Коркушко, Н. МKorkushko, N.2013-12-242013-12-242012Коркушко, Н. М. Формування іміджу дороднього підприємства / Коркушко Н. М. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 19. ‒ С. 94‒101.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/521Запропоновано розглядати імідж дорожнього підприємства як цілеспрямовано створений позитивний образ підприємства, що відображає стійке уявлення споживачів, партнерів, співробітників та інших цільових груп про його діяльність, якість будівництва та обслуговування, репутацію та престижність у дорожній галузі.ukдорожні підприємстваосновоположні іміджеві характеристикиіміджroad enterprisesfundamental imaginary descriptionsimageФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДОРОЖНЬОГО ПІДПРИЄМСТВАFORMATION OF THE ROAD ENTERPRISE IMAGEArticle339.138:625