Гладка, О. І.Гладкая, Е. И.Gladka, O.2015-11-162015-11-162015Гладка, О. І. Встановлення сутності привабливості підприємства як роботодавця / Гладка О. І. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Криворучко О. М. голов. ред. та ін.]. – Харків : ХНАДУ, 2015. – Вип. 25. – С. 76–88.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1162Стаття присвячена питанням привабливості підприємства як роботодавця. Основною метою є уточнення сутності поняття «привабливість підприємства як роботодавця». Існування різних трактувань цього поняття свідчить про відсутність єдності серед авторів щодо розуміння сутності. Його змішують із такими поняттями як «імідж роботодавця», «бренд роботодавця», «репутація роботодавця», «конкурентоспромож-ність роботодавця». Відсутність уточнюючого аналізу співвідношення між ними призводить до неоднозначного трактування привабливості роботодавця і тому – до неві-рного розуміння його сутності та факторів його формування. У статті проаналізовано поняття, що характеризують позиції підприємства як роботодавця на ринку праці, на основі теоретичних узагальнень проведено їх порівняльний аналіз та встановлено їх спів-відношення. Запропоновано уточнююче поняття, яке за змістом поєднує в собі інші існу-ючі поняття та згідно з яким під привабливістю підприємства як роботодавця пропону-ється розуміти суб’єктивну оцінку ціннісної пропозиції роботодавця (ЦПР) на ринку праці, яку надає конкретна цільова аудиторія. Основною відмінністю запропонованого визначення є те, що в основі формування привабливості роботодавця закладено так звану ціннісну його пропозицію. Вона характеризується сукупністю якостей та властивостей роботодавця, які виступають основою формування його привабливості для залучення або утримання цільових аудиторій на зовнішньому та/або внутрішньому ринках праці.ukмаркетинг персоналупривабливість підприємства як роботодавцяціннісна пропозиція роботодавцямаркетинг персоналапривлекательность предприятия как работодателяценностное предложение работодателяpersonnel marketingemployer attractivenessemployer value propositionВСТАНОВЛЕННЯ СУТНОСТІ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК РОБОТОДАВЦЯУСТАНОВЛЕНИЕ СУЩНОСТИ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ КАК РАБОТОДАТЕЛЯDETERMINING THE ESSENCE OF A COMPANY ATTRACTIVENESS AS AN EMPLOYERArticle656.07:331.5