Шинкаренко, В. Г.Ананко, І. МShinkarenko, V.Ananko, I.2013-12-252013-12-252012Шинкаренко, В. Г. Етимологія понять „споживач”, „покупець” і „клієнт” та їх використання на автотранспортних підприємствах / Шинкаренко В. М., Ананко І. М. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 20. ‒ С. 120‒129.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/553Підприємству будь-якої галузі важливо розрізняти його споживачів, покупців та клієнтів, адже кожна з цих категорій ставить різні цілі: клієнт має не втрачати інтерес до діяльності підприємства, покупець – бажання купувати, а споживач – необхідність користування послугами. У статті виділено основні риси понять «споживач», «покупець» та «клієнт», уточнено їх визначення та застосовано до сфери надання автотранспортних послуг.ukуточнення понятьспоживачпокупецьклієнтавтотранспортне підприємствоspecification of conceptsconsumercustomerclientmotor transport enterpriseЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТЬ «СПОЖИВАЧ», «ПОКУПЕЦЬ» І «КЛІЄНТ» ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХETYMOLOGY OF CONCEPTS «CONSUMER», «CUSTOMER», «CLIENT» AND THEIR USAGE AT MOTOR TRANSPORT ENTERPRISESArticle330.11