Симонов, Валентин Іванович2025-01-082025-01-082024-12Симонов, В. І. Дослідження особливостей будови електромеханічного приводу зчеплення трансортних засобів категорії М1 : кваліфікаційна робота ... магістра : 133 Галузеве машинобудування / Симонов Валентин Іванович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 77 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/24397В ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було проведено аналіз різних варіантів виконання електромеханічного приводу зчеплення. У результаті проведеного аналізу виявлено, що переважна більшість конструкцій використовує електродвигуни постійного струму. Основною відмінністю в будові електромеханічних приводів зчеплення можна вказати спосіб перетворення обертального руху валу двигуна у поступальний рух штока. В ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було проведено функціональний розрахунок зчеплення транспортного засобу категорії М1. В результаті розрахунку було встановлено, що для керування зчепленням можна використовувати електродвигун потужністю близько 100 Вт. Також було проведено розрахунок по визначенню конкурентоспроможності розробки та досліджено заходи з охорони праці при експлуатації транспортного засобу. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані при проєктуванні трансмісій легкових автомобілів або модернізації вже існуючих.ukтрансмісіязчепленнякрутний моментелектродвигунвиконавчий механізмДослідження особливостей будови електромеханічного приводу зчеплення трансортних засобів категорії М1Master's theses