Горова, К. О.Кіпоренко, О. В.Gorova, KseniiaKiporenko, Oleg2022-12-142022-12-142016Горова, К. О. Використання сучасних засобів реклами у маркетинговій діяльності спортивного клубу / К. О. Горова, О. В. Кіпоренко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2016. – № 2 (13), т. 2. – С. 12–17.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6626На сучасному етапі розвитку людства суспільство повинно визнати спорт не тільки як засіб для покращення здоров’я та фізичної форми. Спорт відіграє важливу роль у формуванні іміджу людини на ринку трудових ресурсів. Підприємства, діяльність яких пов’язана зі спортом, мають деякі особливості при формуванні своєї маркетингової діяльності. Спортивний маркетинг всесторонньо охоплює проблему комерції у спорті. Крім того він звертає увагу на інші проблеми: розвиток комерції, заохочення нових клієнтів, надання найбільш вагомих послуг, пошук спонсорів та інше. Тому рекламна діяльність таких підприємств має свої особливості. Реклама є найважливішою частиною просування компанії в цілях підвищення її конкурентоспроможності в умовах ринкової економіки. Універсальна стратегічна мета реклами - викликати у цільової аудиторії реклами потрібну рекламодавцеві реакцію. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Ії питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту - 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році. Дослідження проведено на прикладі підприємства «Спортивний стиль», що є одним з провідних спортивних клубів міста Харкова. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства у сучасних умовах. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предметом дослідження є методичні підходи до проведення рекламної кампанії підприємства. Науковою новизною роботи є розробка методичного підходу до проведення рекламної кампанії спортивного клубу із застосуванням сучасних засобів реклами. Теоретичною і методичною основою досліджень є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з маркетингу та реклами.ukрекламаспортивний маркетингспортивний клубінтернет-рекламарекламний бюджетadvertisementsport marketingfitness clubinternet-advertisementadvertisement budgetВикористання сучасних засобів реклами у маркетинговій діяльності спортивного клубуThe application of modern means in the marketing operation of the sport clubArticle659.1