Фідровська, Н. М.Перевозник, І. А.Щербак, О. В.Fidrovskay, N.Perevoznik, I.Shcherbak, O.Фидровская, Н. Н.Перевозник, И. А.Щербак, О. В.2020-08-052020-08-052020Фiдровська, Н. М. Вплив рейкових стикiв на динамiчнi зусилля, якi виникають пiд час пересування ходових колiс мостових кранiв / Фiдровська Н. М., Перевозник I. А., Щербак О. В. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2020. – Вип. 88, т. 2. – С. 71–73.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2961У статті розглянуті динамічні навантаження, які виникають під час пересування ван-тажних візків і кранів мостового типу. Основні динамічні навантаження з’являються під час переходних процесів. Поганий стан рейкових колій призводить до появи додаткових динамічних навантажень. Особливо на це впливають відхилення підкранових рейок, зокрема вибоїни на рейках і поганий стан стиків.ukкран мостовийвізок вантажнийколесо ходовединамічні навантаженнярейковий стикчастота коливанькоефіцієнт жорсткостіcrane bridgecargo cartrunning wheeldynamic loadsrail jointoscillation frequencystiffness factorкран мостовойтележка грузоваяколесо ходовоединамические нагрузкирельсовый стыкчастота колебанийкоэффициент жесткостиВплив рейкових стиків на динамічні зусилля, які виникають під час пересування ходових коліс мостових кранівThe effect of rail joints on dynamic effort resulting from movement of bridge cranes wheelsВлияние рельсовых стыков на динамические усилия, которые возникают при передвижении ходовых колес мостовых крановArticle624.132.610.30977/BUL.2219-5548.2020.88.2.71