Муромець, Н. Є.Молчанов, Д. Є.2022-12-072022-12-072014Муромець, Н. Є. Проблеми логістичного обслуговування клієнтів торговельного підприємства в ланцюзі постачань / Н. Є. Муромець, Д. Є. Молчанов // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2014. – № 2 (7), т. 2. – С. 91–94.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6362Стаття присвячена науковому обґрунтуванню і розробці теоретичних та методичних засад формування системи логістичного обслуговування споживачів торговельного підприємства в ланцюзі постачань. Уточнено місце і значення обслуговування споживачів в управлінні ланцюгом поста- 92 чань,визначено сутність, елементи та показники системи логістичного обслуговування в діяльності торговельного підприємства, надана оцінка логістичного обслуговування у формуванні партнерських стосунків зі споживачами. Запропоновано методичні підходи щодо здійснення маркетингової оцінки системи логістичного обслуговування: запропоновано способи та ознаки сегментування ринку у дослідженні системи логістичного обслуговування, принципи внутрішнього оцінювання цієї системи. Результати методичних підходів, що запропоновані у статті, впроваджено в діяльності торговельного підприємства шляхом оцінювання системи логістичного обслуговування його клієнтів. Здійснено класифікацію стратегій логістичного обслуговування за ознакою рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства;запропоновано критерії вибору стратегії логістичного обслуговування клієнтів та надано рекомендації з обґрунтування оптимального рівня та розробки стандартів логістичного обслуговування.ukлогістикалогістичне обслуговування постачаньвнутрішній та зовнішній споживачланцюг постачаньстратегія логістичного обслуговуванняПроблеми логістичного обслуговування клієнтів торговельного підприємства в ланцюзі постачаньArticle658.7