Могила, І. А.Цір, Р. М.Могила, И. А.Цир, Р. Н.Mohyla, I.Tsir, R.2014-01-132014-01-132013Могила, І. А. Вплив наповнення салону автобуса пасажирами на довжину гальмівного шляху / І. А. Могила, Р. М. Цір // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета [Текст] : сб. науч. тр. / Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [ редкол.: Богомолов В. А. (глав. ред.) и др.]. - Х. : ХНАДУ, 2013. - Вып. 61/62. - C. 200-204.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/622Проведено дослідження гальмівного шляху з різними ступенями заповнення автобуса в типових для міста умовах експлуатації з використанням сучасного обладнання. Встановлено, що збільшення ступеня заповнення автобуса та початкової швидкості впливає на усталене сповільнення під час гальмування та довжину гальмівного шляху. Результати дослідження можуть бути корисними під час проведення експертиз ДТП.ukпроцес гальмуваннягальмівний шляхусталене сповільненнякоефіцієнт зчепленняекспертиза ДТПпроцесс торможениятормозной путьустановившееся замедлениекоэффициент сцепленияэкспертиза ДТПbraking processbraking distancesteady-state decelerationfriction coefficientexamination of road accidentsВПЛИВ НАПОВНЕННЯ САЛОНУ АВТОБУСА ПАСАЖИРАМИ НА ДОВЖИНУ ГАЛЬМІВНОГО ШЛЯХУВЛИЯНИЕ НАПОЛНЕНИЯ САЛОНА АВТОБУСА ПАССАЖИРАМИ НА ДЛИНУ ТОРМОЗНОГО ПУТИINFLUENCE OF FILLING OF BUS CABIN BY PASSENGERS ON BRAKING DISTANCE LENGTHArticle629.3.017.5; 656.081