Саєнко, Н. В.Saienko, Nataliia2024-07-252024-07-252024Саєнко, Н. В. Підготовка здобувачів освіти технічного університету до автономного вивчення іноземної мови / Н. В. Саєнко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2024. – Вип. 105. – С. 108–114.2219-5548https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/21300Розвиток автономії здобувачів освіти у вивченні іноземної мови є важливим аспектом іншомовної підготовки майбутніх інженерів, оскільки для того, щоб бути в курсі останніх досягнень у своїй галузі, налагоджувати контакти з партнерами з інших країн, їм необхідно вдосконалювати знання, набуті в університеті. У статті визначено та обґрунтовано основні педагогічні складники, реалізація яких забезпечує успішне автономне вивчення іноземної мови здобувачами освіти технічного зво, а саме: наявність позитивної мотивації до автономного навчання; функція викладача в розвитку навичок самоосвіти; наявність та доступність ресурсів, що забезпечують можливість автономного навчання; оволодіння стратегіями самостійної роботи; оволодіння сучасними інформаційно-комп'ютерними технологіями; використання підходу «перевернутий клас».автономне навчанняіноземна моваздобувачі освіти технічного звоautonomous learningforeign languagetechnical university studentsПідготовка здобувачів освіти технічного університету до автономного вивчення іноземної мовиPreparing technical university students for self-study of a foreign languageArticle378.14710.30977/BUL.2219-5548.2024.105.0.108