Гладка, О. І.Гладкая, Е. И.Gladka, O.2013-12-262013-12-262013Гладка, О. І. Оцінка привабливості підприємства як роботодавця на ринку праці / Гладка О. І. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2013. ‒ Вип. 21. ‒ С. 62‒73.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/573Запропоновано методичний підхід до оцінки привабливості підприємства як роботодавця на ринку праці, який, на відміну від існуючих, ґрунтується на використанні показників, сформованих за елементами комплексу маркетингу персоналу «7Р», та застосуванні багатокритеріального вибору на основі методів нечіткої логіки. Застосування такого підходу забезпечить комплексність оцінки привабливості роботодавця за різними напря-мами.ukпривабливість роботодавцяпотенційний персоналметод багатокритеріального вибору альтернативкомплекс маркетингу персоналупривлекательность работодателяпотенциальный персоналметод многокритериального выбора альтернативкомплекс маркетинга персоналаemployer attractivenesspotential personnelmethod of multi-criteria choice of alternativespersonnel marketing mixОЦІНКА ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК РОБОТОДАВЦЯ НА РИНКУ ПРАЦІОЦЕНКА ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ КАК РАБОТОДАТЕЛЯ НА РЫНКЕ ТРУДАATTRACTIVENESS ASSESSMENT OF ENTERPRISES AS EMPLOYERS ON THE LABOUR MARKETArticle656.07:331.5