Кравченко, Віталій Миколайович2025-01-142025-01-142024Кравченко, В. М. Управління додатковим локальним повітряним охолодженням транспортного двигуна : дипломна робота … магістра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Кравченко Віталій Миколайович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 99 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/24584Мета роботи: підвищення ефективності теплообміну форсованого двигуна шляхом застосування управління локальним повітряним охолодженням найбільш теплонапружених частин. Об’єкт роботи: технологічний процес теплообміну в головці блока циліндрів форсованого дизельного двигуна. Предмет роботи: засоби поліпшення теплонапруженого стану головки блока циліндрів форсованого дизельного двигуна і системи управління цим станом. Актуальність. В роботі проведено огляд проблеми підвищення ефективності теплообміну і надійності форсованого двигуна, вказано на процес форсування сучасних двигунів, як на практично безальтернативний підхід до швидкого збільшення потужності в існуючих габаритах. Зроблено порівняльний аналіз способів вимірювання температури, зокрема за допомогою термопар. Розроблено схему структурну пристрою, вибрано елементну базу, описано принцип дії і роботу пристрою і його складових частин. Розроблено схему електричну принципову пристрою і перелік елементів до неї. У дипломній роботі розглянуті питання охорони праці і економічної доцільності запропонованих рішень.ukлокальне охолодження форсування двигуна теплонапружені елементи конструкції двигуна термоперетворювачі автоматичне управлінняфорсування двигунатеплонапружені елементи конструкції двигунатермоперетворювачіавтоматичне управлінняУправління додатковим локальним повітряним охолодженням транспортного двигунаMaster's theses