Естіс, Артем Геннадійович2023-12-252023-12-252023-12Естіс, А. Г. Стейкхолдерський підхід в управлінні маркетингом : кваліфікаційна робота ... магістра : 073 Менеджмент / Естіс Артем Геннадійович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 70 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/17987У кваліфікаційній роботі розглянуті особливості управління на основі стейкхолдерського підходу та управління цінностями. Охарактеризований стейкхолдерський підхід в управлінні маркетингом, його відмінність від традиційного підходу. Визначені особливості управління маркетингом стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи. Проаналізовано відношення підприємств транспортно-логістичної системи до стейкхолдерського підходу. Визначені принципи маркетингу стейкхолдерів для підприємств транспортно-логістичної системи. Запропонована адаптована модель управління маркетингом стейкхолдерів для підприємств транспортнологістичної системи та механізм її реалізації. Визначена методика впровадження управління маркетингом стейкхолдерів на підприємствах транспортнологістичної системи.ukстейкхолдеристейкхолдерський підхідуправління на основі цінностеймаркетинг стейкхолдерівтрадиційний маркетингСтейкхолдерський підхід в управлінні маркетингомMaster's theses