Горбачов, П. Ф.Макарічев, О. В.Атаманюк, Г. В.Горбачёв, П. Ф.Макаричев, А. В.Атаманюк, А. В.Horbachov, P.Makarichev, A.Atamanyuk, A.2018-03-292018-03-292017Горбачов, П. Ф. Модель визначення затримки пішоходів при переході вулиць і доріг поза пішохідним переходом / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, Г. В. Атаманюк // Автомобильный транспорт : сб. науч. тр. / М-во образования и науки Украины, ХНАДУ ; [редкол.: Туренко А. Н. (гл. ред.) и др.]. – Харьков, 2017. – Вып. 41. – С. 82–90.2219-8342https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2247Обґрунтовується доцільність організації дорожнього руху в місцях пересічення транспортних і пішохідних потоків з точки зору витрат часу учасників руху на подолання конфліктної ділянки. Описується аналітична модель часу затримки пішоходів для найпростішого випадку – при переході вулиці без позначеного пішохідного переходу.ukмодель часу затримкиматематичне очікуваннятимчасове вікнонайпростіший потікпішохідавтомобільінтенсивністьймовірністьмодель времени задержкиматематическое ожиданиевременное окнопростейший потокпешеходавтомобильинтенсивностьвероятностьmodel of time delayexpected valuetime intervalthe simplest flowpedestrianautomobileintensityprobabilityМОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАТРИМКИ ПІШОХОДІВ ПРИ ПЕРЕХОДІ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ ПОЗА ПІШОХІДНИМ ПЕРЕХОДОММОДЕЛЬ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ЗАДЕРЖКИ ПЕШЕХОДОВ ПРИ ПЕРЕХОДЕ УЛИЦ И ДОРОГ ВНЕ ПЕШЕХОДНОГО ПЕРЕХОДАMODEL OF DETERMINING THE PEDESTRIANS’ DELAY IN THE CROSSING OF STREETS AND ROADS OUTSIDE THE PEDESTRIAN CROSSINGArticle656.051