Борисенко, Анатолiй МиколайовичБорисенко, Євген АнатолiйовичБогаєвський, Олександр Борисович2020-11-302020-11-302019Пат. 136490 Україна, МКИ F02D 33/02 (2006.01), F02D 41/04 (2006.01). Система регулювання подачi додаткового повiтря в дизель / Борисенко Анатолiй Миколайович, Борисенко Євген Анатолiйович, Богаєвський Олександр Борисович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Богаєвський Олександр Борисович, Борисенко Анатолiй Миколайович, Борисенко Євген Анатолiйович. - N u 2019 01245 ; заявл. 07.02.2019 ; опубл. 27.08.2019, Бюл. N 16. - 4 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3242Система регулювання подачі додаткового повітря в дизель містить блок управління, фотоелектричний димомір і датчик частоти обертання підключені до входів блока управління, джерело стиснутого повітря зі встановленим в ньому датчиком тиску, електропневмоклапан з електродинамічним приводом, встановлений в магістралі подачі повітря від джерела до впускного трубопроводу дизеля, неінвертуючий та інвертуючий підсилювачі, реле з нормально розімкнутим контактом. Вихід датчика тиску через інвертуючий підсилювач з'єднано з шиною живлення неінвертуючого підсилювача, другий неінвертуючий підсилювач і елемент пам'яті. Вихід другого неінвертуючого підсилювача через контакт реле з'єднано зі входом елемента пам'яті, вихід якого через другий неінвертуючий підсилювач підключено до обмотки електропневмоклапана з електродинамічним приводом. Вихід фотоелектричного димоміра з'єднано зі входом першого неінвертуючого підсилювача. Для підвищення екологічних показників дизеля введено додатковий неінвертуючий підсилювач з коефіцієнтом підсилення, більшим за одиницю і резистор. Вхід підсилювача підключено до виходу блока управління, а вихід - через резистор з'єднано з обмоткою реле.ukдизельні двигуни автомобiльнiСистема регулювання подачi додаткового повiтря в дизельThesis