Мєзєнцева, Єва В’ячеславівна2022-12-272022-12-272022Мєзєнцева, Є. В. Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП : дипломна робота ...магістра : 073 Менеджмент / Мєзєнцева Єва В’ячеславівна. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 103 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6980В дипломній роботі удосконалені теоретичні положення впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП. Запропоновано визначення поняття «бенчмаркінг». Отримало подальший розвиток подання процесу проведення бенчмаркінгу на АТП з використанням методології функціонального моделювання IDEF0. Удосконалено методичні засади проведення бенчмаркінгу в АТП, які, на відміну від існуючих, базуються на оцінці конкурентів за елементами комплексу маркетингу «7Р», адаптованих до специфіки діяльності підприємств автомобільного транспорту. Запропоновано стратегії діяльності підприємства за кожним елементом комплексу маркетингу «7Р» та відповідні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності АТП.ukбенчмаркінгкомплекс маркетингуконкурентні перевагиконкурентний бенчмаркінгпроцесний підхідстратегіяВпровадження бенчмаркінгу в діяльність АТПMaster's theses