Петренко, Андрій Сергійович2024-01-042024-01-042023Петренко, П. С. Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП : дипломна робота … магістра : 274 Автомобільний транспорт / Петренко Андрій Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2023. – 89 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/18865Метою роботи є покращення якості автотехнічної експертизи за рахунок підвищення точності визначення коефіцієнта зчеплення. Об’єктом дослідження є процес екстреного гальмування автомобіля без блокування коліс. Предметом дослідження є зниження похибки визначення коефіцієнта зчеплення при проведенні автотехнічної експертизи. Методами дослідження є аналітичні методи і математичне моделювання. В першому розділі приведені загальні відомості про коефіцієнт зчеплення автомобільних коліс з опорною поверхнею. Розглянуто вплив коефіцієнта зчеплення при розгляді дорожньо-транспортних пригод. Виконано обґрунтування підходу для оцінки величини коефіцієнта зчеплення і зроблено оцінку методології побудови моделей за допомогою теорії нечітких множин. В другому розділі запропонований підхід до удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення коліс з опорною поверхнею. В третьому розділі наведено приклад застосування удосконаленого методу визначення коефіцієнта зчеплення коліс автомобіля з опорною поверхнею у випадку дорожньо-транспортної пригоди.ukАВТОМОБІЛЬЗЧЕПЛЕННЯДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА ПРИГОДАМОДЕЛЮВАННЯТЕОРІЯ НЕЧІТКИХ МНОЖИНПРОЦЕС ГАЛЬМУВАННЯАВТОТЕХНІЧНА ЕКСПЕРТИЗА.Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТПMaster's theses