеханічні та магнітні процеси в підшипникових вузлах тягових електродвигунів. Предмет роботи: вібродіагностичні характеристики підшипникових вузлів тягових електродвигунів. Проведено аналітичний огляд методів зниження вібрації підшипникових вузлів асинхронних тягових електродвигунів; досліджено рівні вібрації підшипникових вузлів тягових електродвигунів; проведено аналіз результатів дослідження і розроблено способи зниження вібрації автомобільних тягових асинхронних електродвигунів. Збільшення частоти обертання підшипників призводить до значно більшого підвищення рівнів вібрації в порівнянні зі збільшенням навантаження. Оптимальним натягом підшипників на шийку вала є натяг від 10 мкм до 15 мкм. Резерви зниження рівнів вібрації підшипникових вузлів при призначенні оптимального натягу підшипників на шийку вала знаходяться в межах від 5 дБ до 8 дБ для більшості частот в області третьоктавний спектра від 160 Гц до 6300 Гц. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні, виробництві і експлуатації тягових електродвигунів.ukпідшипниковий вузелтяговий електродвигунвібродіагностикатехнічний станвібродіагностичні характеристикиРозробка способу зниження вібрації підшипникових вузлів асинхронних тягових електродвигунів електромобілівBachelor's theses