Шевченко, Інна ЮріївнаШевченко, Инна ЮрьевнаShevchenko, Inna2023-01-032023-01-032020Шевченко, І. Ю. Тесеракт конкурентоспроможності як генератор концепції сталого розвитку автомобільної індустрії / І. Ю. Шевченко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2020. – № 2 (25). – С. 166–175.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7377Мета: розроблення тесеракту конкурентоспроможності як генератору концепції сталого розвитку автомобільної індустрії. Методика дослідження: метод аналізу та синтезу, системний підхід, метод узагальнення, графічний метод. Результати: розроблено тесеракт конкурентоспроможності як генератор концепції сталого розвитку автомобільної індустрії. Грані внутрішнього куба тесеракту як елементи конкурентоспроможності підприємств автомобілебудівної підгалузі представлено у вигляді поєднання елементів конкурентоспроможності автомобілебудівної продукції («ціна», «якість», «асортимент» і «сервісне обслуговування») та елементів конкурентного потенціалу автовиробників («виробничий потенціал», «кадровий потенціал», «управлінський потенціал», «інноваційний потенціал», «фінансовий потенціал», «інвестиційний потенціал», «ринковий потенціал» і «стратегічний потенціал»). Вершини внутрішнього куба тесеракту як точки перетину його граней є точками виходу (початку) прямих, які з’єднують внутрішній і зовнішній куби тесеракту й уособлюють інструменти забезпечення конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств. Точки закінчення зазначених прямих служать вершинами зовнішнього куба тесеракту конкурентоспроможності та формують концепти (базові елементи концепції сталого розвитку автомобільної індустрії) у вигляді сторін зовнішнього куба. Наукова новизна: розроблений тесеракт забезпечує генерацію концепції сталого розвитку автомобільної індустрії у гармонізації з умовами конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств. Практична значущість: практичне застосування тесеракту конкурентоспроможності дозволило згенерувати сучасні концепти сталого розвитку автомобільної індустрії: франчайзингово-дилерська CRM-система; HR-брендинг; h -tech- менеджмент; кластеризація; соціальна відповідальність; інтеграція.ukавтомобільна індустріяконкурентоспроможністьконцепціятесерактсталий розвитокавтомобілебудівне підприємствоавтомобильная индустрияконкурентоспособностьконцепциятессерактустойчивое развитиеавтомобилестроительное предприятиеautomotive industrycompetitivenessconcepttesseractsustainable developmentautomotive enterpriseТесеракт конкурентоспроможності як генератор концепції сталого розвитку автомобільної індустріїТессеракт конкурентоспособности как генератор концепции устойчивого развития автомобильной индустрииTeseract of competitiveness as a generator of the concept of sustainable development of the automotive industryArticle338.24210.30977/PPB.2226-8820.2020.25.0.166