Гнатов, Андрій ВікторовичАргун, Щасяна ВаліковнаВоронков, Олександр ІвановичГнатова, Ганна АндріївнаНікітченко, Ігор Миколайович2023-06-122023-06-122022Пат. 151746 Україна, МПК (2022.01) F02B 47/00. Поршневий тепловий двигун з індукційним підігрівом повітря у циліндрах / Гнатов Андрій Вікторович, Аргун Щасяна Валіковна, Воронков Олександр Іванович, Гнатова Ганна Андріївна, Нікітченко Ігор Миколайович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Гнатов Андрій Вікторович. — N u 2021 07646 ; заявл. 28.12.2021 ; опубл. 07.09.2022, Бюл. N 36. — 7 с.https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/13311Поршневий тепловий двигун з індукційним підігрівом повітря у циліндрах, в одному із циліндрів якого здійснюють впуск повітря з навколишнього середовища, його стиск і подачу стиснутого повітря через впускний клапан та з'єднуючий канал до зовнішньої камери, що з'єднана каналами та впускними клапанами з робочими циліндрами. Максимальний тиск продуктів згоряння палива в зовнішній камері підтримують на рівні 3-5 МПа, а максимальну температуру стиснутого повітря не більше 1500 К, за рахунок кількості палива, що впорскується в зовнішню камеру, та тривалості відкриття впускних клапанів робочих циліндрів, наприклад клапанів з електромагнітним приводом, які відкривають за 5-10 градусів оберту колінчатого вала до верхньої мертвої точки поршнів робочих циліндрів, а закривають залежно від режиму роботи двигуна за 5-40 градусів оберту колінчатого вала за верхньою мертвою точкою поршнів робочих циліндрів. Для підігріву стиснутого повітря застосовують індуктивні котушки, які встановлено з зовнішнього боку компресорного і робочих циліндрів.ukпоршневий тепловий двигунтепловий двигундвигунимашинобудуваннятепловий двигун з індукційним підігрівомПоршневий тепловий двигун з індукційним підігрівом повітря у циліндрахOther