Приходько, Д. О.2022-11-302022-11-302012Приходько, Д. О. Удосконалення класифікації брендів / Д. О. Приходько // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2012. – № 2 (3). – С. 50–55.2226-8820https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6114Метою дослідження є удосконалення класифікації брендів за рахунок введення класифікаційних ознак та видів брендів, що дозволяє врахувати вартісну складову бренду, а також такі чинники, як лояльність, імідж, час та життєвий цикл бренду. В роботі визначено існуючі класифікації брендів, виділені класифікаційні ознаки та види брендів. Удосконалено існуючі класифікації брендів за рахунок введення авторських класифікаційних ознак та видів брендів. Були надані визначення запропонованих видів брендів. На базі проведеного дослідження утворена класифікаційна система брендів. З позиції життєвого циклу бренду запропоновані авторські види брендів: бренд на стадії «ребрендинг» та бренд на повторних стадіях: «зростання*», «стабілізація*», «згасання*». Також введено ознаки брендів з відповідними їм видами: взаємозв’язок споживчої лояльності з потребами («первинний» бренд, «вторинний» бренд), імідж бренду (бренд з високим іміджем, бренд с середнім іміджем, бренд з низьким іміджем), вплив часу на бренд (бренд минулого, бренд теперішнього, бренд майбутнього), а також вартість бренду (бренд з завищеною вартістю, бренд з реальною вартістю, бренд з заниженою вартістю), що виступає узагальнюючим критерієм. Запропоновані класифікаційні ознаки є важливими складовими подальшої вартісної оцінки бренду, адже ці ознаки виступають одними з головних критеріїв, що впливають на вартість бренду та впливають на розмежування брендів за класифікаційною ознакою вартість бренду. Розширення класифікації брендів дає можливість більш в повній мірі оцінити особливості та властивості брендів.ukбрендкласифікаціяознакавидвартістьУдосконалення класифікації брендівArticle339.138