Шинкаренко, В. Г.Ананко, І. М.Shinkarenko, V.Ananko, I.2013-12-192013-12-192012Шинкаренко, В. Г. Визначення рівня відповідності автотранспортних послуг вимогам споживачів / Шинкаренко В. Г., Ананко І. М. // Економіка транспортного комплексу [Текст] : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; [редкол.: Шинкаренко В. Г. [голов. ред.] та ін.]. ‒ Харків : ХНАДУ, 2012. ‒ Вип. 19. ‒ С. 38‒45.2225-2304https://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/488Запропоновано методичні основи оцінювання відповідності показників послуги вимогам споживачів, що ґрунтуються на використанні функції Харрингтона та передбачають встановлення бажаних характеристик автотранспортної послуги і визначення розбіжностей на підставі їх порівняння з фактичними значеннями показників пропозицій автотранспортних підприємств. Це дозволить забезпечити швидку адаптацію підприємств до мінливих умов ринку за рахунок оперативного прийняття обґрунтованих маркетингових рішень, спрямованих на підвищення рівня відповідності послуги вимогам та забезпечення задоволеності споживачів.ukавтотранспортна послугавимоги споживачівузгодження інтересівоцінювання відповідностіфункція бажаності Харрингтонаmotor transport serviceconsumers’ requirementsinterests conciliationestimation the complianceHarrington’s desirability functionВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ВІДПОВІДНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ ВИМОГАМ СПОЖИВАЧІВESTIMATION OF THE LEVEL OF MOTOR TRANSPORT SERVICES COMPLIANCE WITH THE CONSUMERS REQUIREMENTSArticle656.13:339.13