Криворучко, О. М.Гладко, О. І.Kryvoruchko, O.Gladka, O.2013-12-242013-12-242012Криворучко, О. М. процес реалізація маркетингу персоналу на підприємстві/ Криворучко О. М., Гладко О. І. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Х. : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 20. ‒ С. 18‒27.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/536Обґрунтовано етапи реалізації маркетингу персоналу на підставі розмежування робіт за видами маркетингу персоналу (зовнішнього та внутрішнього). Передбачається виконання робіт на підставі застосування моделі «7Р». Моделювання процесу здійснено на підставі методології IDEF0, за рахунок якої можливо найбільш слушним способом представити процес маркетингу персоналу, врахувати основні його етапи (аналіз, планування, реаліза-цію та контроль), а також відобразити елементи комплексу внутрішнього та зовнішнього видів маркетингу персоналу.ukпроцес реалізації маркетингу персоналуметодологія IDEF0зовнішній маркетинг персоналувнутрішній маркетинг персоналуthe process of personnel marketingIDEF0 methodexternal personnel marketinginternal personnel marketingПРОЦЕС РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІTHE PROCESS OF PERSONNEL MARKETING REALIZATION AT THE ENTERPRISEArticle656.07:331.5