Шинкаренко, В. Г.Ананко, І. МШикаренко, В. Г.Ананко, И. Н.Shynkarenko, V.Ananko, I.2013-12-262013-12-262013Шинкаренко, В. Г. Сутність споживної цінності автотранспортної послуги / Шинкаренко В. Г., Ананко І. М. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2013. ‒ Вип. 21. ‒ С. 153‒162.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/580Цінність у дослідженнях більшості вчених ототожнюється з певними характеристиками, якими має володіти пропонована послуга для задоволення вимог споживачів, що надає деяке однобічне тлумачення даного поняття з позицій виробників, не враховуючи при цьому змісту, який у нього вкладають споживачі. У статті під споживчою цінністю автотранспортної послуги запропоновано розуміти благо, що полягає у зміні місця розташування вантажу чи пасажира та вимірюється величиною витрат, понесених споживачем для її отримання та користування нею, а також тривалістю відчуття ним задоволеності.ukавтотранспортна послугаспоживча цінністьблаговитрати споживачівзадоволеністьавтотранспортная услугапотребительская ценностьблагозатраты потребителейудовлетворенностьmotor transport servicecustomer valuebenefitconsumer expensessatisfactionСУТНІСТЬ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОЇ ПОСЛУГИСУТНІСТЬ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОЇ ПОСЛУГИTHE ESSENCE OF CUSTOMER VALUE OF MOTOR TRANSPORT SERVICESArticle658:656.13.033