Чепурна, В. О.Магдич, Д. Д.Чепурная, В. О.Магдич, Д. Д.Chepurna, V.Magdych, D.2020-06-242020-06-242019Чепурна, В. О. Дослiдження проблеми використання моделей змiшаного навчання в фаховiй пiдготовцi iнженерiв-педагогiв / Чепурна В. О., Магдич Д. Д. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харків, 2019. – Вип. 87. – С. 149–160.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2907У статті досліджується проблема впровадження в фахову підготовку інженерів-педагогів сучасної технології змішаного навчання, спираючись на передовий вітчизняний досвід імплементації моделей змішаного навчання. Відповідно до проаналізованих моделей змішаного навчання було визначено такі, що відповідають вимогам професійної підготовки інженерів-педагогів, встановлено їх значення у формуванні професійних компетенцій та організації творчої і самостійної професійної діяльності. Доведено ефективність впровадження моделей змішаного навчання у процес фахової підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей.ukтехнологія навчаннязмішане навчаннямоделі змішаного навчанняінженер-педагогфахова підготовкапсихолого-педагогічна підготовкатехнология обучениясмешанное обучениемодели смешанного обученияинженер-педагогпрофессиональная подготовкапсихолого-педагогическая подготовкаteaching technologyblended learningblended learning modelspedagogical engineerprofessional trainingpsychological and pedagogical trainingДослідження проблеми використання моделей змішаного навчання в фаховій підготовці інженерів-педагогівИсследование проблемы использования моделей смешанного обучения в профессиональной подготовке инженеров-педагоговInvestigation of the problem of using blended learning models in the training of engineer-teacherArticle378.0110.30977/BUL.2219-5548.2019.87.0.149