Волков, В. П.Грицук, І. В.Грицук, И. В.Volkov, V.Grytsuk, I.2015-12-032015-12-032015Волков, В. П. Формування оптимального температурного стану транспортного двигуна за рахунок комплексного комбінованого прогріву / В. П. Волков, І. В. Грицук // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета [Текст] : сб. науч. тр. / Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Богомолов В. А. (глав. ред.) и др.]. – Харьков : ХНАДУ, 2015. – Вып. 69. – C. 33–39.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1197Виконано обґрунтування доцільності формування оптимального температурного стану двигуна і транспортного засобу в процесі експлуатації за рахунок використання комплексного комбінованого прогріву. Визначено основні складові комплексної системи комбінованого прогріву для застосування на транспорті.ukкомплексний комбінований прогрівтранспортний двигуноптимальний температурний стантранспортний засібкомплексный комбинированный прогревтранспортный двигательоптимальное температурное состояниетранспортное средствоcomplex combined heatingvehicle engineoptimal temperature statevehicleФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ТЕМПЕРАТУРНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНОГО ДВИГУНА ЗА РАХУНОК КОМПЛЕКСНОГО КОМБІНОВАНОГО ПРОГРІВУФОРМИРОВАНИЕ ОПТИМАЛЬНОГО ТЕМПЕРАТУРНОГО СОСТОЯНИЯ ТРАНСПОРТНОГО ДВИГАТЕЛЯ ЗА СЧЕТ КОМПЛЕКСНОГО КОМБИНИРОВАННОГО ПРОГРЕВАFORMATION OF THE OPTIMAL TEMPERATURE STATE OF THE VEHICLE ENGINE THROUGH COMPLEX COMBINED HEATINGArticle621.43+621.43.016.4-57+536.421+541.6:541.183